Mijn 2013, een jaar vol ups en downs

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Mijn 2013, een jaar vol ups en downs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 13:27

Haai Bokkers /3

Mijn 2013 was echt een jaar vol ups en downs, ik heb paarden leren kennen, waar ik ook weer afscheid van heb moeten nemen, maar mijn dierbaarste bezit heeft genoten van dit jaar :j

In Januari/Februari begonnen we zoals vele met sneeuw, Dee-Dee (diedie) vond het geweldig! Ondanks dat ik met 39 graden koorts op stal stond, heb ik net zo genoten als Dee-Dee!

Afbeelding

In Maart heeft Dee-Dee lekker rustig hoeven doen, we wandelde een beetje en soms reed er een meisje van stal op. Op deze foto zit ik er op (voor de foto)

Afbeelding

In april/mei kwam het zonnetje een beetje door, en we hebben haar meegenomen naar de koninginnen markt (om pony ritjes te doen), het was wel even spannend hoe ze op al die muziek, slingers, lintjes en drukte zal reageren. We stonden op een vrij rustig stuk maar om daar te komen moesten we door een menigde mensen, drukte en muziek. Maar goh wat was ze braaf! ik ben zo trots! Op deze foto loopt de vriend van een vriendin haar zus (die niks met paarden heeft) met Dee-Dee zelfs hij vond Dee-Dee super leuk!
Afbeelding
In Juni heb ik een advertentie geplaatst, dat ik een bijrijd pony zocht, hoe leuk en lief ik mijn lieve Dee-Dee ook vond, ik miste het om te rijden.
2 weken nadat ik mijn advertentie had geplaatst, kreeg ik een mailtje van een man die nog iemand zocht voor zijn dressuur pony, die dus ook wedstrijden zou gaan rijden. Toen hebben wij een afspraak gemaakt, en damn ik viel als een blok voor zijn 5 jarige ruin <3
En zo begonnen we dus , nu ik het achteraf zie, zag het er echt niet uit :+
Afbeelding
In Juli/Augustus Trainden we lekker door, met veel lessen maakte we echt sprongen vooruit!
Ondertussen bleef ik natuurlijk ook naar mijn lieve en mooie Dee-Dee gaan!
Afbeelding
Afbeelding
In September/Oktober kreeg ik enorme pijn aan me rug, maar met oefeningen reden wij er zo bij.
Afbeelding
In Oktober was ook de laatste keer dat ik op Oniro reed, ik had te last van me rug, had tijd gebrek en moest hard werken aan mijn school waardoor ik afspraken niet na kon komen.
Ik heb het daar enorm moeilijk mee gehad en ik miste hem nog elke dag.... ;(
November ging ik dus opzoek naar een bijrijdster voor mijn lieve Dee-Dee, ik wilde dat ze weer goed werd gereden, ik kon er immers al 2 jaar niet meer op.
En die vond ik! wat een geweldig duo is dat toch! <3
Afbeelding
In december gebeurde er eigenlijk zo iets onverwachts, iets wat ik niet had kunnen durven dromen!
De eigenaar vroeg of ik terug bij Oniro wou komen. eerst moest ik elke dag komen rijden, en nu hebben wij dus de afspraak 3 keer in de week, en dat is voor mij wel haalbaar! *\o/* *\o/*
Voor het hele verhaal: [JITP] Elke dag opnieuw verliefd [ITP]
Laatst vroeg ik dus of mijn moeder mee ging om even wat mooie plaatjes te schieten, en ik ben echt verliefd op deze foto's!
Afbeelding
Afbeelding
Overigens heb ik ook een startpas aangevraagd, en starten wij dus vrijdag 03-01-14 voor het eerst officieel!
http://s854.photobucket.com/user/sanneo ... 1.jpg.html

Ik hoop dan ook dat ik in 2014 nog heel erg mag gaan genieten van mijn 2 prachtige toppers!
En ik wil dan ook heel graag een keer een fotoshoot met Dee-Dee en Oniro samen doen :j
En mijn doel is, om volgend jaar nog zo'n topic te kunnen maken waarin staat dat ik en Oniro in de L2 kunnen starten :o

IK hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik dit jaar!

Fijne jaarwisseling iedereen! en maak er wat van in 2014! :wave:

BigOne
Berichten: 38259
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Mijn 2013, een jaar vol ups en downs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 13:31

Geweldig leuke pony heb je daar om te rijden,veel succes in 2014

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 13:34

bigone schreef:
Geweldig leuke pony heb je daar om te rijden,veel succes in 2014


Dankjewel! Ik heb ook erg veel geluk gehad met em :o

cheidie

Berichten: 292
Geregistreerd: 23-06-12

Re: Mijn 2013, een jaar vol ups en downs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 09:36

Leuke pony's! Veel succes en plezier in 2014 :)

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-13 19:11

cheidie schreef:
Leuke pony's! Veel succes en plezier in 2014 :)

Dankje! Gaat zeker lukken :j