winny in een jaar met ups en downs

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gientje12

winny in een jaar met ups en downs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 18:58

2013 is voor mij sowieso geen lekker jaar geweest... veel blessures en pech, weinig ups
De paarden hielden me er boven op :Y) het was een jaar van vallen, opstaan en weer doorgaan. (letterlijk)
Heb mn maatje Vera moeten verliezen aan ouderdom :( 29 jaar
de foto's zijn bijna allemaal door Sanne gemaakt @doxlover

Januari, Toen Vera er nog was.. De sneeuw was weg en we konden weer lekker beginnen met balkjes en rijden. Vera vond het erg leuk om te werken en we hebben het opgebouwd tot een klein sprongetje.
Afbeelding
het rijden met winny ging op dat moment zo
Afbeelding

Februari, we wouden gaan springen en geen veel balkjes lopen en de eerste sprongetjes zagen er zo uit.
Afbeelding
Met vera deed ik veel grondwerk en hadden veel lol
Afbeelding

Maart, ik heb afscheid moeten neem van mn kleine meisie en heb beetje normaal door gereden met winny maar het verlies was bij ons allemaal te merken. De stal die dicht was zonder schot voor haar ertussen.. ik barste in huilen uit toen ik dat zag...
Afbeelding
heb op winny voor het eerst zonder zadel gezeten
Afbeelding

April, we bouwden het springen steeds meer op en door de hulp van Sanne @doxlover zijn we heel ver gekomen. Ik had een overstrekte knie en kon niet met zadel rijden. Heb dus heel lang zonder zadel gereden. Want knie wou maar niet genezen.
Afbeelding

Mei, het werken naar nagevelijkheid werd steeds serieuzer en het ging steeds een heel klein beetje beter
Afbeelding

Juni en Juli waren rustige maanden en hebben veel gereden. en zijn gevallen
Afbeelding
op deze foto blijven zitten! :+
Afbeelding

Augustus en september, de vakantie was weer voorbij en heb daarin eerste stapritje buiten met je gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding

oktober, november en december was ze me flink aan het uittesten waar ik niet heel blij van werd. Maar het gaat nu weer de goede kant op en ik hoop dat ik haar nog een hele poos kan rijden. We gaan in de winter bezig met grondwerk :)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Gientje12 op 13-12-13 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

''an animal can be your best friend''
Een nee heb je, een ja kun je krijgen!
Vera de Vries 17-3-2013 - Coelenhage's Helma 21-11-2014

Ylvy

Re: winny in een jaar met ups en downs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:17

wat een leuk overzicht <3
wel zonde van je oude maatje :(:)

kiara_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:24

mooi overzicht behalve van je ponytje natuurlijk :(:)
nog veel succes met Winny :D

xAnika

Re: winny in een jaar met ups en downs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 20:44

heel mooi overzicht! :D
jammer van het verlies..

Faro
Little fangirl of Nalanta!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie