Ons eerste anderhalve jaar met Chaplin

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SusanH

Ons eerste anderhalve jaar met Chaplin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 11:39

Omdat ik zo geniet van de topics van anderen en het bij mij nu ook begint te kriebelen wil ik jullie ook mee laten genieten van ons eerste anderhalf jaar met Chaplin. Hij is in juli vorig jaar ons paard geworden, kort nadat we Kilian helaas in hebben moeten laten slapen. Vanaf het eerste moment konden we het goed vinden samen. En dat was vooral zijn eigen verdienste want het is gewoon een heerlijk paard. Dat maakte het gemis van onze andere grote vriend een stukje draaglijker.

Chaplin heet voluit Chaplin du Keske Z, zijn vader is Crown Z en moedersvader is Jus de Pommes. Hij was 7 toen hij bij ons kwam, en is nu dus 8 jaar oud. Ik rijd hem puur recreatief en mijn man brengt hem uit in de dressuur, springen en SGW. Dan mag ik altijd mee om te groomen :) .

Het begon allemaal op de camping, omdat we op vakantie waren toen we Chaplin op proef mee kregen:

Afbeelding

Dit was ons eerste ritje samen (gelijk buiten := ) maar het was wel gelijk duidelijk hoe braaf hij was. Een echte vuurdoop voor ons maar ik wilde een braaf paard waarmee ik ook lekker naar buiten kon. Dat is hij zeker :j .

Afbeelding

En zo staat hij er dan bij, in een weitje voor onze caravan heel gezellig. Even samen kijken met onze dochter hoe hij zijn brokjes opeet.

Ook bij ons in de buurt kun je fijn buitenrijden. Dit is een sprongetje naar de herfst/winter van 2012:

Afbeelding

Voor de oplettende kijkers, dat is inderdaad een hond die daar ligt en het is ook mijn profielfoto :j mijn smile zegt genoeg volgens mij :D

Omdat mijn man hem ook rijdt mag hij niet ontbreken in dit topic:

Afbeelding

Op de baan bij ons op stal. En springen kunnen ze ook:

Afbeelding

Dit was alleen voor de foto, normaal springt hij vaste hindernissen uiteraard met BP.

En dressuur kunnen ze ook, dit was tijdens het losrijden van hun eerste dressuurwedstrijd samen:

Afbeelding

Waar ze gelijk 2 winstpunten en een prijsje mee pakten :) .

En verder is hij afgelopen zomer weer lekker mee geweest naar de camping waar hij zijn tijd onder andere vult met gras eten:

Afbeelding

en luieren :D

Afbeelding

Dit wedstrijdseizoen heeft hij heel goed zijn best gedaan. Mijn man en Chaplin zijn nu samen B dressuur met 7 winstpunten, B springen met 1 winstpunt en B SGW met 6 winstpunten (alle gestarte wedstrijden 2 winstpunten mee gepakt!). Volgend jaar word ik ook lid van de rijvereniging zodat ik wat onderlinge wedstrijdjes kan starten. Eerst nog even oefenen:

https://www.facebook.com/photo.php?v=425270750925252

En omdat hij het verdiend krijgt Kilian natuurlijk ook nog een plekje in dit topic:

Afbeelding

Afbeelding

Hocus Pocus (Cabrio van de Heffinck x Ramiro Z) [o]

Kilian * Chaplin du Keske Z * Cato * we zullen jullie nooit vergeten

Hilli

Re: Ons eerste anderhalve jaar met Chaplin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 11:46

Wat een leuk, veelzijdig paard hebben jullie. Ik kan me voorstellen dat je daar heel veel plezier van hebt samen.

Met een beetje duwen past alles.
En rekt het niet, dan scheurt het wel.

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 11:46

Leuk hoor! Nog, veel plezier samen!

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 11:47

Heerlijk zeg als je zo optimaal van je paard kan genieten, ook door je man.

Onbetaalbaar!

En de foto met hond is geweldig!!

Aitske Ymkje /3 B+10/L1+11/L2 +12/M1+0
Meino Fan Ferwalde /3 in training <3
www.babettevanderwal.nl

ValerieV

Re: Ons eerste anderhalve jaar met Chaplin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 11:49

Veel plezier nog met jullie paard, maar dat gaat vast en zeker lukken! :D

Petrie rijlaarzen, maat 38,5! http://www.bokt.nl/markt/ad/269902/petr ... arzen-mt-5

Sometimes you have to fall before you can fly

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 12:25

Dank jullie voor de leuke reacties :)

Hocus Pocus (Cabrio van de Heffinck x Ramiro Z) [o]

Kilian * Chaplin du Keske Z * Cato * we zullen jullie nooit vergeten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie