Het jaar van La vita é Bella

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BBBritt97
Berichten: 82
Geregistreerd: 03-10-12
Woonplaats: Limburg

Het jaar van La vita é Bella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 16:42

Heeey,

Het is onder tussen 1 jaar een twee maanden geleden dat ik na 53 paarden bezocht te hebben waarvan er 3 gekeurd werden, eindelijk mijn nieuwe topper had gevonden.

La vita é Bella die officieel Ellelerma heet was toen pas 3 jaar en een maand onder het zadel.
Ik was opslag verliefd, ondertussen is ze van puppy veranderd in een prachtige merrie.

In de eerste maanden stonden we nog op een wat mindere stal, de binnen bak was erg klein en in de winter maanden was het ook erg druk in de binnen bak. Wat echt een drama was met mijn jonge merrie. In deze tijd had ik erg veel last van mijn heupen en rug.
Afbeelding

Afbeelding

Een aantal maanden later
Afbeelding

We verhuisde van stal, Ze werd geschoren en toe kwam de puppy weer tevoorschijn hihi
Afbeelding

Ze werd groter breder en nog veel mooier dan voorheen!
Afbeelding


We begonnen wedstrijden te rijden met succes, we behaalde super scores en een aantal prijzen.
Zelfs het eerste seizoen toen we slechts 3 wedstrijden gereden hadden mochten we mee doen met de Limburgse kampioenschappen waar ze geweldig haar best deed. Ze reed een proef met 207 en 194 punten waarbij we bij de eerste jury eerste waren en bij de andere ergens rond het midden wat leiden tot een 5e plaats in de ring. Wat was ik trots!
De nieuwe eigenaren van mijn vorige pony kwamen kijken naar de proef.
Afbeelding

Tussen door mochten we voor het eerst mee naar een foto meeting :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het ging zo goed , we werden zelfs clubkampioen in het B
Afbeelding

We trainen lekker door
http://www.youtube.com/watch?v=6JcGI2JZ ... e=youtu.be

Het indoorseizoen verloopt lekker, we hopen het zomerseizoen L1 te gaan starten!
Laatst bijgewerkt door BBBritt97 op 28-11-13 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

m0niekkkie

Berichten: 405
Geregistreerd: 08-12-11
Woonplaats: Friesland

Re: Het jaar van La vita é Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 16:47

53? paarden bezocht :')

Leuk overzicht, fijn dat je uiteindelijk toch je droompaard hebt gevonden!