Helaas geen jaar, maar 5 maanden:)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
korbakimmy8

Berichten: 2234
Geregistreerd: 11-02-11
Woonplaats: lansjärv

Helaas geen jaar, maar 5 maanden:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 17:11

Ik ga nog geen topic maken over mijn paardje een jaar lang,
Nee ik maak een topic over 5 maanden fotografie, vind dat dat hier ook tussen kan:) (anders verplaatsen:()
Ik heb een overzicht/verslag gemaakt op mijn website.
Ik zou het erg waarderen als jullie dat zouden lezen/bekijken:)
Dank jullie wel!!

LET OP!! ALLE FOTO'S DIE OP DEZE PAGINA STAAN, ZIJN VAN ZEER VERSLECHTERD KWALITEIT DOOR HET UPLOADEN! DE FOTO'S LIJKEN ENORM BEWOGEN! DIT IS IN HET ECHT NEIT ZO! KIJK HIER A.U.B EEN BEETJE DOORHEEN.

http://mjlfotografie.jimdo.com/mijn-2013/

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Helaas geen jaar, maar 5 maanden:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:25

ziet er goed uit :)
Desondanks dat de kwaliteit achteruit gegaan is, zijn het leuke plaatjes geworden!
jammer dat de afstand zo groot is anders had ik je zeker een keer laten komen om wat plaatjes te schieten van mijn tinker :D

korbakimmy8

Berichten: 2234
Geregistreerd: 11-02-11
Woonplaats: lansjärv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 21:27

RoosTinker schreef:
ziet er goed uit :)
Desondanks dat de kwaliteit achteruit gegaan is, zijn het leuke plaatjes geworden!
jammer dat de afstand zo groot is anders had ik je zeker een keer laten komen om wat plaatjes te schieten van mijn tinker :D

In verschillende weekende reis ik ook vanaf hilversum:)

Dank je wel(l)

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78508
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 02:49

Je topic hoort niet hier thuis maar op FK, alleen voldoet het topic niet aan de eisen om het daar naar toe te verplaatsen. Als je de [FK] Regels en richtlijnen [FK] Fotokunst leest zie je dat het topic een tag in de titel moet hebben, maar waar hier het grootste probleem zit, de foto's moeten direct zichtbaar zijn en er mag dus niet gelinkd worden naar een verzameling foto's.
Daarom gaat er op dit topic een slotje, en mag je op [FK] FotoKunst een nieuw topic openen wat aan de richtlijnen van FK voldoet.