'Afscheid' topic van Gina

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liekess
Berichten: 306
Geregistreerd: 20-02-11

'Afscheid' topic van Gina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-13 19:50

Gelukkig hoef ik niet echt afscheid te nemen van Gina, vandaar de aanhalingstekens in de titel.
Wel heb ik na lang wikken en wegen de moeilijke beslissing genomen om na drie jaar te stoppen met het vast verzorgen van Gina. In combinatie met mijn studie werd het gewoon erg lastig en moest ik eerlijk naar mezelf zijn. -O-

Gelukkig mag ik van de eigenares (Maureen op bokt) altijd blijven langskomen voor een ritje, of gewoon even een appeltje en een knuffel brengen. Want echt afscheid nemen van deze speciale merrie gaat me nooit lukken! :+:
Ik heb geprobeerd van de honderden foto’s die ik van Gina en mij heb een selectie te maken om zo een leuk overzichtje te maken van onze tijd samen.

1. De allereerste keer dat ik op Gina zat!

Afbeelding


2. In de eerste maanden leerde ik al snel dat Gina geen standaard paard was, en ik heb moeten vechten voor mijn plekje. Maar al snel konden we ook zo door de bak!

Afbeelding


3. Ondanks dat Gina al 21 is houdt ze nog steeds van een sprongetje! En dan laat ze wel weer zien waar ze voor gefokt is en wat ze haar hele leven heeft gedaan, super fanatiek springen! Met Gina springen is best een opgave omdat ze ontzettend heet wordt, zie hier onze geconcentreerde koppies.

Afbeelding


4. Wieeeh! Daar gaan we!

Afbeelding


5. Naast springen genieten we ontzettend van de buitenritjes die we maken, vooral als we voluit de heuvel op mogen racen! Iets waar mevrouw al haar energie in kwijt kan, en het gaf altijd zo’n kick!

Afbeelding


6. Wat een geluk dat de andere verzorgster (Marit van MHilariusfotografie ) zo’n goede fotograaf is!

Afbeelding


7. Op het strand… wat een leuke ervaring was dat!

Afbeelding


8. Samen met eigenaresse Maureen

Afbeelding


9. Gina in haar winterlook .. Lekker even uitrazen na het werken.

Afbeelding


10. Deze foto is genomen op het landgoed waar ze destijds gestald stond. Ideale achtergrond voor mooie winterplaatjes!

Afbeelding


11. Nog een winterplaatje op het landgoed!

Afbeelding


12. Nog steeds op het landgoed, ondertussen is het lente.

Afbeelding


13. Voor een schoolopdracht verkleed als Belle uit Belle en het beest, en Gina als sprookjespaard!

Afbeelding


14. In de zomer in de duinen.

Afbeelding


15. Eind van deze zomer samen in de avondzon.

Afbeelding


Ik wil Maureen bedanken voor de kansen die ze me gaf, ik heb ontzettend veel geleerd van en met Gina. Het is geen makkelijke tante en naast hoogtepunten hadden we ook wel dieptepunten (achter-het-behang-plak-momentjes), maar ik ik zal altijd gek op d'r blijven! <3

Kimley

Berichten: 9146
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: 'Afscheid' topic van Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 19:58

Wat een mooie merrie!

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Re: 'Afscheid' topic van Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:05

Je moet gewoon nog vaak langs blijven komen :):) je blijft gewoon verzorgster voor spek.en bonen :+ hahhaha.
Gaaf om dr zo goed in haar vel nog te zien de eerste foto!

Liekess
Berichten: 306
Geregistreerd: 20-02-11

Re: 'Afscheid' topic van Gina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-13 20:11

@ Kimley, bedankt! Zal het doorgeven haha.
@ Marit, ja strak in pak nog haha. En natuurlijk blijf ik langskomen!

Siepie
Berichten: 5671
Geregistreerd: 28-10-09

Re: 'Afscheid' topic van Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:13

Prachtige foto's! <3
Gelukkig hoef je niet echt afscheid van haar te nemen, ik snap dat dat héél lastig is! :D

Liekess
Berichten: 306
Geregistreerd: 20-02-11

Re: 'Afscheid' topic van Gina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-13 20:40

Dankjewel!!

maureen

Berichten: 315
Geregistreerd: 08-01-08
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:36

Wat een prachtig "afscheid" topic heb je ervan gemaakt Lieke! Mooie weergave van jullie jaren samen... Wij zijn superblij geweest met je inzet al die tijd en je blijft bij het clubbie horen hoor <3 zowel Gina als ik zijn gek met je en zien je dan ook graag nog even gezellig langskomen voor een babbel, knuffel of ritje :j

Liekess
Berichten: 306
Geregistreerd: 20-02-11

Re: 'Afscheid' topic van Gina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 20:24

Dat blijf ik zeker doen!