Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 09:55

Oh nu baal ik dat ik de vrijdag naar HE ga -O- had jullie graag een keer in RL gezien :j

Mooi topic weer!


Soof24
Berichten: 120
Geregistreerd: 06-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:15

Waauw wat een prachtig paard! Leuke combi ziet er netjes uit!

snoeppig

Berichten: 1034
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-13 12:44

@daphneM: Dankje! Ze zijn niet alleen qua uiterlijk en gangenwerk anders maar ook qua karakter zijn het soms bijne tegenpolen van elkaar. Ik moet wel toegeven dat ik het fijn vind dat ze zo verschillend zijn. Dingen die je in training dan tegenaan loopt bij de een heeft de ander vaak geen moeite mee (of dat nu lichamelijk of geestelijk is ;) )

@karijn: hahaha ok dat hoeft ook weer niet maar wie weet komen we mekaar ergens anders nog tegen.

@A_nouk: maak wel een mooi verslagje voor op bokt, is het net of je er bij was ;)

@Soof24: Bedankt!

Wilke: Internationaal U25 en Grand Prix startgerechtigd; Varnoldi: Grand Prix; Thore: Z1+9 met pensioen

Aranel
Berichten: 20196
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 17:56

Ohh mooie Wilke <3 Ik vind hem zo'n prachtig mooi en statig paard, en het beeld van een dressuurfries! Commentaar heb ik niet, vind mezelf ook niet in de positie om dat te geven als ik het al had :+

Succes met je beide heren in de toekomst, gaat vast goedkomen :)

DaraBariton

Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-12-11
Woonplaats: Noord holland

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 20:04

Jouw Fries.... <3 <3
Heb eerlijkgezegd alleen zijn foto's echt goed bekeken. Tja voorkeur.. Kan er niks aan doen!!! <<)

Dara♡ Bedankt voor de mooie jaren samen...
*31-05-2001 - †27-06-2021
◇Wiebe◇|31-03-2023| Fryso 518 x Tsjalle 454|

snoeppig

Berichten: 1034
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-13 20:52

Haha de meeste hebben een voorkeur voor Wilke. Hij is ook zo apart! Zeker als je hem in het echt ziet, die blikken die hij soms heeft echt geweldig. Hij kan ook echt op je neerkijken :P
Ik denk ook dat hij het druk gaat krijgen op Horse Event met kids die ff aan hem willen zitten haha maar dat vindt hij toch geweldig!
Al ben ik zelf even gek op Wilke als Varnoldi <3

Wilke: Internationaal U25 en Grand Prix startgerechtigd; Varnoldi: Grand Prix; Thore: Z1+9 met pensioen

mohica

Berichten: 1057
Geregistreerd: 14-06-08
Woonplaats: BELGIë !!!!!!!

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:19

Ik sta echt altijd vol wonder naar je foto's te kijken <3
Ik heb gezien dat je student op de Unif bent hoe doe je dat om studies en 2 toppaarden te combineren? En gewoon uit pure interesse als ik dit mag vragen wat is Varnoldi op dat niveau waard? Ik kijk soms op internet en dan zie ik paarden die met gemak de m10/20 springen en M dressuur ( belgische M ) en wat kunnen crossen en goede papieren hebben makkelijk 15 000 euro "waard " zijn ( wat de eigenaren ervoor vragen ). Dus als ik eens goed " nadenk " zou een Int2/ PSG paard ( zoals de jouwe ) voor mij toch een dikke 25 000 euro waard. Maar dit is enkel een geld waarde. De emotionele waarde is natuurlijke wel veel groter ( heb ik ook kunnen lezen een paar reacties hier voor ).

Maar echt vol respect voor jouw rijstijl _/-\o_ :j

snoeppig

Berichten: 1034
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: papendrecht

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-13 21:35

Over de combi met m'n studie, al vanaf het ik denk tweede jaar van de Havo had ik al twee paarden dus het scheelt dat ik al aardig wat jaren gewend ben om twee paarden te doen. Ik heb zowel mijn havo als vwo diploma gehad terwijl ik twee paarden had, tuurlijk had ik er druk maar het ging wel. Ik moet wel zeggen dat ik er wel veel voor moest laten. Ik ging en ga eigenlijk nooit uit, hooguit filmpje pakken. Het is een kwestie van plannen en ook discipline. Met mijn huidige studie heb ik het geluk dat het Erasmus veel steun biedt aan studenten die studie en topsport combineren en dit maakt het een stuk makkelijker. Ook zit ik met deze opleiding niet veel op de universiteit en moet ik het grootste deel thuis zelfstandig doen en dat is voor mij ideaal. Ik kan zelf m'n dag indelen en ik leer eigenlijk gewoon op de momenten dat ik niet op stal/wedstrijd ben. En tot nu toe gaat er prima! Ik ga nu m'n master doen en heb alle 3 de voorgaande jaren alles gehaald en dat geeft wel wat rust en vertrouwen dat ik toch wel denk dat ik het wel heel gek moet maken wil ik m'n twee paarden en de wedstrijden niet meer kunnen combineren met studie/werk.

Over de waarde van Varnoldi... Deze tijd is natuurlijk niet heel gunstig maar ik blijf van mening dat het maar net is wat de gek er voor wil geven. Wel weet ik dat je voor 25.000 meestal geen lichte tour paard kunt kopen ( mits ze natuurlijk gezond zijn zonder gebreken en redelijke leeftijd hebben ). Zeker paarden als Varnoldi (zwart, zeer meewerkend karakter en heel safe in de proef ) worden voor aardige bedragen verkocht. Ik heb ooit wel eens een Amerikaans vrouwtje gehad die perse een lief zwart dressuur paard wilde en doenhad haar zinnen op Varnoldi gezet. Dan sta je er raar van te kijken wat mensen (als ze het geld er voor hebben ) willen uitgeven aan zo'n paard.
Ik weet wel, als hij ooit weg zou gaan, is het zeker niet voor 25.000 ;)

Wilke: Internationaal U25 en Grand Prix startgerechtigd; Varnoldi: Grand Prix; Thore: Z1+9 met pensioen

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:41

Oh en heb je niet dat ze erg warm kunnen worden op de benen? De beschermers van HKM?

snoeppig

Berichten: 1034
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: papendrecht

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-13 21:48

Ik gebruik ze al een tijdje en ik vind ze fijn in gebruik. Of de benen warmer worden dan met andere beenbeschermers weet ik niet. Als ik de benen te heet vond na het gebruik zou ik ze ik ieder geval niet gebruiken. Ik vind het prima beenbeschermers!

Wilke: Internationaal U25 en Grand Prix startgerechtigd; Varnoldi: Grand Prix; Thore: Z1+9 met pensioen

Def

Berichten: 5463
Geregistreerd: 15-08-06

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:58

Wat een knappe prestatie met beide paarden!
Ik heb me rot gelachen om de poepschepper in het filmpje met Wilke :D

Custom made HaLflinger: Donya
Donya en Anouk: Z1 + 17

snoeppig

Berichten: 1034
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: papendrecht

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-13 22:00

Haha ja dressuur is niet altijd alleen maar serieus trainen, beetje lol hoort er ook bij!

Wilke: Internationaal U25 en Grand Prix startgerechtigd; Varnoldi: Grand Prix; Thore: Z1+9 met pensioen

mohica

Berichten: 1057
Geregistreerd: 14-06-08
Woonplaats: BELGIë !!!!!!!

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:27

Bedankt vor je antwoord :-)
Dat scheelt wel dat je veel zelf studie kan doen :-) Bij mij was dit bijna onmogelijk :( ookal rijd ik gewoon maar 1 paard zonder wedstrijdniveau... Ik zat op een uur trein van school en stal was ookal 30min met de auto en vond het al een heel dilema :o daarmee dus mijn vraagje :-)

karijn

Berichten: 5399
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:03

Ik zal niet gaan joelen op de tribune, haha. Ik ben daar de hele dag dus wellicht komen we elkaar tegen.

bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 17:59

Echt een superprestatie!
Knap hoe je twee totaal verschillende types van paarden aan de praat krijgt.
Varnoldi mag je hier wel afzetten :P ;-)

veel succes met de FT, gewoon trainen en genieten van je paarden... dan komt dat allemaal goed!

L'embarras du choix

snoeppig

Berichten: 1034
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-13 18:58

@ bulck:genieten doe ik zeker! Iedere dag weer <3

Wilke: Internationaal U25 en Grand Prix startgerechtigd; Varnoldi: Grand Prix; Thore: Z1+9 met pensioen

Kruimeltje86

Berichten: 211
Geregistreerd: 10-03-10
Woonplaats: Rotterdam

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:06

Die staleigenaar hahahha _/-\o_ Geweldig!!!

Oh ja...en Wilke hoeft geen strik om hoor, mag ook zo afgeleverd worden :o

“Er zijn maar twee dagen in het jaar waarop men niets kan doen. De ene is gisteren en de andere is morgen. Dit betekent dat vandaag de juiste dag is..." ... Dalai Lama ...

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:15

Prachtige knappe paarden! En je kijkt er ook altijd zo trots bij! En terecht!

Ik denk dat ik in Breda kom kijken naar jullie, want ik heb je een keer bezig gezien bij een clinic op Reigershof in Oud Gastel, het is genieten om te zien dat Wilke zo hard voor je werkt! :)

Mi Caro Mexx & Skyfall LM
Wat een rijkdom als je 2 zelf gefokte paarden in de wei hebt staan... **Trots**

Merel_Claire

Berichten: 3079
Geregistreerd: 07-07-06

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 18:58

Diep respect voor jou! Wat een prachtige paarden zijn het toch en wat heb je ze goed aan het lopen! Echt heel knap.

Merel (v. Belmondo): M2+2, springen: B+9, SGW B+30, L+1 - met pensioen Veulen van Merel: Heartbeat Joël (v. Eldorado van de Zeshoek)
Nurajev (v. Guidam): springen B+4, SGW B+4 - RIP grote vriend Gentle Gaya you are always in my heart
Gediplomeerd instructrice voor dressuur- en springles rondom omgeving 023 en 020. Ook voor het vakkundig scheren van uw paard of pony, voor meer info stuur een pb.

snoeppig

Berichten: 1034
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-13 19:17

Bedankt weer voor jullie leuke reacties!

@Mexxuna: dat was zeker tijdens de clinic van Christa Laarakkers? Of z'n optreden met Karin Bloemen? Met de clinic was hij voor zijn doen zelfs nog heel drammerig en stug haha hij vindt showtjes lopen veel leuker dan een clinic denk ik ;)

Wilke: Internationaal U25 en Grand Prix startgerechtigd; Varnoldi: Grand Prix; Thore: Z1+9 met pensioen

Gerritt

Berichten: 1249
Geregistreerd: 23-10-11
Woonplaats: In een ananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 19:56

Wauw wat een prachtige dieren heb jij zeg!!!!

Het gaat er niet om hoe goed je in iets bent, als je maar iets doet wat je leuk vind!

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 00:02

Wat een prachtpaarden! _/-\o_

• Liberty <3

MissDD
Berichten: 684
Geregistreerd: 12-03-13

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 00:14

Zo, die Wilke is ff een partij stoer zeg!

karlijn1985
Berichten: 1714
Geregistreerd: 14-08-07

Re: Varnoldi internationaal LT Frankrijk en Wilke inter 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 04:54

Wat een prachtige foto's zijn het weer.
In tegenstelling tot de meeste hier is bij mij Varnoldi favoriet hoor! Wat een onwijs gaaf dier is dat toch!

En wat mij op valt is dat jij ook altijd zo leuk en eerlijk reageert! Vind ik leuk om te zien.

Veel succes weer met je toppers!

eridinges

Berichten: 2270
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 09:04

Wat een knappe paarden heb je toch!
Ik geniet altijd van je topics :D

super prestatie!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers