Dat is nu precies 2½ jaar geleden. Hier 2 foto's van de keuring:
Ze was goedgekeurd en toen konden er nog veel mooiere tijden beginnen. Hier heb ik al veel over geschreven in verschillende (ITP) topics op Bokt, hier een aantal foto's uit de tijd van toen tot nu(willekeurige volgorde), de meesten hebben nog niet op Bokt gestaan:

Helaas komt aan alles goeds een einde. Olina heeft extreem veel last van zomereczeem, ze schuurt zich hier, met eczeemdeken om, alsnog tot bloedens toe open en het wordt ook ieder jaar erger. Ik heb begin deze maand bloedtesten laten nemen en hiermee is ook bevestigd dat het zomereczeem is. Ik heb hier al onwijs veel geprobeerd maar niks werkt goed. Ik heb nu besloten dat het genoeg is geweest voor mijn vriendinnetje en ben in overleg met de dierenarts op zoek gegaan naar een goed plekje aan de kust, waar ze niet meer zo'n jeuk zal hebben. Dit heb ik ook gevonden en in april zal ze daarheen gaan.
We hebben nog 2 maanden samen, dit lijkt nu nog heel lang maar ik denk dat het om gaat vliegen. In die tijd gaan we nog een aantal leuke dingen doen. We gaan nog een keer naar de Drunense duinen met Robijntjah en MadelonSunny. Verder gaan we 17 februari onze laatste onderlinge koudbloedenwedstrijd rijden, waar we nog ons onderlinge L1-debuut gaan maken (het begon als een grapje met een vriendin, maar we zien wel hoe ver we komen
). En verder gewoon nog veel buitenritjes maken en vooral genieten!Als het goed is gaat er komende 2 maanden nog 1 topic komen van Olina. Medebokker en vriendin Muurp komt nog een fotoshoot doen, de afscheidshoot van Olina en mij

Vind het ontzettend jammer dat je Olina weg moet doen, maar wel erg top dat je zo'n goed tehuis aan de kust voor haar gevonden hebt. Ik hoop dat ze het goed zal krijgen, die malle poown van je. Dat verdient ze.