Rahere ook nog eens rij-itp

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

flint_blesco

Rahere ook nog eens rij-itp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 21:12

Hallo,

Ja rahere is een grote stresskip, hij heeft tot enkele maanden geleden bijna nooit echt dressuur gereden, maar na blessure is het springen gedaan & zijn we dus bezig met dressuur
ja ik heb een stoelzit, men stijgbeugels zouden eigenlijk langer moetne, dan heb ik dat niet
hij draagt springschoenen omdat hij met zijn achterhoeven vaak zijn voorhoeven tikt & dan graag zijn hoefijzer verliest ;) (tip van hoefsmid)
ik heb ingereden, maar dat staat niet op de foto
1. drafje
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4. het publiek
Afbeelding
5. van hand veranderen (van die hand geen foto's die hand is een ramp)
Afbeelding
6. volte
Afbeelding

houd het lief ;)

RenWaBl

Re: Rahere ook nog eens rij-itp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:14

Ik vind eigenlijk niet dat de beugels langer moeten, want ik denk dat je dan minder balans hebt. :)
En verder wil ik je nog een tipje voor je handen meegeven, het lijkt of je erg hard / streng in je handen bent. Probeer je handen wat meer naar voren te plaatsen en de voorkant los laten. :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:14

Het ziet er al leuk uit, maar ik zou je teugels wat korter houden waardoor je, je armen mooi in een knikje kan houden.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:15

Citaat:
We willen dat iedereen de mogelijkheid heeft om z'n foto's met de rest van Bokt te delen. Daarom vragen we je om als richtlijn aan te houden niet vaker dan één keer per week foto's op dit forum te zetten. Eventueel kan je je topic updaten met foto's, maar zorg dat je niet meer dan 15 foto's per pagina plaatst.

[RIJ-ITP] Regels en Richtlijnen [RIJ-ITP] Rijden in the picture
Omdat het laatste topic van 21 augustus is hier een slotje.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten