Orion @ oudendijk wedstrijd

Moderators: RianneH, Lous, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

miss_lizje

Orion @ oudendijk wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 11:22

Hallo bokkers!

Woensdag de 15de heb ik meegedaan aan de ruiterweek oudendijk.
Orion was erg braaf en lekker te rijden, helaas was de jury daar niet erg overtuigd van.
Maarja, ik heb heerlijk gereden en zolang we dat zelf maar weten maakt de rest ook niet uit.

Wat meer info over Orion:
*Ruin.
* 1,72 hoog.
* 16 jaar oud.
* samen nu B+5

Voor meer info mag er altijd gepb't worden.

Er zijn nog genoeg verbeterpunten, waaronder dat mijn houding nog beter mag.

Genoeg gepraat! Tijd voor foto's! (Foto's staan niet altijd op volgorde, ook zijn er foto's gemaakt in de voorring)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.Meer op kont blijven zitten, gaat thuis wel maar op wedstrijd wil het ineens niet.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. Heel relaxed tussen de proeven door, terwijl ik aan het overleggen was met mam.
Afbeelding

7. Jammer van mijn hand en dat ik onthoofd ben.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10. richting groeten.
Afbeelding

11. en lekker eten op de trailer
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 7167_n.jpg

Punten van de jury waren 161 en 168. Was behoorlijk streng(andere amazone had die dag eerder ook gestrart, had +- 15 punten verschil tussen de 2 dagen).
Maar dat maakt niet uit, we hebben heerlijk gereden en daar gaat het om!

Groetjes!

[/list][/size]

Elise95

Re: Orion @ oudendijk wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 11:35

Wat een leuk paard. Succes met de komende wedstrijden!

Klein puntje; het is niet toegestaan om met de nl vlag op je dekje te rijden. Mag alleen als je op internationale wedstrijden voor nl uitkomt.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 11:37

Het is erg lastig om van foto's te beoordelen maar je paard lijkt er net niet helemaal lekker doorheen. Het ziet er wel erg vriendelijike uit!

Elise, waar staat dat?

/3 TG /3 S.M.R. Barianta /3 Domenica /3 Giulianta /3 Hymolga
Joshlynn

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 11:47

@Elise95:
Dat is vreemd wat dit is een orgineel knhs dekje wat je toen overal kon kopen. Heb er ook nog nooit een opmerking over gehad. Zelfs het nieuwe model van het KNHS zadeldek heeft een vlag.

Ik ga me erin verdiepen!

@TeeGee:
Het is inderdaad misschien moeilijk van de foto's te zien, maar ik kan je verzekeren dat hij heerlijk liep.

[/list][/size]

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 13:33

Leuke foto's hoor Miss_Lizje!

Enja, ook al was er een enorm strenge jury, toch is het goed om naar het commentaar te kijken en te proberen er wat van te leren. Je gevoel kan super zijn, maar het kan soms ook een beetje vertekenen.
Zo was ik met mijn merrie soms al blij als ze braaf was, wat dan doorgaans resulteerde in een veel te brave proef ;-) Ik helemaal blij omdat ik haar ook anders zag. Maar de jury zag alleen die proef, en vond het dus maar een saaie boel met weinig impuls ;-)

Succes met oefenen voor de volgende keer! Werk aan je houding, en toch ook de nageeflijkheid. Op veel foto's is Orion er gewoon net niet door, ook al voelt het wel fijn. En van achter naar voren blijven rijden, dan komen die puntjes vanzelf wel!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 13:49

Wat een heerlijk paard :+:

Goed van je dat je het toch positief hebt bekeken, je gevoel is goed, laat de jury maar barsten.

Ik kan alles weerstaan, behalve verleiding. <<)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 17:41

miss_lizje schreef:
@Elise95:
Dat is vreemd wat dit is een orgineel knhs dekje wat je toen overal kon kopen. Heb er ook nog nooit een opmerking over gehad. Zelfs het nieuwe model van het KNHS zadeldek heeft een vlag.

Ik ga me erin verdiepen!

@TeeGee:
Het is inderdaad misschien moeilijk van de foto's te zien, maar ik kan je verzekeren dat hij heerlijk liep.

Heb het ook nergens precies kunnen vinden. En vind het ook vreemd.
Maar een vriendin van mij rijdt in het Z en had eerst ook een dekje met vlag en werd er op aangesproken...
Kwam alleen op bokt en andere websites tegen waar het ook opstond dat het niet mocht, maar nergens in t reglement. Misschien staat het in het oude reglement...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie