Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Re: Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 14:30

Iris/ jennifer: Klopt ik vond juist deze rijbroeken ook aan de goedkope kant, voor hoe ze eruit zien en de kwaliteit!! Voor mij geen andere meer... voorlopig dan :P hahaha ;)


Rijerijerije/ Milou/ Nrkee: :o hahah dankjullie wel wat een positieve reacties!! Pff.. nou m'n houding vind ik nog wel meevallen hoor, m'n benen moeten nog stiller en ik stoor me vaak genoeg aan dat ik niet lekker zit :P dus daar blijven we aan werken.. Maarja dat zie je natuurlijk niet op een foto :D
En die halsspier daar ben ik ook wel een beetje trots op :D Want ze had echt een heeeeel iel halsje aan het begin!

Daniella; Ik heb nog nooit gemerkt dat m'n zadel niet goed ligt en m'n paard loopt er lekker onder dus kan een verbeelding zijn...

_Daniella

Berichten: 8005
Geregistreerd: 28-05-08
Woonplaats: Friesland

Re: Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 14:36


Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 14:42

Ik heb nu ook de rijbroek besteld en erbij gezegd dat ik 'm via jouw topic ben tegengekomen en het liefde op het eerste gezicht was. :D
Wat heb jij een gaaf paard! Jullie vormen een mooie combi. :j

Marloessjee

Berichten: 1264
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 20:06

Prachtige foto's!!!

_Daniella schreef:
http://www.jennifergrosman.nl/wp-conten ... 602-jg.jpg
kan zijn hoor dat het bedrag is maar bij deze foto lijkt hij namelijk te ver naar voren te liggen.

Was ook het eerste waar ik aan dacht bij deze foto. Ik dacht al dat ik de enige was wie dit opviel :+

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Re: Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 23:52

Ja ik dacht al dat jullie die foto bedoelden.. maar zal een foto/moment opname geweest zijn. Ze heeft een wat verzonken rug dus dat maakt het extra duidelijk met een heel stuk dekje ervoor.. Maar ik zorg er altijd voor dat de schouder mooi vrij is, maar dat ie niet tever op de rug ligt.. ;)

Mayflower: hahahah grappig, veel plezier met je broek!