vandaag, Uhhm gisteren is het inmiddels (12 september '10) had de vereniging de Boterdiepruiters een buitenrit georaniseert.
De buitenrit werd gehouden in Grolloo en rond een uurtje of 10 zouden we Q8 verzamelen om gezamelijk die richting op te rijden.
Natuurlijk moet er altijd van te voren iets mis gaan en wat onrust veroorzaken en dit keer was ik de schuldige.
Ik had me zwaar verslapen maar dankzij alle hulp van de mensen van stal konden we nog om 10 uur vertrekken.
Mijn paardje was al uit het land gehaald en gepoets en stond heerlijk op stal, heb snel me spullen bij elkaar geraapt.
Tanna heeft nog niet zo vaak op de trailer gestaan dus voor mij was het ook wel even een spannend moment.
Ze was super braaf geweest en bij aankomst vond ze het allemaal maar machtig mooi.
We hebben ons aangemeld en een de buitenrit was op GPS dus na een korte uitleg, de paarden opgezadeld en hup oppad.
Ik heb me over het GPS systeem gevermd en in het begin kon ik er nog niet zo goed mee overweg, maar uit eindelijk ging het goed

We hebben super genoten ondanks dat we op het laatste moment wat regen hebben gehad mocht dat de pret niet drukken en er zijn leuke foto's gemaakt van mij en me paard.
Mijn paardje heet Tanna Diamond, een Goodtimes X Caritas Merrie van 10 jaartjes jong.
We zouden 21 augustus onze eerste wedstrijd hebben maar door dat 3 wedstrijden oprij afgelast worden word die pas 18 september in veendam.
Nou ja genoeg gepraat hier wat geweldige foto's van de buitenrit, wat heeft mijn paard genoten

1. Daar stonden we dan met een de trailers op een rij (niet alle trailer staan er op..)

2. Poetsen en Opzadelen

3. Zeer charmant opstappen, Tanna denkt dagdag ik ga alvast aan de wandel

4. Tanna Diamond & ik zijn er helemaal klaar voor!!

5. Vlak bij de Picknik plaats, Tanna had kennelijk honger ze liep stevig door ver voor ons groepje uit

6. groepje 2 richting de picknik

7. Tanna zag kinderen met een speelauto spelen, heel dapper liep ze voorop maar dat was wel zooo spannend.
Held op sokken

8. "Hee maak eens een foto van mij

9. We vertrokken weer vol goede moed van de picknik en vervolgden onze reis, helaas kregen we daarna wat regen..

10. Daar kwamen we weer aan, Voldaan en in de regen

11. Moe en Voldaan kwamen we aan als verzopen katjes

12. Met de hele groep nog even een fototje..

13. Ondanks de regen toch een geweldige rit gehad en leuke foto's, Tanna vond het echt machtig mooi

14. Ik was een liedje aan het zingen om de moed er nog even in te houden, de laatste loodjes zijn altijd zwaar

15. Samen met een goede vriendin nog even op de foto met onze toppers

Bedankt voor het kijken, ik zou het leuk vinden als je even een reactie achter liet?