Vakantie, Drunense duinen

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ilse_123

Vakantie, Drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 11:00

Halloooo,

deze zomer ben ik met mijn paardje Kane afgereisd naar het zonnige helvoirt (vooral veel regen natuurlijk) dit ligt aan de drunense duinen en hier heb ik tot mijn 15e gewoont (kane komt hier ook uit de buurt). Wij wonen nu alweer 2 jaar in Eindhoven.
Dus deze zomer zijn we weer terug gegaan, na 2 uur stond Kane uiteindelijk op de trailer (ezel) en kwamen we na 3 kwartier aan bij het weiland van een vriendin van mij, waar Kany bij haar pony en paard kon staan. Dit weiland ligt ook nogeens recht langs de manege waar ik weer gebruik van mocht maken.

over Kane:
-NRPS
- pappa: Kanut (Krimh ox x Zuidpool)
- Mamma: Innabelle (Abu hassan x Ferdinand)
- 5 jaartjes
- Ruin
- Vos
- luie ezel
- 1.72
een klein verslag van die 2 weken:

De eerste dag rijden op het manege terrein. Dat was nogal een probleem want hij wilde echt niet mee (de merrie van mijn vriendin was hartstikke hengstig), vandaar dat ik ook met passoa rij, hij heeft de neiging dat als hij iets wil gewoon dwars door mijn dubbelgebroken watertrensje heen te sjouwen.
Afbeelding

Uiteindelijk deed hij toch zijn best wel.
Afbeelding

minder was dat het weiland niet was gebouwd op zo'n groot sterk paard. Hij paste niet door de staldeur (heel onhandig) en ik heb hem geprobeerd vast te zetten aan het hek van het weiland. Die heeft hij eruit getrokken, hij weet heel goed dat als hij gewoon gaat hangen het touw of het hek het uiteindelijk toch begeeft. Hij is dan ook totaal niet in paniek ofzo. Nou, dan zadelen we maar gewoon los op.
Afbeelding

En natuurlijk de buitenritten! Mooiste rit was samen met 3 vriendinnen, al voelde ik me wel groot hoor. Zij op die pony's (allemaal niet groter als 1.50) en ik met mijn reus.
Afbeelding

En de mooiste foto van ons in de duinen
Afbeelding

En het kleine shetlander hengstje... met de toepasselijke naam Hunk
Afbeelding

ik hoop trouwens dat alle foto's een beetje goed geupload zijn... op een of andere manier wil dat maar niet lukken

chrisje_83

Re: Vakantie, Drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 14:05

Jullie hebben dus heerlijk genoten!
Wat rijdt je met hem?

Donnatella van Stal de Windöek, Keur, Prest.Sport (Neron x Kooihuster Folkert), Z1+5
Fame van Stal de Windöek, Ster (Knock Out x Neron)
J'Adore van Stal de Windöek, Stamboek (Knock Out x Star v. Vreeburch)
Absolutely Fabulous (Amber), Elite (Gribaldi x Jazz), Z1+6

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 14:21

nou.. we hebben geen eigen trailer (en hij weigert erop te lopen), dus we zijn nog niet gestart, al word dat wel eens hoog tijd eigenlijk. Ik wil eerst een beetje dressuren en dan springen, springen vind 'ie erg leuk :D

AmberHeijman

Re: Vakantie, Drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:36

Leuk paard, zit zeker wel veel Arabisch Bloed in? :)
Oh wacht ik lees net dat het een NRPS is, dan klopt dat wel ja.
Ziet er netjes en vooral erg leuk uit!

Marene | M1+9 |

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie