Sinds een paar maanden ben ik echt serieus bezig met het rijden met Radar, ik heb de eerste 2 jaar altijd maar een beetje rond gereden maar nu willen we echt aan de slag gaan.
Radar is nu 7 jaar en zijn vader is Lenngard.
We hebben 2x een wedstrijd gereden maar daar zijn we verder nog niet klaar voor.
Ik sta sinds 31-juli-2010 op deze stal en heb het er heel erg naar me zin, Radar volgens mij ook wel.
Hij begint zich nu TE thuis te voelen want er rijden ook marothon wagens in de binnenbak en hij zou daar het liefste op willen springen, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens al snapt die dat niet zo heel goed.
Ik heb 2x in de maand les van luwaniej hier op Bokt en ik vind het echt heel fijn lessen bij haar.
Ons niveau is nog niet veel maar we zijn er hard voor aan het trainen, ook heb ik v/d week voor het eerst met een passoa gelongeert om zijn achterhand goed eronder te trainen en dat die al ze spieren beter gaat gebruiken.
Hebben jullie nog bruikbare tips? Hou er a.u.b. rekening mee dat we de eerste 2 jaar alleen maar rondjes door de bak hebben gereden...
We hebben ook gegaloppeed alleen daar zijn absoluut geen goede foto's van gekomen.
Groetjes Denise en Radar.

En klaar !!

Buiten lekker uitstappen.