Deze week heb ik ook een topic geplaats omdag we hard aan het werk waren voor deze wedstrijd [RIJ-ITP] Vertical Limit @ training voor wedstrijd
Meestal maak ik me erg druk in de proef en ben ik heel erg gespannen dan vergeet ik alles en dan rijd ik helemaal niet meer. Deze keer heb ik eigenlijk 1 van de beste proeven ooit gereden en dat werd dan ook beloond. Ik had bij de eerste proef 184 punten en bij de 2de proef 193 punten. (bij 2de protocol 2 vijven anders had ik 195 punten gehad).
Waar ik vooral goed op moet letten is dat ik me buiten teugel er goed moet bij houden want die wil ik nogal eens laten slieren en dan gaat zij schudden met haar hoofd. Deze keer ging tijdens de proef het lampje branden hoofd omhoog en kijken waar je naar toe gaat. Het enige puntje wat ik nog had is dat ik vergat om me benen stiller te houden en me tenen naar binnen te draaien maarja oefening baart kunst.
Info:
Vertical limit
8 jaar oud
B+9 na deze wedstrijd.
Gaan nu trainen voor de wedstrijd 30-10 en dan hopen dat we het laatste puntje in de B rijden en volgend jaar L1 gaan starten.
Zelf moet ik soms nog iets ontspannender gaan zitten in de proef en me eigen niet zo druk maken.
Nou genoeg gekletst hier de foto's

begin van de proef

begin van de proef

begin middendraf

volte

begin halstrekken

volte

middendraf

middendraf

volte bij a

volte bij c

grote volte in galop