Op 't moment ben ik in Oostenrijk bij een ontzettend leuke IJslander stal. Ik heb dagelijks les op de gave paarden hier en ik kan 't niet laten om even wat foto's op Bokt te zetten
Ik heb zaterdag gewoon een groepsles gehad om te kijken hoe we rijden en verder rijd ik de rest van de week alleen met m'n zus lessen, dus bijna privé les
We doen om en om töltles en springen. Ik reed thuis ook op IJslanders dus had er niet veel van verwacht maar het is zo ontzettend leuk
We krijgen echt heel goed les (m'n Duits vliegt vooruit
) en de paarden zijn hier absoluut niet van die typische lespaarden, veel gaver 
1, De eerste dag reed ik op Lysa, we mochten zelf een paar uitzoeken maar ik had niet gezien dat ze op een verhoging stond dus ik reed perongeluk op de kleinste ipv. wat ik dacht; de grootste
uiteraard is er eerst gestapt en gedraafd maar daar zijn geen foto's van.
2, Lysa is echt een barbiepaard, al haar spullen zijn roze
Zelfs de teugelstops

3,

4,
http://i58.tinypic.com/6ezzf9.jpg
5, De les daarna begon het
töltles, ze had van te voren al gezegd dat we dan ook meer gingen galloperen en 'schenken' waarvan ik dacht dat ze wijken bedoelde maar dat bleek net wat anders te zijn, je paard met de achterhand van de hoefslag laten lopen neusje naar buiten en dan zo dus een soort van wijken maar niet helemaal, erg leuke oefening die ik thuis ook wel eens doe 
Ik reed hier op Bjarki, die zou ik zo mee naar huis willen nemen
Ontzettend fijn paard en ook nog eens heel erg knap!
6, Beginnetje van het 'schenken'

7, Tölt
Hij tilde zijn voetjes heel mooi op maar dat moment hebben m'n ouders helaas niet echt, ze hebben zelf niks met paarden dus zien ook niet wanneer het nou hét moment is en wanneer niet 

8,

9,

10, Deze vind ik echt heel erg gaaf

Mocht het iemand opvallen; Bjarki loopt erg lateraal, hij had nog wat moeite met loslaten ik ben natuurlijk ook vreemd voor hem maar daar gaan we morgen weer lekker mee verder werken

Vandaag reed ik op Glenur en gingen we springen!
11, We begonnen met de verlichte zit oefenen over cavalleti's. Aangezien je het moet voelen moesten we dat ook zonder handen doen en later ook met ogen dicht, helemaal mijn ding, thuis rij ik vaak vaak uren alleen in het bos en dan rij ik ook vaak zonder handen of met ogen dicht omdat je dan gewoon alles veel beter voelt en steviger gaat zitten
En het is gewoon leuk om het eens heel anders te doen

12, Eerste keer in galop dus nog even met teugels.

13,

14, En het springen zelf
We gaan niet erg hoog omdat de IJslanders hier dat niet kunnen. Die waar ik op reed zou wel nog wat hoger kunnen maar de andere niet.. Maar dat maakt niet uit, ik leer hier nu gewoon goed zitten, thuis heb ik een verzorgpaard dat hoe dan ook hoog springt, ookal is de hindernis nog zo laag dus daar hoeft het niet voor 

15,

16,

Dat was het alweer
Er zal vast nog wel een topic komen want ik heb nog 4 lessen en volgende week zit ik op een andere plek waar we elke dag de bergen in gaan met de paarden 
Bedankt voor het kijken!

Is een paard van Hannah dat ik vaak rijd. Ze neemt hem ook voor me mee naar weekcursus op de breida