Wainonia zet haar beste beentje voor

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Avalanche81

Re: Wainonia zet haar beste beentje voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 15:47

Zeg...... ik kan me herinneren dat je begon met anders rijden met haar, en toen was het allemaal wat lang en wat sloom, maar die heeft flink meer impuls opgebouwd zeg! Ze mag nog meer op achter, maar ze sjouwt lekker zo! Heel goed.
Je zadel ligt ook verder naar achter, mag nog iets meer imo maar dat is een centimeter of zo :)

Keurig!

Avalanche81

Re: Wainonia zet haar beste beentje voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 20:25

Graag gedaan :) je hebt in die eerdere topics ook foto's gedeeld van hoe je vroeger reed, en ik ben het zeker met je eens dat een heel zinvolle wending is geweest. Je paard is enorm verbeterd, en jij ook, en je kunt nu meer impuls erin rijden, zonder sporen, zonder zweep, en dat is leuk om te zien. Ik vind haar lichaamsgebruik sterk verbeterd. Toen was het vrij veel op de voorhand, is logisch ook in die fase, paard heeft simpelweg de kracht niet om van achter te dragen, maar met wat ik nu zie, kun je er echt naar gaan werken dat ze meer op achter komt, en van voor zich wat opricht. En daarmee bedoel ik niet dat je haar omhoog trekt, maar meer dat zij omhoog komt van voren, doordat zij meer op achter komt. Maar dat snap jij :) goed bezig!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie