Stoute Easy Game wordt braaf 6-jarig sportpaard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kel2004

Berichten: 1424
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Almere, of all places...

Stoute Easy Game wordt braaf 6-jarig sportpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-18 14:24

Mijn vosse vriendin kwam vorig jaar voor het eerst bij mij onder het zadel en toen vond ik dat heel spannend.
(lees hier: [RIJ-ITP] 5 jarige Easy Game x Krack C merrie krijgt wat ze verdiend)

Inmiddels zijn we een jaar verder (puur toeval dit :') ) en er is een hoop veranderd.
Ze is nog steeds niet (altijd) makkelijk onder het zadel, maar we zijn wel echt naar elkaar toe gegroeid. De problemen waar we tegen aan lopen zijn lichamelijk, dus tijd en gymnastiek zijn code woorden.

In de sport doet ze het best heel goed, al is ze nog steeds wel eens (erg) dwars. Maar ze is uit het juiste hout gesneden dus ik verwacht dat we nog veel verder zullen komen samen <3 dit weekend eens een M1 proefje proberen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb Hurley samen met een vriendin en door haar enthousiasme en steun durf ik nu overal met Hurley te rijden, zelfs op de hei en op het strand *\o/*

Ben benieuwd wat jullie van de vooruitgang vinden

De toekomst: [ITP] Naarling Leopold von Lippe Biesterfeld v AlexandroPxHouston
Donar V v Contendro I (LT + 3)
Vulpes pilum mutat, non mores! Nieuwe vos merrie Hurley [RIJ-ITP] Stoute Easy Game wordt braaf 6-jarig sportpaard



Kel2004

Berichten: 1424
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Almere, of all places...

Re: Stoute Easy Game wordt braaf 6-jarig sportpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-18 15:34

Ik zie nu pas dat mijn oude topic in de link geen foto's meer heeft. In de reacties zijn nog wel links te vinden van YouTube, hoe stout ze geweest is.

Bedankt voor jullie reacties!

De toekomst: [ITP] Naarling Leopold von Lippe Biesterfeld v AlexandroPxHouston
Donar V v Contendro I (LT + 3)
Vulpes pilum mutat, non mores! Nieuwe vos merrie Hurley [RIJ-ITP] Stoute Easy Game wordt braaf 6-jarig sportpaard

Kel2004

Berichten: 1424
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Almere, of all places...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-18 08:56

Leonyvk schreef:
Jeetje dat filmpje :x Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat ze nu zo is? Ziet er nu echt goed uit!

Geduld, geduld, geduld en nog eens geduld.... En steeds een beetje meer gaan vragen, denk ik.

Elisa2 schreef:
Ben ik ook benieuwd naar, had dat stoute gedrag een reden? erg knappe merrie trouwens.

Ze was al door meerdere mensen getest (en verpest) toen ze op ons pad kwam. Pijnlijke rug, gescheurde mondhoeken, en vooral geen vertrouwen.
Dus ik denk dat dat de voornaamste reden van haar gedrag was

Getup schreef:
Wat ziet het er goed uit! En dapper,dat jullie dit aangedurfd hebben. Is ze nu helemaal klaar met dat soort gedrag?

Dat gedrag vertoond ze gelukkig niet meer. Wel zet ze haar lichaam (en kaak) vast als ze iets moeilijks moet doen of iets 'spannend' vind. Dat resulteert helaas in minder souplesse, terwijl ze heel los kan zijn in haar lichaam.

Ons debuut heeft uiteindelijk niet geresulteert in een winstpunt, vanwege 'spanning' veel stomme foutjes als omspringen in de contra en toch een wat strakke bovenlijn. Tel daarbij een mooie -2 op omdat het verschil tussen links en rechts nog steeds moeilijk is :')

Voor wie bewegende beelden leuk vind:
Stukje losrijden, waar ze wel haar lossigheid toont
https://youtu.be/QGzIpQaCJII


Bedankt voor al jullie leuke reacties!!!

De toekomst: [ITP] Naarling Leopold von Lippe Biesterfeld v AlexandroPxHouston
Donar V v Contendro I (LT + 3)
Vulpes pilum mutat, non mores! Nieuwe vos merrie Hurley [RIJ-ITP] Stoute Easy Game wordt braaf 6-jarig sportpaard

Kel2004

Berichten: 1424
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Almere, of all places...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-18 07:45

Bon_charmeur schreef:
Wauw wat een knap paard...
Netjes gereden ook!

Maar ben ik de enige die vind dat je zadel klappert en los ligt van de rug van de paard?
Vooral te zien op je filmpje van de samenvatting in de andere topic.

Bedankt voor je compliment.

Wat jij ziet aan mijn zadel dat klopt, maar in dit geval hoort het. Mijn zadel is een Schleese en is aangemeten volgens het saddlefit4life principe.
Hier is het principe dat waar de rug 'welft' dat het zadel niet strak moet liggen. Ik krijg hier regelmatig op en aanmerkingen over, maar dit paard geeft heel duidelijk aan dat ze dit geen probleem vind. Elke 6 maanden laat ik het controleren/aanpassen.

De toekomst: [ITP] Naarling Leopold von Lippe Biesterfeld v AlexandroPxHouston
Donar V v Contendro I (LT + 3)
Vulpes pilum mutat, non mores! Nieuwe vos merrie Hurley [RIJ-ITP] Stoute Easy Game wordt braaf 6-jarig sportpaard


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Margot1001, YandexBot en 5 bezoekers