Jaquelientje's, Mirre Maxima v.h. bont juweeltje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-18 19:54

jojoleinee schreef:
Wat een schatje! Op de foto onder de foto van het likken van je knie (snap je welke? :') ) loopt ze ook zo heel zielig weg met haar hoofd een beetje omlaag. Je ziet de teleurstelling bijna in haar blik *smelt*


Ja echt he...ik weet wat je bedoeld, ze liep ook echt zo onderdanig en gekwetst weg, daarna boos haar kontje in de lucht gooiend en bijtend in mama's deken <3 <3 <3 ze is zoooooo leuk

amaniblauw

Berichten: 228
Geregistreerd: 17-04-10

Re: Jaquelientje's, Mirre Maxima v.h. bont juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 11:40

Ze is zo leuk met haar broekje en truitje. Goede mama is Jaquelientje!

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 20:54

amaniblauw schreef:
Ze is zo leuk met haar broekje en truitje.

Omg :')

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-18 14:02

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hey vrouwtje roept...drinken doe ik strx wel. Ff spelen...oeps met mijn achterbeentjes slaan vindt vrouwtje geen leuk spelletje.
Dan maar weer op schoot knabbelen. Ze had zo'n gek roze ding bij, dat ging over mijn neusje...en toen vond ik het eng.
Vrouwtje gaf het mij daarom in de wei om mee te spelen...wat zou daar achter zitten /3 <<)

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Re: Jaquelientje's, Mirre Maxima v.h. bont juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-18 20:16

Afbeelding
Afbeelding
Fijn weekend,

Mirre en Happy1oor

Ps bokkers ik heb zulke leuke filmpjes maar krijg ze niet ge up load voor jullie 8)7

amaniblauw

Berichten: 228
Geregistreerd: 17-04-10

Re: Jaquelientje's, Mirre Maxima v.h. bont juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 22:41

Mag ze al wat meer van mama?

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Jaquelientje's, Mirre Maxima v.h. bont juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 07:45

Fijn weekend!

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-18 11:18

amaniblauw schreef:
Mag ze al wat meer van mama?


Ja superleuk. Ze komt constant om knuffels en spelletjes vragen. Ik "train" haar om niet bang te zijn van haar halstertje. Ik die het dus niet aan maar kriebel ermee achter haar oortjes ruggetje schouders. Dat vindt ze een heel leuk spel. Ze is een behoorlijk brutaaltje, hinnikt als ze me ziet en komt dan aangerend om het halsterspelletje te doen. :+:

De mama houd het wel strak in de gaten of ik me "aan de regels" houd _O- .

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Re: Jaquelientje's, Mirre Maxima v.h. bont juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-18 12:46

Let vanavond goed op beste volgers. Nieuwe belevenissen en foto's van mijn mooie meissie Mirre

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Jaquelientje's, Mirre Maxima v.h. bont juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:54

Wat leuk, ik dacht vandaag toevallig even aan Mirre :o

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-18 17:53

Mirre mag elke dag in de avonduren met mama op het weitje. De sproeier staat dan aan, want ze geniet van plonsen door het natte gras.

Heyyyy, Mirre denkt yesss ik mag de wei op!
Maarrrrrr wacht eens ff, mijn vrouwtje is er ook. Zo even mijn mooiste hinnikje opzetten (klinkt als geitje zegt mijn vrouwtje -:(- )
Dan ga ik haar snel begroeten.
Oeis, ik wil lekker met haar groomen maar nu ik tandjes krijg (en zij blauwe plekken _-:( ) mag ik dat niet meer.
Pffff dat bevalt me niks, ik zal eens flink bokken, want ik heb karaktertje hoor, ik weet heus wel wat ik wil.
Lekker druk doen en ravotten met vrouwtje of mijn mama.
Gatsie van mijn mana krijg ik tik terug als ik tegen haar aanbok, mijn kleine hoefjes doen kennelijk al zeer, als ik wil spelen.
Nou dan misschien zachtjes.... <3
Hey wat is dat, ik krijg speelbal van vrouwtje, ff snuffelen en in bijten, wow hij rolt, cool zeg, oh die bal vindt mijn mama eng...doeiiii ik moet er met mijn ma vandoor.
Tot de volgende keer *\%/*

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Re: Jaquelientje's, Mirre Maxima v.h. bont juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 11:01

Vandaag wil ik niet op de foto, ik ben boos -:(- of eigenlijk meer verdrietig :=
De dierenarts zegt dat ik kromme voorbeentjes heb...pfff laat ze naar haar eigen benen kijken _-:(
Nu moet mijn vrouwtje elke dag vervelende oefeningen met mijn beentjes doen %)
Nu vind ik vandaag vrouwtje ook niet zo lief meer, dus ik wil ook niet op de foto >;) *-:)
Twee keer per dag moet vrouwtje mijn beentjes strekken, dat vind ik erg eng en dan moet ik tegen de stalmuur staan, want ik loop dan hard achteruit :oo
Maar als vrouwtje eenmaal bezig is en ik ontspan, dan masseert vrouwtje mijn ruggetje en beentjes en kontje en dat vind ik dan weer wel fijn <3
Duimen jullie mee voor mij, dat mijn beentjes snel recht staan ipv zoals ik bij mama in de buik zat?
Vrouwtje zet foto van gister, dan zie je dat dierenarts toch wel beetje gelijk heeft =:) Y;(
Afbeelding

paardje2013
Berichten: 1852
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: .........

Re: Jaquelientje's, Mirre Maxima v.h. bont juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:30

Ik zie het die strek oefeningen zijn inderdaad niet leuk voor ze maar als je straks een maand verder bent hem je er vast veel plezier van. Kan de dierenarts er ook niks aan doen met verband of zo iets?

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 11:45

paardje2013 schreef:
Ik zie het die strek oefeningen zijn inderdaad niet leuk voor ze maar als je straks een maand verder bent hem je er vast veel plezier van. Kan de dierenarts er ook niks aan doen met verband of zo iets?


Nee dat niet. Ze kan nog wel een infuus met zware antibiotica geven. Dat heeft als bijwerking dat de pezen er slap van worden. Maar ik ben helemaal niet voor antibiotica, dat schaad meer dan dat het baat. Dus maar ff door zure appel en 2x dd strekken...arm beessie :roll:

paardje2013
Berichten: 1852
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: .........

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 15:18

Mmm nee dat was denk ik ook wat ik als laatste had geprobeerd eerst maar even kijken of het zo beter wordt inderdaad ze ziet er wel prachtig uit <3

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 17:26

paardje2013 schreef:
Mmm nee dat was denk ik ook wat ik als laatste had geprobeerd eerst maar even kijken of het zo beter wordt inderdaad ze ziet er wel prachtig uit <3


Ondanks de pijnlijke strekoefeningen blijft ze lief <3 en achterhandje ontwikkeld zich prima.
Vandaag haar eerste kraamkadootje van lukka63 aangedaan. Geen lady in red maar lady in pink _O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xxsalinaxx

Berichten: 1537
Geregistreerd: 10-07-12
Woonplaats: Goudswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 17:47

ikkedus schreef:
Schattig veulentje! En wat een mooie belevenis moet dat geweest zijn.
Ik heb alleen het vermoeden dat het posten met de naam Mirre voor een andere bokker enorm pijnlijk zal zijn.
Wellicht daar even voorzichtig mee zijn.
Wellicht is haar topic voor jou de inspiratie geweest voor het kiezen vd naam Mirre?


Lieve reactie van je, mijn hart sloeg inderdaad even over toen ik die naam zag staan...

Maarja al zou het van ‘mijn’ Mirre afgeleid zijn is het misschien alleen maar mooi, en anders ook.

Leuk veulentje, hopelijk wordt dit veulentje net zo sterk en mooi zoals mijn Mirre altijd was!

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 17:50

xxsalinaxx schreef:
ikkedus schreef:
Schattig veulentje! En wat een mooie belevenis moet dat geweest zijn.
Ik heb alleen het vermoeden dat het posten met de naam Mirre voor een andere bokker enorm pijnlijk zal zijn.
Wellicht daar even voorzichtig mee zijn.
Wellicht is haar topic voor jou de inspiratie geweest voor het kiezen vd naam Mirre?


Lieve reactie van je, mijn hart sloeg inderdaad even over toen ik die naam zag staan...

Maarja al zou het van ‘mijn’ Mirre afgeleid zijn is het misschien alleen maar mooi, en anders ook.

Leuk veulentje, hopelijk wordt dit veulentje net zo sterk en mooi zoals mijn Mirre altijd was!


Wat een verdriet je paard afgeven. Zelf hebben wij 4 jaar geleden onze fries Brechtje aan koliek af moeten geven. Dat vergeet je nooit, maar weet dat de pijn slijt en de herinnering blijft.
Wat voor paard was jouw Mirre? Je mag gerust een foto van haar plaatsen in mijn topic. Soort van verbintenis tussen jouw en mijn Mirre <3

xxsalinaxx

Berichten: 1537
Geregistreerd: 10-07-12
Woonplaats: Goudswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 18:22

ikkedus schreef:
Wat een verdriet je paard afgeven. Zelf hebben wij 4 jaar geleden onze fries Brechtje aan koliek af moeten geven. Dat vergeet je nooit, maar weet dat de pijn slijt en de herinnering blijft.
Wat voor paard was jouw Mirre? Je mag gerust een foto van haar plaatsen in mijn topic. Soort van verbintenis tussen jouw en mijn Mirre <3


Lief van je en ik geloof ook zeker dat het zo is.
Momenteel vliegt de tijd het is morgen al 5 weken geleden...

Mirre was een superlieve, eerlijke mooie merrie.. altijd vrolijk en enorm zachtaardig en kon ondanks dat ze eenkennig was voor nieuwe mensen maakte ze toch altijd een connectie met iedereen.
Helaas veel moeten doorstaan maar altijd blijven vechten, helaas heb ik haar nu echt uit haar lijden moeten verlossen ;(

Zie mijn profiel / onderschrift voor haar topics.

Afbeelding


Hopelijk hoeft jou mooie Mirre dat niet allemaal te weerstaan en blijft ze gezond!

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 19:16

xxsalinaxx schreef:
ikkedus schreef:
Wat een verdriet je paard afgeven. Zelf hebben wij 4 jaar geleden onze fries Brechtje aan koliek af moeten geven. Dat vergeet je nooit, maar weet dat de pijn slijt en de herinnering blijft.
Wat voor paard was jouw Mirre? Je mag gerust een foto van haar plaatsen in mijn topic. Soort van verbintenis tussen jouw en mijn Mirre <3


Lief van je en ik geloof ook zeker dat het zo is.
Momenteel vliegt de tijd het is morgen al 5 weken geleden...

Mirre was een superlieve, eerlijke mooie merrie.. altijd vrolijk en enorm zachtaardig en kon ondanks dat ze eenkennig was voor nieuwe mensen maakte ze toch altijd een connectie met iedereen.
Helaas veel moeten doorstaan maar altijd blijven vechten, helaas heb ik haar nu echt uit haar lijden moeten verlossen ;(

Zie mijn profiel / onderschrift voor haar topics.

[ [url=m/ser1Wz.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hopelijk hoeft jou mooie Mirre dat niet allemaal te weerstaan en blijft ze gezond!


Prachtige vrouw met prachtig paard. Jullie liefde straalt ervan af. Heel veel sterkte bij het verwerken van het gemis. Y;(

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Re: Jaquelientje's, Mirre Maxima v.h. bont juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 19:21

Voor de volgers:

Eerste keer halstergewenning. Helaas heeft Mirre wat gebogen knietjes door opgefrommeld in baarmoeder zitten, die later problemen zouden kunnen geven. Van da moet ik 5x dd strek en rekoefeningen met de voorbeentjes doen. Dat is pijnlijk voor haar dus echt vervelend. Ik doe het daarom ook maar 3x dd en wen haar zsm aan leren meelopen aan halster. Naast de fysiotherapie (stretchen) die ik geef is wandelen op de harde grond (als in de straat) zeer goed voor de pezen die te strak staan. Zo hoop ik zsm met haar en de mama te kunnen wandelen op fietspad voor de deur. Kortom het was voor Mirre een zeer indrukwekkende dag, en toch blijft ze lief en aanhankelijken zoekt me al hinnikend op om te kroelen :+:

Afbeelding
Afbeelding

lukka63
Berichten: 1407
Geregistreerd: 13-09-06

Re: Jaquelientje's, Mirre Maxima v.h. bont juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 19:49

het staat haar prachtig echt al een dametje

Icelandshet
Berichten: 388
Geregistreerd: 17-06-18

Re: Jaquelientje's, Mirre Maxima v.h. bont juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 20:02

wat een leuk veulen!

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 20:23

Icelandshet schreef:
wat een leuk veulen!

Dankjewel...en echt zo lief <3 ben er nu na 2 1/2 week al gek op

amaniblauw

Berichten: 228
Geregistreerd: 17-04-10

Re: Jaquelientje's, Mirre Maxima v.h. bont juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 22:02

Voor nu zijn die oefeningen vervelend maar straks heb je een supermak veulentje.