Robins Son, van import connemara naar Z pony!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

7ofhearts

Berichten: 2739
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 18:42

Oei, ik zou die foto's niet zo gauw uitvergroot aan de muur hangen, zelfs al was ik er trots op.
Je hebt een prachtige pony, maar ik zou wel eens willen weten wat er allemaal in dat koppie om gaat.
Als hij echt alleen maar erg gespannen is lijkt me de tijd gewoon nog niet rijp voor hem om aan dat soort oefeningen deel te nemen.

Niet zeuren maar lééf!!


7ofhearts

Berichten: 2739
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Re: Robins Son, van import connemara naar Z pony!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 06:33

Ik wil niet doorzagen, maar op deze foto's waar hij een stúk blijer kijkt doet hij ook een andere routine.
Voor zover je het van een foto kan en mag beoordelen denk ik nog steeds dat jou knapperd een andere carriere ambieert, in elk geval voor dit moment.
En kijk ook eens naar jezelf.
Uit ervaring weet ik dat MIJN stress zijn wel degelijk mijn dier beïnvloed...maar dat weet jij voor jezelf het best. :o

Niet zeuren maar lééf!!

7ofhearts

Berichten: 2739
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:52

Tobke, lief dat je het opneemt voor TS, maar ik geloof inderdaad niet dat de reacties op haar post negatief bedoeld zijn.
Iedereen is het er ook over eens dat het knáp is wat ze tot nu toe bereikt heeft, en vind haar pony een mooi dier.
TS mag ook gerust haar doel en dromen hebben om met Robin in de hoge dressuur te komen, maar misschien moet ze eens een andere trainingsmethode overwegen.
Er gaan tenslotte meer wegen naar Rome.
Ik geloof dat dat het enige is wat in haar topic bedoeld wordt.
De meeste ruiters zijn "zoekend "als het op het rijden en uitbrengen van hun paarden aankomt.
Sta daarom open voor advies en ga niet in een hoekje zitten kniezen, is voor jezelf én voor je paard niet leuk.

Niet zeuren maar lééf!!

7ofhearts

Berichten: 2739
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Re: Robins Son, van import connemara naar Z pony!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:14

@ leeneliefje.
Die "Oei "opmerking kwam van mij en ik snap niet zo goed wat daar fout aan is.
TS mag absoluut blij en trots zijn op wat ze met haar pony heeft bereikt, de foto's die ze bij dat blije topic plaatst weerkaatsen dat blije echter niet, terwijl ik in de later geplaatste collage een paar prachtige platen voorbij zie komen.
Had ze die geplaatst, dan was dit een compleet ander topic geworden.
De vraag is dan alleen; Ziet ze het zelf niet?

Niet zeuren maar lééf!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers