2e [RIJ-ITP] met Annie de Clydesdale!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

2e [RIJ-ITP] met Annie de Clydesdale!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-17 19:33

Ha bokkers!

Een paar weken geleden opende ik ons eerste RIJ-ITP topic: [RIJ-ITP] Allereerste RIJ-ITP met Annie de Clydesdale!
Sindsdien hebben we rustig aan gedaan met het rijden en het grondwerk wat meer opgepakt ivm gladde bodem. (kleigrond) Ik ben vanaf de grond gaan werken aan het nageven op het bit en niet meer als een giraffe lopen. :+ Binnen no-time had mevrouw het onder het zadel ook door en vandaag zijn daar dan weer wat foto's van gemaakt. Ze is nog erg zoekende naar mijn hand en duikt er soms flink te diep in. Ik moet haar wat meer voorwaarts rijden maar aangezien het wat modderig en glad was heb ik wat voorzichtiger gedaan vandaag, vandaar ook geen galopfoto's! Tips mogen zeker maar wel vriendelijk aub! :D

1. Dit zijn wij! Annie, de 14-jarige clydesdale merrie en ik! :P
Afbeelding

2. Instappen, ze hangt in stap nog best op mijn hand dus dat mag voorwaartser! :D
Afbeelding

3. :9
Afbeelding

4. Drafje!
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9. Hier is ze wat aan het zoeken!
Afbeelding

10. En klaar. :D
Afbeelding

Ik ben me bewust van het feit dat ik soms wat voorover zit, ik heb wat rugklachten die het verklaren maar is natuurlijk geen excuus en ben er mee bezig.
Bedankt voor het kijken, een reactie vinden we leuk! :j


Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-17 21:26

Dank jullie wel!! :):)
Granoek, je bent welkom hoor.. :D

Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-17 21:52

Corelli schreef:
Wat een leukerd! Hoe groot is ze?

Ze lijkt haar achterbeen wat schuin onder te zetten, herken je dat? (Met name foto 5 & 8 maar je ziet het eigenlijk op alle draf foto's)


Niet zo heel groot.. 1.65 ongeveer. Maar groot genoeg! O:) ik snap wat je bedoelt! Ik weet niet of dat ze dat ook op rechte stukken doet eigenlijk. Omdat we geen bak hebben rijden we eigenlijk constant op een grote 'volte' zeg maar. Wel valt ze soms over de binnen- of buitenschouder weg. Maar ik ben aan het sparen voor weer eens een les!


Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Re: 2e [RIJ-ITP] met Annie de Clydesdale!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-17 12:17

Wat leuk, uitgelicht! :D
Bedankt voor de tip Nadiine! Dat moet ik idd eigenlijk doen in combinatie met meer naar voren rijden. :j
Granoek: het is een fryso zadel. Heel fijn zadel!! Maar je went wel om door het zadel in een houding te zitten ipv zelf bewust zeg maar.. Ik moet altijd heel erg wennen op een veelzijdigheidszadel. :+

Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Re: 2e [RIJ-ITP] met Annie de Clydesdale!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-17 20:17

Klopt! Ze is ook heel ongunstig gebouwd met haar overbouwde achterhand. :+ Ik heb daar inderdaad van haar over geleerd maar dat is alweer een tijdje geleden.. Maar ik heb daar nog wel uitleg van volgens mij, bedankt voor de reminder. :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 8 bezoekers