3x Eerste, 1x Tweede!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daphne__
Berichten: 12460
Geregistreerd: 12-12-06

3x Eerste, 1x Tweede!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-17 00:11

Hoihoi,

Vrijdag en Zondag zijn we weer met onze pony op wedstrijd geweest. Mijn zus rijd haar en ze hebben in 2014 één keer eerder gestart, daarna hebben ze alleen nog oefenwedstrijden gereden en voor het stamboek.

Julie is 8 jaar, heeft een veulen van een half jaar aan de voet en is drachtig. Ze is een New forest pony en haar vader is Jacodi's Bo's Barclay.


Vrijdag was de eerste wedstrijd. Julie was heel erg braaf, voor een 1e keer na zo'n tijd en 2e wedstrijd ooit waren we hartstikke tevreden :j

Warm rijden, Julie was een beetje kleiner :')
Afbeelding

Lekker laag beginnen..
Afbeelding

Knap koppie <3
Afbeelding

Galopje.
Afbeelding


In de proef;
Helaas heb ik maar 1 foto, omdat ik moest lezen en mijn ma en mijn mobiel niet echt vrienden zijn :=
Afbeelding


Bij de prijsuitreiking bleken met de eerste proef 2e te zijn met 199 punten en de 2e proef 1e met 193 punten *\o/* BB/B Paarden.

Afbeelding
Afbeelding

Zondag weer wedstrijd en dat ging ook weer heel goed. Ze was wel wat slomer, maar ze deed alles weer zo goed, echt super trots op haar.

Begin van de proef, c Linkerhand.
Afbeelding

Weer galop.
Afbeelding

En dit keer waren ze beide proeven eerste van de BB/B! :):) In de eerste proef met 218,5 punten! De 2e proef 203,5. Proef 1 bleek gejureerd door een FEI jurylid, toch leuk dat hij de proef zo goed vond. En hij gaf ook nog een 9 voor de verzorging :)) Daar ben ik ook altijd flink druk mee, dus toch leuk :j

<3
Afbeelding
Afbeelding

En weer op stal, met de lintjes en bekers Y)(^)
Afbeelding


Zo trots op ze! <3
Laatst bijgewerkt door Daphne__ op 19-09-17 00:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Re: 3x Eerste, 1x Tweede!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 00:25

118,5 punten van een fei jurylid krijgen is nie best nie hoor! _O-


Maar zonder gekheid... Netjes gereden!

Daphne__
Berichten: 12460
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-17 00:35

Ik moet nodig naar bed :')

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Re: 3x Eerste, 1x Tweede!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 00:39

_O-

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: 3x Eerste, 1x Tweede!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 06:48

Wat leuk! Knappe pony. En hele mooie punten. Was ze in de B gestart?

Heeft je zus een ziekte :o ?

bellehorses

Berichten: 2024
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 09:43

Goed gereden!

Ik vind je hoodstel ook echt prachtig <3

LufPony
Berichten: 580
Geregistreerd: 07-03-07
Woonplaats: Naarden

Re: 3x Eerste, 1x Tweede!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 18:07

Gefeliciteerd! Mooie pony zeg, leuk stel :)

Daphne__
Berichten: 12460
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-17 20:32

Bedankt! :D


Ze start BB. We dachten namelijk dat er nog wel het een en ander flink verbeterd moest worden voor ze B klaar zouden zijn, en aangezien Julie natuurlijk ook nog een veulen heeft én drachtig is... Nou blijkt dat ze prima B kunnen starten.

Mijn zus heeft Anorexia. Al heel wat jaren, maar ze krijgt nu sinds Mei 4x per dag sondevoeding en 's nachts heeft ze een pomp.

Dat maakt ook wel een beetje dat we ondanks dat het nu zo goed gaat op wedstrijd, ze toch dit jaar geen B gaan starten. De ene dag voelt m'n zus zich best goed, maar de andere dag ligt ze de hele dag op bed.
Dus eerst maar gewoon een beetje km maken op wedstrijden en dan volgend jaar B starten.


Bedankt Bellehorses, ben er zelf ook echt gek op. <3

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Re: 3x Eerste, 1x Tweede!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 20:35

Wat mag je trots zijn, hebben ze goed gedaan!

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: 3x Eerste, 1x Tweede!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 20:44

Wow heftig hoor van je zus! Maar toch super knap gedaan!

Daphne__
Berichten: 12460
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-17 15:38

Ja, dat is het zeker. Hulpverlening is ook echt een ramp, dus afentoe is het flink moeilijk.. Maargoed het komt vast goed! In 2009 ging het ook al niet goed, al ging het toen in vergelijking veel minder slecht, maar toen is ze er ook bovenop gekomen, dus daar hopen we nu ook op!


Bedankt! Ben ook echt heel erg trots op ze. We hadden niet verwacht dat het zo goed zou gaan :))


Vandaag hebben ze ook weer een wedstrijdje gereden. En weer 2x 1ste met 200,5 in beide proeven. De jury was heel tevreden over de proeven en iemand van de organisatie zei dat ze niet zouden misstaan in de L.

En daarom hebben we tóch besloten dat ze B gaan starten. Het drachtig zijn en de gezondheid van mijn zus zijn natuurlijk niet veranderd, maargoed het is natuurlijk ook wel een beetje... Zonde om niet gewoon voor winstpunten te gaan rijden, en als je zulke punten haalt in de BB, elke keer, dan ''moet'' je ook gewoon stoppen met de BB := Niet leuk voor degene die nog wel een beetje onder/tegen de B zitten en voor de leuk of om te oefenen BB starten.