Darco, beetje trainen met zn zwangere amazone

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Darco, beetje trainen met zn zwangere amazone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-17 11:12

Na ons versnelde Z debuut op 30 april heeft hij een welverdiend weekje vrij gehad.
Afgelopen dinsdag en woensdag rustig aan gereden en zo ook gister.

Wil zo lang mogelijk blijven rijden en op deze manier moet dat wel lukken. Veel stappen, lekker galopje en dan wat in draf (wel lichtrijden)

Hij ziet momenteel enorme bakkabouters links achterin de bak en alleen als we rechtsom rijden. Dus rechtsom ben ik wat strenger met mijn binnenhand, om extra stelling te vragen, dan blijft hij meestal wat normaler doorlopen haha

Gister wat korter losgereden, was echt even tussene hoosbuien door. Hij was echt een modderpaard toen ik hem uit de wei haalde, dus heb hem eerst helemaal af moeten spoelen voor het rijden, vandaar de natte plekken. Geloof ook dat mn zadel per ongeluk wat teveel naar voor ligt.
Ik rijd hem ook bewust niet heel kort en bovenin, vind ik niet nodig. Lekker los door zijn lijf en als hij dan wat dieper komt, maakt me niet uit.

Het is vooral lekker genieten, lekker in conditie blijven, beetje knutselen etc




Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Beetje gemopper richting een wisseltje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding




Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



En lekker uitrijden

Afbeelding


Filmpje waar de foto's uitkomen, na 1.44 even 10 sec geen beeld, omdat ik gebeld werd haha
https://www.youtube.com/watch?v=GP9Z_r5HXaI

Er is van alles wat beter kan, maar voor nu genieten we gewoon lekker. Heerlijk om het vertrouwen in elkaar te hebben.

Volgend voorjaar hopelijk de ring weer in.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 14-05-17 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overmatige opmaak uit titel verwijderd

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(


Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Darco, beetje trainen met zn zwangere amazone :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-17 11:28

Idd zelfde koppie! Leuk

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-17 19:33

Rocamor schreef:
Je buik wordt zwaar hè? Je valt wat naar voren. Heb ik niet eerder bij je gezien

Maar verder blijft het er eerlijk gereden uitzien

Zit idd anders, zit wat minder diep/sta een beetje soort van, is fijner voor de banden zeg maar.

Als ik echt diep ga zitten, komt daar meer druk op en dat wil ik beetje voorkomen. Maar buik groeit flink ja... :)

Met lichtrijden heb ik het altijd al wel beetje gehad hihi

Dank je wel!

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-17 19:40

Rocamor schreef:
Oh snert. Zie nu dat ik een smiley miste. Y;(

Hihi niets gemist hoor, vatte het niet 'rot' op hoor.

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-17 21:10

PaulineJerry schreef:
Ik reageer eigenlijk nooit op topics, ben al vele jaren een heel erg stille meelezer.
Ik heb al jou verhalen in verschillende topics gevolgd en ik wou nu toch even kwijt dat je Met Darco een geweldige combinatie bent in mijn ogen, wat een power en plezier stralen jullie uit!
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, het is je zo gegund!


:o
Dank je wel zeg!


denice schreef:
Prachtig dier, en als het goed voelt blijven rijden! Ik ben net bevallen en ben blij dat ik op tijd gestopt ben, je niet er niet aan denken dat je er af valt, en dat gevoel ervaar je echt pas als het geboren is.

Geniet van je zwangerschap!

Dank je wel :)
Tja op dit moment voelt het goed, zowel lichamelijk als het vertrouwen. Hij kan altijd struikelen, maar ik kan ook zelf onderuit gaan.

Ik heb wel al een stapje terug gedaan, ga niet meer uit mn werk nog rijden, dus rijd nu 4x ipv 5x per week. En ook een stapje terug in intensiteit. Minder lang en zwaar. Als ik de boxen doe, ga ik niet rijden.

Vind het belangrijk in beweging te blijven en bezig te zijn. Maar zolang het gaat :)

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(


Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-17 21:38

Riel schreef:
Mooie foto's en een super paard zo te zien! Fijn dat het goed voelt maar blijf toch maar voorzichtig met je toekomstig spruitje :-)

Ben ik zeker!


_Rataplan schreef:
Wat een leuk paard heb je. Wat is het voor een afstamming? En wat voor zadel heb je? het lijkt mij fijn te zitten.
Ik wens je een goede zwangerschap toe en doe voorzichtig +:)+ .

Darco is een Sandreo x Recruit (Marco Polo)

Zadel is van MSFC. Zit echt als een huis en past hem erg goed. Heel kort zadel (en zelfs deze is nog op het randje voor hem, zo kort is hij) breed tussenkanaal en veel schoudervrijheid. Hij loopt er ECHT heel fijn onder

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Darco, beetje trainen met zn zwangere amazone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-17 10:21

Mooi zulke dingen!

Darco ziet wel bakkabouters, hij heeft 1 hoek waar die liefst niet doorheen gaat, maar hij springt niet opzij of weg. Hij duikt opzij haha

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Manny, Nientsje, noordje en 56 bezoekers