2016: Een jaar waar dromen uitkomen, maar ook veel verdriet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vagebond2003
Berichten: 214
Geregistreerd: 07-07-15
Woonplaats: Hippolytushoef

2016: Een jaar waar dromen uitkomen, maar ook veel verdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-17 10:58

Hoi allemaal,

Eigenlijk is het al 2017, maar ik wou jullie toch nog even een overzichtje van mijn jaar laten zien. :o

Laten we maar gewoon bij het begin starten.

Januari:

We begonnen het jaar goed. Ik was kringkampioen geworden van het Z1 D/E met Hogewald's Naziri.

Afbeelding

Februari:

Februari was een hele mooie maand. Met Hogewald's Naziri was ik Regiokampioen Z1 D/E geworden, en we mochten door naar het NK! Een droom die uitkwam. *\o/* Later maakte ik mijn Z2 debuut, wat ook heel goed uitpakte. Ook arriveerde eind Februari Schermeer's Hof Tijgerlelie, ik mocht haar opleiden voor de eigenaar.

Afbeelding

Maart:

In Maart waren de Nederlandse kampioenschappen. Een geweldige ervaring! Uiteindelijk werden we 16e in de Z1 D/E met de 24 jarige Hogewald's Naziri! :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

April:

April begon goed. Ik had meegedaan aan de Aggreko Cup met Schermeer's Hof Tijgerlelie, we werden 2e van de 20. Maar het werd een verschrikkelijke maand... Ik heb Schermeer's Hof Vagebond in moeten laten slapen. We hadden er alles aan gedaan wat we ook maar konden doen... ;( En nog steeds mis ik hem iedere seconde ;(

Afbeelding


Mei:
Voornamelijk heel veel verdriet en rustig verder getraind. Ook nog een L1 wedstrijd meegepakt met Tijgerlelie. We werden 2x eerste met 196,5 en 208,5! En ik ben nog met Tijger naar het bos geweest. Eind april hebben we Naziri terug gebracht naar de eigenaar, die mocht weer onder aan beginnen.

Afbeelding

Juni:

In Juni zijn we op bezoek geweest bij Kashqai SV. Het veulentopic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=175&t=1863718
Ook ben ik bezig geweest met mijn eigen website, die in Juni online kwam! https://inesveldboerdressage.jimdo.com/



Juli:

In Juli heb ik de voorselectie van de Divoza Cup gereden met Schermeer's Hof Tijgerlelie, met een mooie 2e plaats werden we geselecteerd voor de finale! Ook rijd ik sinds Juli Beltaines For Roses :)

Afbeelding

Afbeelding


Augustus:

In Augustus heb ik het NK jonge dressuurpony's gereden met Schermeer's Hof Tijgerlelie. Heel fijn gereden en uiteindelijk een 9e plaats bij de 5-jarigen!

Afbeelding
Afbeelding

September t/m December

In oktober hebben we Schermeer's Hof Tijgerlelie weer terug gebracht naar de eigenaar. Daarna zijn we opzoek gegaan naar een eigen pony! :)

Januari 2017

Eigenlijk hoort het er niet meer bij... Maar 10 januari arriveerde mijn nieuwe pony: Salinero van de Manuhoeve! Salinero is een hele lieve pony met een heel fijn en meewerkend karakter. <3 <3 22 Januari hebben we een proefgerichte clinic gereden. We hadden 205,5 punten (68,50%)! :o




Dit was mijn overzicht van 2016!



Vagebond2003
Berichten: 214
Geregistreerd: 07-07-15
Woonplaats: Hippolytushoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-17 11:44

__Astrid schreef:
Mijn god, zo jong en zó professioneel!
Je website, petje af! _/-\o_
Heel erg jammer van het afscheid van je pony, maar je hebt er wel een nieuwe topper voor in de plaats!
Ik ben heel benieuwd wat de toekomst voor jullie zal brengen (heb je toevallig een facebook of instagram waar ik je kan volgen? :+)
Heb je geen plannen om FEI te gaan rijden? :)

Dank u wel! :o
Ja zeker, zowel instagram als Facebook gewoon Ines Veldboer :)
FEI is zeker een (droom)doel... :j

Vagebond2003
Berichten: 214
Geregistreerd: 07-07-15
Woonplaats: Hippolytushoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-17 11:47

kiddokids schreef:
Wauw wat een pracht overzicht
Mooie ervaringen heb jij zeg op jou leeftijd wat kan jij rijden zeg wauw
en wat naar van je pony sterkte


Je nieuwe aanwinst knapperd is hij mooie pony die ken ik volgens mij komt hij uit Leimuiden bollenstreek bijnaam dancer

Dank u wel! :o Nee, hij komt uit Noord-Holland :)

Vagebond2003
Berichten: 214
Geregistreerd: 07-07-15
Woonplaats: Hippolytushoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-17 18:42

amado7 schreef:
Ik zat op je Facebook te kijken en zag dat je omging met een meisje die mijn pony vorig jaar had gekocht. Grappig dat het wereldje zo klein is!

Maar wat kan jij netjes rijden, ongelooflijk :D Jij komt er wel!

Dank u wel! Mag ik vragen wie dat is? :o



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DJZ, IngeK, Marije112, N_B_N, neline11, sasja0705 en 37 bezoekers