2016.. een jaar waar ik mijn leven overhoop gooide

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

2016.. een jaar waar ik mijn leven overhoop gooide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-16 21:28

Hallo Bokkers!

We komen steeds dichterbij 2017 en ik dacht laat ik ook eens een jaar overzicht maken!
ik ben ontzettend slecht in data dus ik heb geen idee wat ik wanneer heb gedaan dus ik zet gewoon de hoogte punten in dit jaaroverzicht :P

Zoals de titel zegt het jaar waar ik mijn leven compleet overhoop gooide. Het jaar begon eigenlijk met een nieuwe school. Havo was voor mij te hoog gegrepen en heb na 4 havo besloten te stoppen met de havo en mijn gevoel achterna te gaan, naar het MBO Groenhorst in Almere, dierverzorging niveau 4. Dat was wat ik wilde doen. Nu net begonnen aan mijn 2e leerjaar en totaal geen spijt! Ik zit helemaal op mijn plekje.
Na 10 jaar Softballen gestopt. Ik speelde op een behoorlijk hoog niveau maar wat bij mij resulteerde dat mijn plezier langzaam verdween.

Eigenlijk na deze veranderingen ging mijn jaar alleen maar beter! Het jaar begon met het kopen van een eigen zadel voor mijn verzorgpony Sandro omdat zijn zadel niet meer goed lag. Niet veel later na het kopen het zadel kreeg ik de vraag waar ik natuurlijk als klein kind altijd al van droomde!
Sandro werd op 23 februari 2016 officieel van mij!
[ITP] Waar het avontuur begon, naar...

En toen begon ons jaar! Wij waren ergens in 2015 al wat gestart in de B dus in 2016 gingen wij lekker verder met wat wedstrijdjes rijden. We zijn/waren ook actief op het gebied van vrijheidsdressuur.

een paar hoogtepunten van mijn jaar:

begin het jaar deden we ontzettend veel vrijheidsdressuur en maakte ik ook samen met mijn vader een blok, Sandro z'n favoriete onderdeel!
Afbeelding

Ineens ging het rijden met sprongen vooruit en merkte je pas echt hoeveel invloed het had!
Afbeelding

Ik ben foto verslaafde dus zoals gewoonlijk wat foto's gemaakt (mijn persoonlijke fotografe is Blue_Berry op bokt), gereden en onze eerste showtje gegeven bij ons op stal.
Afbeelding
Afbeelding

En Sandro was jarig! 18 jaar alweer en dat moest gevierd worden! :')
Afbeelding

Het showtje bij ons op stal
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58FC11A2

doordat Sandro artrose heeft en we het zoveel mogelijk willen voorkomen dat het erger wordt het steigeren eigenlijk nooit meer van hem gevraagd, maar hij was zo lekker druk die dag en deed zo onwijs fijn mee dat hij van mij wel weer een keertje mocht. Je zag hem eerst echt twijfelen of het ik het wel echt bedoelde en daarna zag je hem echt alles erin stoppen! zo leuk om te zien!
Afbeelding

voor wie wilt lachen :') :') :j :j
Afbeelding


Ondertussen was het tijd voor onze eerste L1 wedstrijd!
Ik had die dag zo ontzettend fijn gereden! helaas vielen de punten extreem tegen :( maar mijn gevoel zei genoeg!
mijn opa en oma kwamen die dag ook langs om te kijken en het was hun eerste keer dat ze Sandro zagen. deze foto vind ik echt heel erg leuk!
Afbeelding

een foto waar ik nogsteeds heel erg blij mee ben!
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58F9221C

Het was zover! De ride and run waar we veel voor hadden geoefend! Genoten met een grote G! Ik had 2 uur gerekend om de 20km uit te rijden. Tot we dus uiteindelijk na 1 uur en 33minuten binnen kwam rijden :o

Afbeelding

En we wonnen op facebook een touwhalster met leadrope waar natuurlijk foto's van werden gemaakt :) :')
http://oi63.tinypic.com/3589j0w.jpg

en deden tussendoor nog steeds wat VD, lekker samen liggen in het zand, ziet er altijd leuk uit maar dat zand overal is niet zo prettig :') :')
http://oi65.tinypic.com/2h54gsp.jpg

En toen iets compleets nieuws! TREC! een stalgenootje deed het al af en toe en sleurde ons na een tijdje mee, helaas werd haar pony een paar weken ervoor kreupel en hebben ze besloten niet mee te gaan... maar ze ging wel gezellig mee op de fiets samen met haar moeder en mij ouders dus 1 paard en 4 fietsen :') maar goed, ontzettend genoten en tot onze verbazing ook nog eens 3e geworden en als jongste deelnemer! ik Hoop in 2017 officieel trec te gaan starten samen met mijn stalgenootje
Afbeelding

toen brak de wintervacht tijd weer aan... stiekem al in de zomer besloten hem deze winter te scheren dus zo gezegd zo gedaan! een soort jachtpatroon wat hem super stoer stond!
Afbeelding

helaas uitgeschoten toen ik z'n benen even wat wilde bijwerken toen was hij verplicht kaal te gaan :+

En dit jaar nog een 2e keer meegedaan met de ride and run! weer 20km met mijn vader samen! weer super geslaagd!
Afbeelding

En afgelopen zondag nog wat foto's gemaakt!

Afbeelding
Afbeelding

Sandro is Sandro niet zonder bloopers:')
Afbeelding

maar we blijven altijd lachen!
Afbeelding

in 2017 hoop ik L2 startrechtig te zijn en officieel trec te kunnen starten! Ook wil ik nog steeds een andere penny droom volgen.... op het strand rijden :P

komende vrijdag BE examen dus misschien mag ik vanaf vrijdag wel eindelijk alleen met de trailer weg! dus dan kunnen we al helemaal overheen gaan!!

ik heb het weer veel te lang gemaakt en weer de penny in mij naar boven gehaald :+ :+ :+ :+





tot de volgende keer! :evaw: :evaw: :evaw:
Laatst bijgewerkt door FleurSandro op 05-12-16 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: 2016.. een jaar waar ik mijn leven overhoop gooide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 21:32

Wat een leuk overzicht! En wat doe je een leuke dingen met hem! Echt heel leuk :D Veel plezier in 2017 :) Op het strand rijden komt dan vast!

Kim_97

Berichten: 931
Geregistreerd: 23-02-13

Re: 2016.. een jaar waar ik mijn leven overhoop gooide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 21:41

Erg leuk jaaroverzicht Fleur! Het plezier is in alle foto's terug te zien! :D op naar 2017 met nog vele mooie momenten en we gaan knokken naar beide hetzelfde doel! :j

Mexx93

Berichten: 1560
Geregistreerd: 15-08-05

Re: 2016.. een jaar waar ik mijn leven overhoop gooide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 22:06

Wat heerlijk dat je nog zo met hem bezig kunt zijn ondanks zijn artrose! Geniet ervan

FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-16 22:57

Dank jullie wel!!!

Mexx93 schreef:
Wat heerlijk dat je nog zo met hem bezig kunt zijn ondanks zijn artrose! Geniet ervan


Gelukkig heeft hij een vrij lichte vorm en hoe meer beweging hoe beter. Ik rij hem vaak gewoon 5x per week en hij staat 24/7 buiten. Kan nog vanalles met hem doen, alleen echt springen en crossen zit er niet meer in maar af en toe een boomstam in het bos springen vind hij geweldig!

FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Re: 2016.. een jaar waar ik mijn leven overhoop gooide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-16 13:36

hebben jullie ook dat de foto's groenig worden? via laptop zie ik gewoon normale foto's op mijn telefoon zijn er enkele groenig :(

zebra89
Berichten: 759
Geregistreerd: 20-11-14
Woonplaats: Overijssel

Re: 2016.. een jaar waar ik mijn leven overhoop gooide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 13:41

Waaah wat een gave fotos en wat een ontzettend leuk dier!
Die met die billen op dat blok :P

FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-16 14:33

zebra89 schreef:
Waaah wat een gave fotos en wat een ontzettend leuk dier!
Die met die billen op dat blok :P


dankjewel!! ja die foto is op goede plek en tijd gemaakt :') :')

Blue_Berry

Berichten: 474
Geregistreerd: 20-10-13

Re: 2016.. een jaar waar ik mijn leven overhoop gooide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 20:54

Cuties! 2016 was een top jaar op naar 2017!! *\o/*

FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 10:13

Blue_Berry schreef:
Cuties! 2016 was een top jaar op naar 2017!! *\o/*


whoop whoop!! snel met de paardjes op pad!!!

Fangio

Berichten: 2558
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: 2016.. een jaar waar ik mijn leven overhoop gooide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 19:51

Superleuk overzicht, echt lol met je knol en jullie zijn echt een leuk team.
Je zou hem trouwens echt nog geen 18 geven als je hem zo ziet, hij ziet er super uit!

FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-16 20:16

Fangio schreef:
Superleuk overzicht, echt lol met je knol en jullie zijn echt een leuk team.
Je zou hem trouwens echt nog geen 18 geven als je hem zo ziet, hij ziet er super uit!


Dankjewel!! :D