Deur naar de hemel was opengegaan..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ArandaVD

Berichten: 124
Geregistreerd: 06-12-14

Deur naar de hemel was opengegaan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-16 17:35

2 jaar geleden dacht ik dat mijn leven verpest was..
Ik had 4 jaar lang dezelfde verzorgpony's gehad waar ik zielsveel van hield. Maar naar 4 jaar alles gedaan te hebben voor die mensen, kregen we stank voor dank en werden we weggestuurd (heb tot op heden nog geen reden gekregen..)

Ik was er kapot van. Ik dacht dat mijn hele paardenwereld in 1 stortte, ik dacht nooit meer een pony te vinden als haar. Ik heb jaren lang manege lessen gehad op een manege hier uit de buurt, maar doordat ik zo druk bezig was met mijn verzorgpony toen, kwam ik er al een jaar of 2 nooit meer.
Toen ik er zo kapot van was, wilde ik de manege weer bezoeken, daar was alles vertrouwt, kende ik de pony's en de mensen en ik kon even tot rust komen.

En dat was de dag dat de deur naar de hemel voor mij open ging, wat ik althans niet door had.. Ik kwam Andorra die dag tegen, en toen begon het avontuur.

Als ik wel eens na denk over die dag dat ik haar in die stal zag staan, realiseer ik me dat ik zo ontzettend gelukkig ben. Hoewel ik dacht dat mijn hele wereld kapot ging doordat ik mijn verzorgpony niet meer zag, werd hij alleen maar beter en beter. Ik ontmoette mensen waarvan ik me nu geen wereld zonder ze kan voorstellen, en dat allemaal door mijn geweldige paard Andorra!

Daarom heb ik deze video gemaakt, de audio , raakt me gewoon.

Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden <3


ArandaVD

Berichten: 124
Geregistreerd: 06-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-16 17:50

PimxBotje schreef:
Er is z on gezegde als er een deur gesloten wordt is er wel weer een andere die open gaat.
Daar doet me jouw verhaal aan denken.
Heerlijk voor je. :)


En zo is het! Dankjewel <3

ArandaVD

Berichten: 124
Geregistreerd: 06-12-14

Re: Deur naar de hemel was opengegaan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-16 10:28

er zitten trouwens ook hele oude filmpjes bij!

ArandaVD

Berichten: 124
Geregistreerd: 06-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-16 20:11

Larissajulia schreef:
Prachtig filmpje!

Ik heb echt precies iets soortgelijks meegemaakt. Mijn oude verzorgpony ging ineens weg. Ik kon niet eens afscheid nemen. Twee weken later kreeg ik het aanbod om een pony te beleren. Ik heb die pony zelf beleerd, ruim twee jaar verzorgd, en toen kreeg ik te horen dat zij ook verkocht zou worden. Ik was er kapot van. Maar lang verhaal kort: ik heb haar, de pony van m'n dromen, uiteindelijk toch kunnen kopen!
Sorry voor het off-topic :P


Wat geweldig dat je nu wel je eigen paardje hebt! Geniet ervan! <3


ArandaVD

Berichten: 124
Geregistreerd: 06-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-16 20:11

Pandora2 schreef:
Prachtig ! <3 Krijg er altijd tranen van in mijn ogen, het gesproken gedeelte erbij is zo ontroerend


Dankjewel <3 .. Ik werd er ook heel emotioneel van haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: J30d en 44 bezoekers