2016 Onze hoogte punten!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

2016 Onze hoogte punten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-16 20:32

Hallo Bokkers,

dit afgelopen jaar was een jaar van mekaar nog beter leren kennen en samen verder werken. We reden een groot deel zonder zadel omdat madame uit haar zadel was gegroeid, dankzij haar eigenaresse mocht ik in juni naar 'Arthurs Western Store' om een zadel te laten passen en zijn we nu weer lekker aan het trainen om in 2017 en wedstrijdje mee te kunnen pakken. Meer en meer worden we een team, zowel door werken vanaf de grond als onder het zadel. Langzaam durf ik te zeggen dat ik met haar kan lezen en schrijven, dankzij lessen en gewoon samen zijn <3 Hier ons tweede jaar samen:

Afbeelding
Afbeelding
Tijdens het rijden even lekker knuffelen :)
Afbeelding
Afbeelding
Een grote sprong voor haar, na een lange tijd niet mee durven draven en al helemaal niet naast mij kwam ze voorzichtig naast me draven!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ondertussen nog ontspannender en los <3 Minion power!
Afbeelding
Afbeelding
Trainen in het zonnetje, kijk der gaan!
Afbeelding
Afbeelding
Genieten tijdens het zwemmen en crossen door het water :P
Afbeelding
Afbeelding
Mijn zonnestraal <3


Onze eerste keer rijden en van een tijdje terug, soms toch leuk om te zien hoe je samen bent gegroeid :P
Afbeelding



Dit was onze terugblik op 2016, een mooi jaar met veel hoogte punten! Nog elke dag trots en heel blij met haar en alle kansen die ik krijg met haar! Laat niemand je zeggen dat iets niet kan, dreams can come true <3 Reacties op geen cap zijn niet nodig ;)

‘’Working with horses is a gift, who can learn you more than your own reflection’’



chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-16 21:28

Haha jahzeker, plezier staat bovenaan :D

hmm ik heb nog geen idee haha, misschien bij de wran een keertje ben nog aan het oriënteren :) suggesties haha?

‘’Working with horses is a gift, who can learn you more than your own reflection’’

chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-16 21:29

Kimmutjuh89 schreef:
Wauw! Wat een prachtige Fries! Heb nog nooit een Fries western zien lopen, maar het ziet er erg mooi uit! Jullie hebben een mooie groei doorgemaakt; prachtig te zien!

Dankjewel, jah ik heb ze ook nog niet zoveel gezien :)

‘’Working with horses is a gift, who can learn you more than your own reflection’’

chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-16 11:30

xxwienekexx schreef:
chriske schreef:
Haha jahzeker, plezier staat bovenaan :D

hmm ik heb nog geen idee haha, misschien bij de wran een keertje ben nog aan het oriënteren :) suggesties haha?



Leuk, de WRAN is een leuke organisatie om mee te beginnen hoor! :) Ik rij zelf al 4 jaar bij de WRAN, ben nu wel aan het kijken voor een vereniging waarmee ik internationaal kan (wordt waarschijnlijk de AQHA) :D

Je begint in het L5 (stap en draf en volgens mij is dit voor de jeugd - onder 18 - ) of in het L4 en daarin kan je doorgroeien tot het L1 :)

Jah gaaf, hoorde dat je dan een dagpas kon aanvragen dat je je niet gelijk hoeft aan te melden?

Dankjewel gett, jah ze had van de hoefsmid een compliment gehad dat ze er zo goed en sterk bij stond :D

‘’Working with horses is a gift, who can learn you more than your own reflection’’

chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: 2016 Onze hoogte punten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-16 19:57

Dankjewel, haha jah die blijft leuk :P

‘’Working with horses is a gift, who can learn you more than your own reflection’’


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 36 bezoekers