Cortana meets Polocrosse !!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Cortana meets Polocrosse !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-16 15:34

Daar is Corrie weer :D

Een paar weken geleden was zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel weten Horse-Event! Ik had me met Cortana aangemeld voor de kennismakingsclinic Polocrosse. Een week vantevoren kreeg ik een berichtje dat we waren uitgekozen *\o/* . Beide hadden we het nog nooit gedaan maar het was gelukkig gewoon voor de lol en vooral erg leuk om een keer mee te maken :D .

Ook zijn er een paar hele leuke foto's gemaakt die ik toch wel met jullie wil delen van dit avontuur!

1. De groep!
Afbeelding

2. Met het losrijden kregen we allemaal al een stick en moesten we de paarden kennis laten maken met de bal! De stick keek Cortana niet van op maar het duurde toch wel even voordat ze die bal vertrouwde :')

Afbeelding


3. Toen de bal eenmaal goed was gekeurd gingen we oefenen met oprapen. Dit was nog niet zo makkelijk maar als je het eenmaal door had dan ging het wel }>

Afbeelding


4. Op naar de bal!

Afbeelding


5. Rustig de bal oppakken is ook saai dus we dachten laten we het moeilijker maken en ik galop ons balgevoel testen :j

Afbeelding


6. Toen alle paarden warm waren en gewend waren aan de stick gingen we het veld op en de clinicgever begon met een rustig praatje en alle deelnemers voor te stellen.

Afbeelding


7. De eerste oefening was het overgooien van het balletje naar elkaar (hier niet echt foto's van), de tweede oefening was een estafette! Je moest de bal oprapen, om een pion heen en de bal weer neerleggen en dit natuurlijk zo snel mogelijk. Hier rijden in de estafette naar de bal toe!

Afbeelding

8. Zie hier mijn geconcentreerde gezicht en Cortana haar gezicht van '' HELP BAL'' :')

Afbeelding

9. Natuurlijk om te winnen moet de vaart en ook in! Helaas hadden we niet gewonnen :+

Afbeelding

10.Tussendoor eventjes mooi kijken

Afbeelding

11. Na de estafette gingen we een echte wedstrijd doen! Uiteindelijk hebben we wel met 2-1 verloren maar wel gescoord! Het was iniedergeval heel leuk om het mee te maken en ik wist niet dat er zoveel regels aan verbonden waren }>

Afbeelding

12. Gevecht om de bal

Afbeelding

13. En we hadden hem *\o/* Dus op naar het doel!

Afbeelding

14. Het was echt een superleuke ervaring en vooral heel erg gezellig met iedereen! Ik wil Bokt ook erg bedanken dat we mee mochten doen *\o/*


Afbeelding



MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-16 10:21

Dunja_11 dankjewel!!! Dat was het ook!! :D

Stormmilagro jaaa het was echt grappig!! Ook nog best moeilijk om vanuit draf zo n bal op te pikken :Y)

MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 10:41

MadeeFleur Ik weet het niet haha! Wel voor de fun denk ik als er in de buurt een keer een lesje is maar niet met de instelling om professioneel het te gaan doen en wedstrijden te rijden! :Y)

Sjolvir Jaa het duurde even voordat ze gewend was ! De stick vond ze niks aan maar de bal dat was toch iets raars :+

jildou1979 Ahh dankjewel!! Jaa het was heel leuk haha! We deden het goed met z'n allen!! *\o/*

Koekeroekus Jaa!!Volgend jaar weer haha *\o/*

WiskyBokjes Totnutoe eigenlijk wel ja haha!! Hoe was jullie clinic nog geweest?? :D

leeneliefje Dankjewel!! Het is inderdaad een paardje die je niet veel tegen komt kwa uiterlijk <3

MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 07:33

Kalender7 Haha jaa eens iets anders dan de standaard topics! *D

MadeeFleur Jaa!!! Zou leuk zijn!! *\o/*

goldenarrow Als er een keer een lesje in de buurt is denk ik wel maar niet als professionele sport denk ik :D

HiFive5 Ze is 1.56! Alleen ze heeft de bouw van een echt paard dus lijkt ook groter , maar ze was idd bijna de grootste van de groep dus ik moest goed bukkken :Y) :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers