Work hard, Dream big!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:38

Wat ik zo een beetje aan je foto's kan zien is dat je zadel je ontzettend achterover gooit, jij compenseert dat weer door naar voren te vallen, en zo kom je weer uit balans. Denk dat je met een ander zadel een heel stuk opschiet, jij zit fijner in balans boven op je paard, waardoor je paard ook fijner over 4 benen kan lopen.
Je zegt bij een foto : Binnen iets verder naar achteren... Ik hoop echt dat je bedoelt dat je binnenhand te ver naar achteren staat en niet nog verder naar achteren moet.... Je binnenhand staat al vrij ver naar achteren en door die nog verder naar achteren te brengen, blokkeer je haar in het binnen achterbeen en vraag je veel te veel stelling, die zich dan waarschijnlijk uit in over de buitenschouder wegvallen en verkanteling in het hoofd.
En ik snap dat ze heel mooi is maar niet al het mooie er van afkijken hé :D :D
Heel veel plezier verder met je paard.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.


mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:23

Ik denk dat een osteopaat op dit moment geen zin heeft zolang je zadel niet anders ligt. Want dan blijven de problemen gewoon aanwezig en de cirkel waar je nu inzit ook.
Dus ik zou eerst je zadel na laten kijken, en daarna kan je er een osteo ofzo bij roepen.

vind dat je trouwens super goed omgaat met al het "commentaar" dat mensen hebben +:)+

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:07

Niet zo hard zijn voor jezelf wat betreft je instructie!!!
Je doet het met de kennis die je hebt! Niemand die expres zijn paard 'verkeerd' wil rijden. Je hebt hulp erbij gezocht omdat je wist dat je het niet alleen kon, helemaal goed!
Alleen betekend een bepaald niveau rijden niet dat je ook kan lesgeven. Ik reed een paard bij iemand die ZZ-zwaar met dat paard had gereden maar lesgeven kon ze niet.
Het rijden en het overbrengen/het gevoel/de theorie(hoe en waarom) zijn 2 totaal verschillende dingen.
En nu door dit topic te openen en door de dingen die worden gepost door de bokkers, breid jij ook weer je kennis uit. Dus kan je nu opzoek gaan naar iets anders.
Dus geef jezelf daar niet de 'schuld' van of je instructie, zoals ik al zei je doet het met de kennis die je hebt. Niemand is met alle kennis meteen geboren. Je leer je door de jaren heen en door fouten te maken. Geloof me als ik terug denk aan hoe ik 12 jaar geleden les gaf en nu is het een wereld van verschil met rijden net zo. Je leert, je gaat zelf nadenken en proberen en 1000 x fouten maken en dan komt er een moment dat je het goed doet.
Echt het komt goed. Je bent al een stap vooruit omdat je serieus met alle dingen die hier gezegd worden bezig bent.
Wat je niet weet kan je niet veranderen.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers