2006 - 2013: Het einde van veel dalen en paar pieken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

2006 - 2013: Het einde van veel dalen en paar pieken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-13 13:37

Dit topic wil ik graag toewijden aan mijn oude paard Bhaskar (v. Kasparow). Bhaskar heb ik in juni 2013 verkocht nadat ik hem 7 jaar heb gehad en heb op zien groeien van veulen tot volwassen paard.

Heb even zitten twijfelen of ik wel een topic wilde maken, maar het is voor mij een erg goede afsluiter en ondanks alles verdient ook hij een topic.

In 2006 kwam ik een ontzettend knappe hengst tegen, ik was op slag verliefd:
Afbeelding
http://i281.photobucket.com/albums/kk20 ... mp/2-1.jpg

Nadat ie afgespeend was, kwam Bhaskar bij mij terecht. Het was een bang veulen, niet gewend aan mensen maar met hulp van anderen werd hij zeer sociaal en was nergens bang voor:
Afbeelding
http://i281.photobucket.com/albums/kk20 ... mp/3-1.jpg

Nadat de opfok er plotseling mee stopte, hebben wij Bhas op 2 jarige leeftijd mee naar huis genomen. Zo kon ie die zomer gaan wennen aan het verkeer, voetjes geven, vaststaan, etc. Lekker spelenderwijs dingen leren en ondertussen stond ie 24/7 buiten in een kudde met oudere dames:
Afbeelding

Na deze zomer ging hij weer terug de opfok in, om na een jaar (op 3,5 jarige leeftijd) verder opgeleid te gaan worden. Zijn terugkomst begon met een fotoshoot samen met mijn andere paard en onze hond:
http://i281.photobucket.com/albums/kk20 ... mp/6-1.jpg

Mijn droom was om er als allereerste op te zitten en deze droom was uitgekomen! Wat deed hij het braaf en vertrouwde volledig op mij en ik op hem:
Afbeelding

Helaas ging het na de 2e keer mis, doordat hij struikelde en heel snel omdraaide. Hierdoor belandde ik in het hek en was een paar seconden "even weg". Dit resulteerde in een whiplash en een flinke deuk in onze vertrouwen. Ben er wel weer gelijk opgestapt, maar dit vertrouwen is, achteraf gezien, nooit meer helemaal geheeld :(:) .


Na de val besloot ik om Bhas weg te brengen naar een professioneel iemand en daar ging het echt heel erg goed. Ik zat er al gauw zelfs met een glimlach weer op:
Afbeelding

Nadat hij weer mee naar huis mocht kreeg hij droes en nadat dit genezen was begon het flink te sneeuwen. Het heeft daardoor (eigenlijk te) lang geduurd voordat ik thuis weer goed verder kon trainen. Ook viel ik er nog eens van af.

Met veel hulp van instructie en alles opnieuw opgebouwd (eerst steeds aan de longe en daarna steeds meer los), ging het eigenlijk steeds beter:
Afbeelding
http://i380.photobucket.com/albums/oo24 ... ar4web.jpg

En durfde ik zelfs om te gaan springen:
http://i281.photobucket.com/albums/kk20 ... 012NEF.jpg

Als ik de foto's zo zie lijkt het net alsof het allemaal ontzettend goed ging. Wat eigenlijk vaak niet te zien was, was het feit dat Bhas wat probleempjes had. Hij was erg onzeker en kon ook vrij dominant zijn. Aan de hand had ik het eigenlijk altijd goed onder controle en zelfs kinderen konden met hem lopen. Maar onder het zadel... Het ging van kwaad tot erger en uiteindelijk was hij een kei in het steigeren. Ik heb er meerdere keren huilend opgezeten, maar afstappen deed ik nooit.

De wedstrijden gingen wonder boven wonder eigenlijk best wel goed, af en toe moest ik even een smeekbede doen dat ie braaf bleef... En vaak was ie dat dan ook:


Maarja... Om het af te maken die dag, moest ik er ook nog even vanaf vallen :') . Ik moest zo hard lachen na die val en Bhas stond mij echt zo aan te kijken van: ,,Baas, Hoe kom jij nou op de grond?? :? ".


Schriktraining hebben we ook gedaan:
Afbeelding
En toen was het de eerste keer dat ik zijn stoute gedrag op film had, achteraf gezien hadden we veel eerder moeten ingrijpen:
http://www.youtube.com/watch?v=PxRrkY8vDKs

In 2011 deden we ook mee met een jonge paarden competitie:
http://i281.photobucket.com/albums/kk20 ... p/11-1.jpg
Afbeelding
Hij liep toen niet zo lekker en zat ook niet lekker in zijn vel, toch zag het er best fijn uit :D . Heb toen die dag ook besloten... volgend jaar, in 2012, gaan we echt knallen tijdens dezelfde competitie!

Buiten rijden deden we ook erg graag. Zo gingen we voor het eerst naar het strand. En wat vonden we dat spannend:
Afbeelding

Ook zijn we lekker een weekje naar Drenthe geweest, wat was het heerlijk! In het water spelen vond ie toch wel het allerleukst:
http://i281.photobucket.com/albums/kk20 ... mp/9-1.jpg

Ondertussen had ik iemand gevonden die het springen ging oppakken. in 2012 ging het helaas behoorlijk mis met het trailerladen. Hij schrok zo van mij dat ie flink uithaalde (soort karate shop opzij) en ik werd letterlijk gevloerd. Hij raakte mij precies op mijn borstbeen en ik lag piepend te snakken naar adem. Daarna met veel pijn paard ingeladen en naar de springles toegereden. Jeetje... Wat heb ik daar nog last van gehad.

Thuis ging het rijden eigenlijk steeds slechter en uiteindelijk wilde ik er eigenlijk niet meer op. Begon steeds meer smoesjes te bedenken (het regent, het waait te hard, het is al donker..). En toen ging met instructrice hem rijden, hier was hij het totaal niet mee eens:
http://www.youtube.com/watch?v=c1MoEObsDKE

Daarna heb ik hem zelf weer opgepakt en wat liep ie fijn! En besloot daarom om zelf mee te doen met de jonge paarden competitie, waar ik dat jaar ervoor ook aan had meegedaan. En toen sloeg het noodlot toe. Hij schrok tijdens het rijden, ging in galop ervandoor en stopte daarna plotseling. Om daarna 3x te gaan steigeren, waarbij de laatste keer gigantisch hoog. Mijn beugels gleden ervanaf en ik moest met alle kracht mij vasthouden. Nadat ie neer kwam kwamen de beugels tegen zijn achterbenen aan en gaf ie een gigantische bok.
En daar lag ik dan in het zand... Daarna is het even heel wazig geworden... Enige wat ik nog weet is dat ik er weer op wilde, omdat ik anders weer bang zou worden (mocht er uiteraard niet meer op).

Naast de gekneusde borstbeen van de trap tijdens het trailerladen (2 maanden ervoor), kreeg ik er ook nog eens een hersenschudding bij..
http://www.youtube.com/watch?v=0cAyx2LXEcg
Afbeelding

En toen besloot ik... Het is genoeg geweest. De enige reden dat ik hem zolang heb gehouden ondanks zijn streken, is omdat het in de omgang echt mijn maatje was. Ik was echt enorm gek op hem en wilde hem niet kwijt.

Maar o wat mistte ik het rijden, het trainen voor wedstrijden en het doelen stellen. Ik was gewoon echt het plezier in het rijden verloren.

Bhas is toen 6 maanden in training geweest en is sindsdien eigenlijk alleen maar braaf geweest (lekker confronterend voor mijzelf :') ). De verkoop ging niet zo heel soepeltjes en toen hebben we hem mee naar huis genomen.

Een goede vriendin van mij ging hem rijden: springen, dressuur, wedstrijdjes, buitenritjes, boomstammen springen, etc. Niks was te gek. Ik hielp vanuit de zijlijn en kon soms best wat jaloers zijn.. Alles wat ik wilde deed zij.

Voor de verkoop en als aandenken voor mijzelf, heb ik een fotoshoot laten doen door Hypofocus en daar kwamen hele mooie foto's uit:

Met de vriendin die hem reed:
Afbeelding

Met mij:
Afbeelding
Afbeelding

Het ging die dag zo goed, dat ik bijna ging twijfelen of ik hem wel weg moest doen. Maar ik wist dat, zodra hij ook maar "verkeerd" met zijn oren bewoog, ik gelijk angstig werd. Ik had totaal geen vertrouwen meer in hem en daar maakte hij soms gigantisch misbruik van. Want.. Als ik erop zat.. Dan zat ik er het meest zo op:
http://www.youtube.com/watch?v=HFlrV_PqY-U
En daar heb ik geen paard voor.

Daarna hebben we hem weer te koop gezet, samen met dit verkoopfilmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=J6BDJRnp2gM

De verkoop ging daarna heel snel, binnen paar dagen was ie verkocht! Als aandenken wilde ik nog heel graag voor het laatst met hem springen, en wat was het leuk!:
http://i281.photobucket.com/albums/kk20 ... p/17-1.jpg

Hij is de dag nadat bovenstaande foto gemaakt werd opgehaald door de nieuwe eigenaren. Super lieve mensen, die helemaal gek op hem waren. Helaas klikte het niet en is hij na 2 maanden weer doorverkocht. Helaas wil de nieuwe eigenaar geen contact met mij, wat soms best pijn doet. Maar voor wat ik hoor heeft hij het erg goed bij degene en dat is het allerbelangrijkste.

Bhaskar... Een paard dat mij veel verdriet heeft bezorgd, maar waar ik altijd heel erg gek op was. Vooral 2012 en half 2013 waren behoorlijk zwaar emotioneel en ook financieel. Maar ben blij dat ik hem in training heb gezet en dat die vriendin van mij hem doorgereden heeft. Hierdoor staat hij nu, hopelijk, wel op zijn plek.

Na de verkoop van Bhas ben ik op een hele lieve merrie gestuit en ik hoop dat we met haar een mooie toekomst tegemoet gaan!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 26-12-13 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Filmpjes in links gezet, maximaal 15 zichtbare afbeeldingen toegestaan

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 13:57

wauw, wat een heftig verhaal, goed dat je dit besluit heb gemaakt want zo te zien ging het echt niet, jammer dat de huidige eigenaar geen contact wilt..

Las toenet ook je andere topic, gelukkig heb je daar wel een super tijd mee gehad, dan hoef je in ieder geval niet meer aan jezelf te twijfelen, het lag denk ik gewoon aan de combinatie!

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-13 14:00

Heel erg bedankt sanso! Ik heb heel lang aan mijzelf getwijfeld, en ben nog steeds niet de "oude". Nu ik mijn nieuwe paard heb (een 5-jarige), merk ik echt dat het niet alleen door mij kwam. Ik heb nog nooit zo'n paard als Bhaskar meegemaakt en hoop ook nooit meer zo'n paard tegen te komen..

Achteraf gezien had ik mij ook wat beter moeten verdiepen in de bloedvoering, want Bhas was/is niet de enige met zo'n karakter... Wat in combi met mijn angst niet echt geholpen heeft :').

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: 2006 - 2013: Het einde van veel dalen en paar pieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 14:03

ik snap je volkomen, heb het namelijk ook zelf meegemaakt, met mijn vorige paard ging het niet zo super en als een vriendin van me erop zat deed hij alles voor haar, dit heeft mij ook laten twijfelen aan mezelf, maar daarin tegen kon ik wel lezen en schrijven met t beestje, klinkt raar, daarom was het ook zo moeilijk om hem te verkopen, uiteindelijk toch gedaan en een 'echt' sportpaard gekocht en nu gaat het super en we gaan met sprongen vooruit, dat gevoel heb jij nu denk ik ook, dat het toch aan de combinatie lag en niet aan jou of het paard.

veel succes en plezier met je nieuwe paardje, hopen dat het daarmee beter gaat! :D

Mooblie

Berichten: 825
Geregistreerd: 24-12-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 14:21

Wat een verhaal, en wat knap dat je zo hard gevochten hebt voor je paard! Voor zover ik kan zien is het zeker niet nodig om aan jezelf te twijfelen, soms is de combinatie gewoon niet goed wat samenwerken bijna onmogelijk maakt :n

Ik hoop dat je nieuwe paard je helpt met je vertrouwen en je angsten!

Spritz

Berichten: 5781
Geregistreerd: 17-09-06

Re: 2006 - 2013: Het einde van veel dalen en paar pieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 15:27

Jeetje wat een verhaal, je bent wel een doorzetter zeg! Wel vind ik dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
Klinkt als een bijzonder paard...

Hopelijk is je nieuwe paard wat braver, rijden met het idee dat hij opeens gek kan gaan doen is tenslotte ook niks.

_Megann

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 15:30

Wat een heftig verhaal.. Knap van je dat je ondanks alles zo hebt doorgezet, het heeft je niet altijd meegezeten met beide paarden..
Ondanks dat hij zo stout was in begin is het wel echt een plaatje van een paard!

Ik hoop voor je dat het nieuwe paardje je helpt met vertrouwen maar je ook vele mooie momenten laat meemaken, die je met deze hebt gemist!!

nicqui
Berichten: 54
Geregistreerd: 18-02-09

Re: 2006 - 2013: Het einde van veel dalen en paar pieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:27

ook weer een echte lieverd van een paard,in omgang met respect wat ik ervaren heb.
goede keuze maken is soms moeilijk.

en wij weten dat jij veel geduld hebt.

daroma topic moet nog wachten?

succes alles komt goed.

Tyke

Berichten: 2267
Geregistreerd: 27-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 19:18

Wat een verhaal zeg en wat een moeilijke keuze moet het zijn geweest maar een verstandige..

Succes in 2014 met je nieuwe paard.

_BlackPearl_

Berichten: 2285
Geregistreerd: 16-11-07

Re: 2006 - 2013: Het einde van veel dalen en paar pieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 19:56

Knappe Bhas!
Super knap hoe je telkens weer hebt doorgezet, en vooral ook dat je uiteindelijk het besluit hebt gemaakt.
Het zal inderdaad echt niet aan jou hebben gelegen, maar de combi van hoe zijn karakter zou zijn en hoe hij jou dan aanvoelt.
Maar nu kan je toch nog meer genieten van gewoon rijden, en lekker vertrouwen opbouwen met je leuke nieuwe! Heel veel succes en vooral heel veel plezier met je nieuwe topper!

Karlijnxxx
Berichten: 1418
Geregistreerd: 09-07-10

Re: 2006 - 2013: Het einde van veel dalen en paar pieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 21:15

Je hebt de juiste keuze gemaakt! Dat is het belangrijkste. Ook voor mij is het soms vechten geweest maar wat hebben we dr een mooi paard van kunnen maken! Hij is in topconditie en met een goede instelling de wereld in gestuurd. Je hebt alles gedaan en meer dan dat kun je niet.

unamie

Berichten: 7383
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: BOLLENSTREEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 21:27

Moeilijk besluit hoor Bash verkopen die je al van jongs af aan hebt..
Was een erg mooi paard ook!
Maar niemand kan jou verwijten dat je het niet geprobeerd hebt!
Wat heb jij een doorzettingsvermogen zeg! _/-\o_

Deze bloedlijn staat er wel een beetje om bekend..

Heel veel plezier met je nieuwe merrie!
Ben erg benieuwd hoe ze eruit ziet!

Kimmetjuh18
Berichten: 38
Geregistreerd: 11-09-11
Woonplaats: Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 22:03

Hoi cardy
Mooie topic.
Mijn moeder en bhaskar deden het samen erg goed maar helaas had ze de tijd niet meer waar ze toch achter kwam ivm eigen zaak
Heftig die filmpje die ik voorbij ziet komen zo erg heb ik nooit geweten en hij is jn die maanden bij mij echt 1x stout geweest en dan is hij idd groot Hij was tot de verkoop toe mega braaf. Dat ik ook twijfeldemaar twee paarden is teveel en kon ik nie betalen
Ik heb contact met nieuwe eigenaar en gaat super met hem :)

ktje01
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-08-12

Re: 2006 - 2013: Het einde van veel dalen en paar pieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 22:34

wat een mooi verhaal geen woorden voor maar ik snap je beslissing heel goed als je er met angst op zit is het natuurlijk ook niet goed

Kirov
Berichten: 136
Geregistreerd: 15-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 22:47

ktje01 schreef:
wat een mooi verhaal geen woorden voor maar ik snap je beslissing heel goed als je er met angst op zit is het natuurlijk ook niet goed
Wow cardy, wat een heftig (en helaas herkenbaar) verhaal. Knap dat je de beslissing hebt gemaakt om hem uiteindelijk te verkopen. De 'stoute' bewegingen komen me heel bekend voor. Evenals de (soms voorkomende) excuses om niet te rijden. Kirov is erg vervelend met schemer, dus rijdt hem altijd als eerste als het nog licht is. Heb kirov ook al vanaf veulen en aan de hand en in de omgang is het echt m'n buddy! Onder het zadel gaat het met ups en downs. We hebben er nu 2 M2 wedstrijden op zitten en ik mag niet klagen. Maar het relaxte rijden zal ik met hem nooit hebben ben ik bang. Ik ben altijd alert, gefocust op z'n oren etc om in te schatten wat hij gaat doen. Heb altijd een cap op, telefoon mee bij hem. Ik ben in de luxe positie dat ik nog een (heel braaf fijn) paard heb die een hoop compenseert. Helaas mankeert deze wat aan zijn rug. Zeg altijd gekscherend; ik wil het karakter van de 1 in het lijf van de ander, maar ja... Verder heeft m'n vader ook nog 2 fijne tuigers waar het heerlijk mee buitenrijden is. Weet ook niet of ik kirov zou houden als ik alleen hem had. Nu houdt hij mij allert en gefocust en als ie lekker gaat ben ik hekemaal verliefd hoor. Maar het echte relaxen is op de andere 3 paarden.

Iedereen nog fijne dagen verder!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 13:22

Je gaat nu een mooie wedstrijdcarriere tegemoet met je nieuwe paard.

Hier ook respect voor je doorzettingsvermogen. Je weet hoe het onze Kai is gegaan. Aan de hand ook super lief en braaf, maar onder het zadel een combi van angst en dominantie. Hij maakte van iedereen zandhazen............ :=

Ik hoop dat we Bhas nog eens tegen mogen komen in de wedstrijdring!

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Re: 2006 - 2013: Het einde van veel dalen en paar pieken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 16:03

Beetje laat, maar wil graag iedereen nog bedanken voor de leuke/lieve berichtjes! Dit helpt mij ook erg bij dit "verwerkingsproces"!

@ nicqui: hey Miran! Nee van Daroma moet helaas even wachten, heb daar nog niet zoveel beeldmateriaal van :+ .
@ unamie: Heel erg bedankt Karin! Jij hebt hem natuurlijk ook nog meegemaakt in de tijd dat je hem masseerde. Je berichtje doet me goed! Soms zat er een dunne lijn tussen of het door zijn karakter kwam of door iets medisch. Het was soms verdomd moeilijk. En als ik meer verdiept had in zijn bloedlijn dan was ik er nooit aan begonnen.. Ik zal je even een pb sturen met foto/film materiaal van mijn nieuwe :D .
@ Karlijnxxx: Daar heb je de doorzetter qua rijden met Bhas, zo blij dat je hem voor mij gereden hebt!
@ Kimmetjuh18: ja het is erg jammer dat de klik er niet was, maar het is eenmaal zo gelopen en heb er vrede mee :)
@ Kirov: Ja helaas weet jij er ook alles van! Had in het begin gedacht.. Wat nou als ik Kirov had gekocht (die van jou) ipv van Kasparow toen ik keuze had uit beide, was het toen anders gelopen? Uiteindelijk heeft het voor mij denk weinig verschil uitgemaakt hihi.
@ Dimple: Ik weet inderdaad helaas hoe het met Kai is gelopen... Mede dankzij jou en de pb's die we elkaar stuurde, gaf het mij toch wat meer rust dat het niet geheel aan mij lag.
Bhas komt waarschijnlijk niet meer in de wedstrijdring, die heeft een luxe luizenleventjes haha.

magiclove

Berichten: 163
Geregistreerd: 17-09-07
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:23

Hoi,

Sorry dat ik niks van me heb laten horen maar dat komt door het volgende ..
Ik wilde Bhaskar een nieuwe start geven zonder dat ik alle dingen uit zijn verleden wist.
Het gaat super goed met hem en we gaan lekker op buitenritten, we dressuren in de bak en af en toe een sprongetje.
Voorlopig ben ik niet van plan om Bhaskar te gaan starten of wat dan ook.
Ik geniet volop van hem.

Afbeelding

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Re: 2006 - 2013: Het einde van veel dalen en paar pieken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 22:15

Wauw, heel erg bedankt voor je reactie. Ben blij dat het zo goed met hem gaat, zijn al die maanden training het toch waard geweest! Dit was ook mijn doelstelling... zorgen dat het een net zo'n fijn paard werd tijdens het rijden, als dat ie in de omgang is. En dat iemand anders met een schone lei met hem kan beginnen. Want het is echt een hartendief haha.

Het is voor mij soms nog zwaar om na 7 jaar lief en leed te hebben gedeeld, hem zo uit het oog te verliezen. Ik snap en respecteer jou beslissing, hoe zwaar het soms voor mij is. Dat is je goed recht en anders had ik hem niet moeten verkopen.

Ik wens je heel veel geluk en plezier toe met hem en geef hem maar een dikke knuffel namens mij. Mocht je er ooit aan toe zijn.. en je wilt meer (leuke) foto's en filmmateriaal krijgen, dan staat mijn pb inbox altijd open. Heb alles vanaf dat ie 3 maanden oud was totdat ie verkocht was als 7 jarige.

magiclove

Berichten: 163
Geregistreerd: 17-09-07
Woonplaats: Puttershoek

Re: 2006 - 2013: Het einde van veel dalen en paar pieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:22

Ja hij heeft nog streken hoor maar ik ben er niet van onder de indruk dus hij probeert me steeds minder uit.
Het is echt een hartendief, als k z'n stal aan het uitmesten ben staat tie de hele tijd vanuit de bak naar me te kijken. Het is echt een schat van een paard en ik hou wel van een uitdaging. Springen vindt tie trouwens helemaal geweldig haha

magiclove

Berichten: 163
Geregistreerd: 17-09-07
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:30

Afbeelding

hier nog een foto.. ik heb er nog meer maar m'n photobucket heeft zoiets van: je doet het zelf maar :')

unamie

Berichten: 7383
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: BOLLENSTREEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:33

magiclove schreef:
Sorry dat ik niks van me heb laten horen maar dat komt door het volgende ..
Ik wilde Bhaskar een nieuwe start geven zonder dat ik alle dingen uit zijn verleden wist.


Het is heel begrijpelijk dat je hem blanco wilde leren kennen.
Dat geeft een betere kans van slagen
Heel veel plezier en geluk met Bash!! <3

KletsKoekje
Berichten: 3302
Geregistreerd: 20-01-06

Re: 2006 - 2013: Het einde van veel dalen en paar pieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:41

Wat een verhaal, knap dat je na 7 jr de knoop hebt doorgehakt. Moeilijke beslissing maar fijn dat je het nu een leuke merrie hebt.

En helemaal geweldig natuurlijk dat de huidige eigenaar zich in dit topic meldt! Ik vind het een mooie en eerlijke beslissing van haar om Bhaskar blaco te willen leren kennen

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 09:53

MagicLove, Wat heerlijk dat hij zo goed terecht is gekomen! Niet onder de indruk zijn is wat hij nodig heeft, fijn dat hij dat bij jou heeft gevonden, super!

Veel plezier samen! :j