2013, een jaar met hele mooie momenten! Op naar 2014!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aniikaa

Berichten: 138
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Biggekerke

2013, een jaar met hele mooie momenten! Op naar 2014!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-13 15:45

Bijna weer een jaar voorbij, een jaar waar ik met een glimlach op terug kijk. :D Weer ontzettend genoten van mijn lieve, gekke en knappe haflinger & een jaar met 2 grote hoogtepunten, 2 doelen die ik altijd al graag wou bereiken en die nu werkelijkheid zijn geworden.
Atlantic is een 11 jarige haflingerruin & alweer bijna 6 jaar in mijn bezit.

Januari begon ook bij ons met spelen in de sneeuw samen met zijn vriendje!
Afbeelding

En ook genieten buiten, in de sneeuw, van het winterse zonnetje
Afbeelding

In februari & maart heb ik bijna geen foto's gemaakt, aan het wachten tot het voorjaar eens zou komen!

April, af en toe lekker even gek doen aan de longeerlijn & samen met zijn halfinger vriendje op de foto
Afbeelding

In Mei begon (voor mij) het leukste seizoen van het jaar. Aan het ringrijden doen wij het hele zomerseizoen altijd fanatiek mee!
Afbeelding

Het ringrijden zijn altijd lange dagen en een dag die vroeg begint, maar dat leveren ook lieve, mooie plaatjes op. Lekker genieten op een vroege ochtend in juni met zijn vriendjes in de wei!
Afbeelding

Samen met mijn allerbeste maatje <3
Afbeelding

Ik kwam erachter dat ik eigenlijk geen rijfoto's heb van dit hele jaar.. Wel nog een leuke foto tijdens 1 van onze ringrijwedstrijden, in actie, eind juli
Afbeelding

Eind augustus was het ontzettend mooi weer 's avonds en ben ik voor het eerst in de 5,5 jaar dat ik Atlantic heb alleen met hem naar het strand geweest, 1 van de hoogtepunten uit 2013! Atlantic vond het erg spannend, maar hij was zo braaf! :D
Afbeelding

Half september is Atlantic tijdelijk verhuisd naar mijn vriend thuis! 1 van mijn dromen was om hem te beleren voor de wagen, zodat ik ook zelf met mijn eigen pony kan gaan sjezenrijden. Samen met mijn vriend zijn vader hebben we hem beleerd, dit ging nog niet zo soepel en snel als dat wij in gedachten hadden.. Atlantic vond het erg spannend en was erg bang. Met heel veel rust en alles veel herhalen is hij nu beleerd voor de wagen :D
Een van de eerste keren voor de wagen.
Afbeelding

Tussendoor reden we ook nog lekker onder het zadel, we zaten dichtbij het strand en de zeedijk!
Afbeelding

In totaal heeft hij ruim 2 maanden bij mijn vriend thuis gelogeerd en is toen weer terug verhuisd, voor mij een stukje makkelijker!
Lekker even de benen strekken aan de longeerlijn, met nogal apart weer, maar wel een mooie foto!
Afbeelding

Ondertussen kan ik zelf lekker met Atlantic op weg met de kar! :) Samen met een vriendin naar mijn huis gereden begin december
Afbeelding

Aangezien ik tot de conclusie kwam dat het echt niet kon dat ik geen rijfoto's heb van dit jaar is er nog een vriendin langs gekomen om foto's te maken & hier ben ik ontzettend blij mee!
Afbeelding

<3 <3 <3
Afbeelding


Wij wensen iedereen fijne feestdagen & een gelukkig 2014!
Ik hoop nog heel lang van/met Atlantic te kunnen van allemaal leuke dingen!
Afbeelding

Gouden sterretje in de hemel, Atlantic ♡. R.i.p 20-09-2014..
Nieuw haflingervriendje Max, sinds 22-10-2014



Aniikaa

Berichten: 138
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Biggekerke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 19:23

Barbara_ schreef:
Knappe Atlantic! Hopelijk gaan er veel leuke ritjes met de kar volgen in 2014 :D! En je debuut bij het sjezen rijden!


Jaa Bar, ik hoop het ook! Daar doen we het voor :D

Gouden sterretje in de hemel, Atlantic ♡. R.i.p 20-09-2014..
Nieuw haflingervriendje Max, sinds 22-10-2014

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers