2013, wat hebben we veel plezier gehad!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jasmijnxlady

Berichten: 303
Geregistreerd: 27-12-12

2013, wat hebben we veel plezier gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 22:59

2013 is het jaar waarin ik begon met vrijheidsdressuur, het jaar waarin ik voor het eerst op Thuja reed, de merrie die nooit meer bereden zou worden, het jaar waarin Muis een bezoekje bracht op onze stal en vooral een jaar met enorm veel lol! Kortom, een topjaar!

Even een paspoortje voor degenen die mijn knappe pony's nog niet kennen:
Naam; Lady
Leeftijd; 3
Ras; welsh a pony

Naam; Thuja
Leeftijd; 13
Ras; KWPN, NegroxAhorn

Januari:
In januari lag er sneeuw, en aangezien mijn kleine dwerg het erg leuk vond om hierin te spelen, deden we dit dan ook volop! Verder niet veel bijzonders gedaan, de bak was bevroren dusja...

Afbeelding

Februari:
Ook in februari weinig bijzondere dingen gedaan, het was koud en de bak was bevroren dus we konden vrij weinig doen!

Maart:
In maart was het dan eindelijk zo ver, ik stapte voor het eerst op dikzakje Thuja! Thuja is op haar 3e ingereden, maar al snel bleek dat ze atarctie had. Hierbij hield de sport dus voor haar op, maar aangezien mijn opa haar zo mooi vond heeft hij haar (gelukkig!!!) gehouden om mee te gaan fokken! In 2012 heb ik haar 'ontdekt' aangezien ik toen wat ouder was en de grote paarden wat beter aankon! Heel lang hebben we het bij longeren gehouden, want ja het was een paard met heel veel temperament en zo goed reed ik niet, dus het was maar gevaarlijk allemaal! Maar in maart was het zo ver, ik stapte er voor het eerst op en ik was enorm trots! :j

Afbeelding

April:
In april gingen we vrolijk verder, ik reed soms een beetje op Thuja maar veel stelde het niet voor, aangezien ze nogal graag vooruit wilde en ik geen ervaring had met paarden! Met Lady ging ik fanatiek aan het vrijheidsdressuren, en we vonden het allebei heel erg leuk!

Afbeelding

Afbeelding

Mei:
Mei was een ontzettend leuke maand, allereerst kwam Muis naar onze stal, voor twee weekjes! [uiteindelijk is ze denk ik 3 maanden gebleven haha!] Luna & Evelien kwamen naar mij toe, en vervolgens Martha en Sabeth ook! :D Het was enorm gezellig en we hebben ook veel leuke foto's gemaakt, lekker op Thuja gereden en lol gehad met gekke Lady! Ook ging Thuja weg, ze werd gedekt in Brabant!

Met Luna, Evelien, Lady en Muis!
Afbeelding

Even allemaal ahw roepen! <3
Afbeelding

Groepsfoto met Martha, Sabeth & Thuja!
Afbeelding

Juni:
In juni was het heerlijk weer, en daar genoten we volop van! Maar dan wel 's avonds, want overdag was het veel te warm om iets uit te voeren! ;p

Afbeelding

Juli:
In juli ging ik naar het zuiden, gezellig naar Martha en Sabeth! Heb daar een enorm leuke week gehad! Ook leerde Lady een nieuw kunstje, liggen op commando! Ik weet nog goed hoe trots ik was!

Afbeelding

Afbeelding

Augustus:
In augustus wederom veel warmte en dus lekker rustig aan gedaan! Lekker afgespoten en een beetje met de lange lijnen geklooid! Lady moest maar eens aan het werk! :o

Afbeelding

September:
HORSE-EVENT!!! Heb een ontzettend leuke dag gehad met al mijn lieve vriendinnen ! ♥

Afbeelding

Oktober:
Ja ja, in oktober kwamen Martha en Sabeth weer hierheen, we spreken heel wat af hahaha! Ze hebben echt heeeele leuke foto's van mij & Thu gemaakt en agz ik er niet zo veel met haar had ben ik hier heel erg blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

November:
In november kocht ik dan eindelijk de camera waar ik al een jaar voor aan het sparen was! Ben er zo enorm blij mee! Paardjes mogen nu vaak poseren, wat ze heel goed kunnen hahaha!

Afbeelding

Ik moet nog wel veel oefenen! :')
Afbeelding

December:
We zijn alweer bijna aan het einde van dit geweldige jaar beland! 14 december gaat Lady de trailer in, op naar België! We doen daar mee aan een welsh youngstock show en je wil niet weten hoeveel zin ik erin heb! Ik mag Lady zelf voorbrengen en ik ben erg benieuwd! Het beloofd een super leuke dag te worden en we gaan niet voor de winst, maar voor het plezier! :D Verder rijd ik zo nu en dan heerlijk zonder zadel op Thuja, het zadel past niet meer door haar dikke buikje, baby begint langzaam te groeien! Ik kan wel zeggen dat mijn band met beide paarden heel sterk is geworden dit jaar! Ik merk dat ze me vertrouwen, en ik hun! Ik hou zoveel van ze ! <3

Heel veel respect als je alles gelezen hebt, mijn verhaal is een beetje uit de hand gelopen geloof ik.... :')

In 2014 komt er natuurlijk en mini-Thuja bij, en ik kan echt niet wachten! Ik hou van veulentjes, en al helemaal als ze zo'n knappe moeder hebben hahaha! ;)
Ik zou het echt heeeel leuk vinden als je eventjes stemt voor uitgelicht, als je dit topic dat waard vind natuurlijk!

Voor de mensen die van beeldmateriaal houden hier nog twee leuke filmpjes!
http://www.youtube.com/watch?v=QlJ7_1PSw54
http://www.youtube.com/watch?v=iMmHk7bNFg0

Hierbij tot ziens, en misschien tot een volgend topic in 2014 !

DOEII! xx

SUSANNEx

Berichten: 828
Geregistreerd: 21-03-12
Woonplaats: Veenendaal

Re: 2013, wat hebben we veel plezier gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:09

Aaah superleuk topic Jass! Jij Lady en Thu zijn echt heel leuk samen! <3

jasmijnxlady

Berichten: 303
Geregistreerd: 27-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 00:19

SUSANNEx schreef:
Aaah superleuk topic Jass! Jij Lady en Thu zijn echt heel leuk samen! <3



dankje suusss! <33

helloanoukx
Berichten: 254
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Limboland

Re: 2013, wat hebben we veel plezier gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:22

Wat een schattige pony's! En die foto's van HE, is dat Sammy Brasse in het midden ? (blond/bruin haar, iets kleiner)

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: 2013, wat hebben we veel plezier gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:47

ITP --> EJL-ITP

jasmijnxlady

Berichten: 303
Geregistreerd: 27-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 10:26

helloanoukx schreef:
Wat een schattige pony's! En die foto's van HE, is dat Sammy Brasse in het midden ? (blond/bruin haar, iets kleiner)


jaaa dat is sammy! grappig dat jij dr ook kent! :)

xbeautyfury

Berichten: 1
Geregistreerd: 01-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 12:10

teneerste, let niet op mijn naa, ofja eigenlijk maakt het ook niet uit maar ik was mijn wachtwoord van mijn ander account vergeten en ik vond toch wel dat ik hier even op moest reageren.

Echt zo'n leuk verhaal om te lezen jass, heb het echt met een grote glimlach op mn gezicht gelezen! :J
& Jij, Lady & Thu zijn zo goed vooruit gegaan dit jaar, daar kun je echt trots op zijn! <3

xxxxxx Sab

helloanoukx
Berichten: 254
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 12:34

jasmijnxlady schreef:
helloanoukx schreef:
Wat een schattige pony's! En die foto's van HE, is dat Sammy Brasse in het midden ? (blond/bruin haar, iets kleiner)


jaaa dat is sammy! grappig dat jij dr ook kent! :)



Ze zat bij mij op school, reden op dezelfde manege, daarna ik wedstrijdjes op haar manege ;-)

jasmijnxlady

Berichten: 303
Geregistreerd: 27-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 13:10

xbeautyfury schreef:
teneerste, let niet op mijn naa, ofja eigenlijk maakt het ook niet uit maar ik was mijn wachtwoord van mijn ander account vergeten en ik vond toch wel dat ik hier even op moest reageren.

Echt zo'n leuk verhaal om te lezen jass, heb het echt met een grote glimlach op mn gezicht gelezen! :J
& Jij, Lady & Thu zijn zo goed vooruit gegaan dit jaar, daar kun je echt trots op zijn! <3

xxxxxx Sab



aaaaah heel erg bedankt lieve appelsabb !

jasmijnxlady

Berichten: 303
Geregistreerd: 27-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 13:13

Ze zat bij mij op school, reden op dezelfde manege, daarna ik wedstrijdjes op haar manege ;-)[/quote]

ah super grappig! en was bartje hiervoor jou pony ofzo dan? agz beschrij
ving! :]

helloanoukx
Berichten: 254
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 18:24

jasmijnxlady schreef:
Ze zat bij mij op school, reden op dezelfde manege, daarna ik wedstrijdjes op haar manege ;-)


ah super grappig! en was bartje hiervoor jou pony ofzo dan? agz beschrij
ving! :][/quote]


Haha nee nee, we reden eerst op Daalderhof, ken die pony alleen van zien, mijn vorige paard heette Barry ;-)

jasmijnxlady

Berichten: 303
Geregistreerd: 27-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 19:24

helloanoukx schreef:
jasmijnxlady schreef:
Ze zat bij mij op school, reden op dezelfde manege, daarna ik wedstrijdjes op haar manege ;-)


ah super grappig! en was bartje hiervoor jou pony ofzo dan? agz beschrij
ving! :]



Haha nee nee, we reden eerst op Daalderhof, ken die pony alleen van zien, mijn vorige paard heette Barry ;-)[/quote]

Ah super toevallig allemaal zeg!

helloanoukx
Berichten: 254
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Limboland

Re: 2013, wat hebben we veel plezier gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 19:38

Ja hè, haha

xDeena_

Berichten: 1855
Geregistreerd: 28-01-10
Woonplaats: Almere

Re: 2013, wat hebben we veel plezier gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 01:42

HEUY IK ZIE INEENS EEN JASMIJN BIJ UITGELICHT :D

Superleuk jassie, ik kom snel jou en je knollies stalken hoor! <3

Yanne_RP

Berichten: 1054
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Brabant

Re: 2013, wat hebben we veel plezier gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 08:56

Leuk overzichtje :D

aishcream

Berichten: 584
Geregistreerd: 07-12-13

Re: 2013, wat hebben we veel plezier gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:03

Superleuk topic! :D
&supeerleukepaardjes <3

FD_horses

Berichten: 1254
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Achterhoek

Re: 2013, wat hebben we veel plezier gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:48

Super leuke pony! <3

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Re: 2013, wat hebben we veel plezier gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:29

Wat een super leuke welsh zeg! Wat gaaf dat je haar gaat voorbrengen op de show!!

En natuurlijk ook leuk paard :) Zal een mooi 2014 worden :)

TessJS

Berichten: 854
Geregistreerd: 26-06-08
Woonplaats: Ermelo

Re: 2013, wat hebben we veel plezier gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:19

Wat gaaf is die spring foto van de twee kleintjes!

eveliienxx

Berichten: 270
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: 2013, wat hebben we veel plezier gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:52

eeeey jassie in uitgelicht ! :D Superleuk verhaaal, ik kom snel weer een keer bij jullie kijken :D

xxIsaa

Berichten: 768
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 17:17

Leuk overzicht! :D & wat een knappe paardjes <3

jasmijnxlady

Berichten: 303
Geregistreerd: 27-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 17:39

Heel erg bedankt voor de super leuke reacties allemaal, ik vind het echt tof dat we bij uitgelicht staan! :j En Deena en Eef, zeeeker doen, wordt gezellig!

loveannax

Berichten: 164
Geregistreerd: 28-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 18:20

supergaaf Jas! & ik zie mezelf ook nog voorbij vliegen hehe ^^

Sellyxx

Berichten: 1202
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 18:24

Ahhh die ahhh foto <3 Wat een leuke paardjes! Veel plezier er nog mee!

kaatje888

Berichten: 800
Geregistreerd: 27-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 18:47

Leuk overzichtje !
Mooie paardjes ook <3