De witte professor en ik

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 18:08

Wat een prachtig dier, ik vind het er al beduidend beter uit zien dan je vorige topic, dat voorop!
Wat het plaatje helemaal af zou maken, is als jij nog iets meer ontspannen zou gaan zitten en je benen zou laten afhangen. Nu lijk je wat op te spannen en daardoor steek je je benen wat af! :) Als je meer ontspant in je lichaam, gaan je armen ook meteen ontspannen en is de kans reëel dat je ook meteen van dat vasthouden af bent! ;) En dan denk ik ook dat het neusje er meteen fijner uit gaat komen. ;)

Maarrrrr!!!!!! Neem dit niet te zwaar op want ove het algemeen vind ik het er gewoon fijn uit zien! Zeker de appuyementen vind ik erg mooi tonen zo op foto. Hij is fijn actief, ook achteraan. Dat er boven in kruipen en wat "kort" in de hals worden is heb ik het idé, toch ook een beetje een arabieren-moeilijkheidje. Is niet altijd simpel om dat er uit te rijden en op een aantal foto's rijd je hem gewoon fijn op lengte waardoor ik het idé heb dat het eerder momentopnames zijn (korte momenten van spanning waardoor ie even wat strak wordt in het lijf). Maar daarna heb je hem weer fijn en dat op zich is ook al een kunst! :)En dat gaat je volgens mij nog makkelijker af gaan als je iets meer ontspannen gaat zitten! Prachtig dier is het! :)

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Re: De witte professor en ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 19:10

Voor de spanning; heel bewust in en uit gaan ademen als je die voelt op komen en per uit ademing stel je je voor dat de spanning mee uit je lichaam gaat. Kans is groot dat als jij ontspannen door rijdt, hij niet meer/veel minder zal schrikken!

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers