myn 2013

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roosjenat

Berichten: 1489
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

myn 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 19:23

hier mijn 2013 met mijn 3 pony's :

januari:
misty was ongeveer 3 maanden zadelmak niet veel met der gedaan mijn zus heeft wel op der gereden
Afbeelding en Afbeelding

februari
het was een rustig maandje ik reed nog niet echt veel op misty heb het ook maar 1 paar x gedaan ook had ik een verzorgshet roosje : Afbeelding en misty : Afbeelding

maart
we gingen vaak met zijn 2e lange lijnen doen in het bos vermaken we ons dan wel 2 a 3 uur
toen was ik eingelijk weer gestopt met misty te rijden Afbeelding

april :
in april kwam miley erbij als 4 jarige pony
ze werd ingereden
met misty deed ik eingelijk niks met de shet deed ik vrijheidsdressuur en longeerde haar vaak . we hebben veel met lange lijnen gedaan uren in het bos en in de bak. Afbeelding

mei :
we hadden miley 1 maand en met misty deed ik eingelijk nog steeds niks.
met roosje was ik druk bezig dag in dag uit. op een 31 mei heb ik door verhuizing van miley en misty van roosje afscheid moeten nemen .
ook heb ik op 31 mei gelijk weer diue avond een eigen shetlander gekregen genaamd lady
Afbeelding

juni :
ik reed op lady en we gingen vaak zwemmen en reed een paar keer op miley
misty vond ik toch nog iets te eng . Afbeelding

juli :
ik reed weer wat op miley en misty longeerde ik en met lady reed ik ook alleen op buitenrit

augustus : ik reed weer op lady misty longeerde ik in de zomervakantie is miley naar tiel gegaan voor bruikleen Afbeelding

september : ik ging veel zwemmen met lady en misty we zijn naar hun andere weiland gegaan en daar heb ik wat bosritten met lady en me zus met misty lady was heel lastig rijdbaar doordat ze steds wou rollen heb wel kleine en lage parcourtjes gesprongen

oktober :
ik reed nog steeds niet op misty en met lady kwam ik niet goed verder ik heb deze maand wel voor het eerst gegalopeerd met der en ook een paar keer had gevallen met lady. misty longeerde ik en borstelde haar wat. Afbeelding

november : deze maand ben ik gestopt met lady te rijden omdat ik te groot werdt een paar dagen later heb ik mijn angst overwonnen en ben ik begonnen met misty te rijden elke week 3 a 4 x en wat gingen we goed was best wel trots op me :)Afbeelding
Afbeelding

december :
ik heb weer veel gerden op misty en met lady longeer ik .
ik heb 1 december ook een bixie wedstrijd met der gereden ging best goed was 7 de met 72 puntten van 84 p. Afbeelding


in 2014 wil ik sobieso 6 wedstrijden rijden
met bixie dresuur in de a komen en in de b dresuur van officeel knhs wedstrijden en springen bixie a

ik heb mijn eerst volgende wedstrijd op 19 januari :)


bedankt voor het kijken naar mijn leuke leerzame verdrietige 2013 :)
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 06-12-13 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overmatige opmaak uit titel verwijderd

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78500
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: myn 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 19:41

ITP --> EJL-ITP

roosjenat

Berichten: 1489
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Re: myn 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-13 18:03

niemand ?

Anoniem

Re: myn 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 18:06

Leuk overzicht! Het is alleen een beetje onduidelijk, de foto's staan een beetje op rare plekken. ;)