2013, mijn 2 grote dromen zijn werkelijkheid geworden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pandakaas

Berichten: 1385
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Veluwe

2013, mijn 2 grote dromen zijn werkelijkheid geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 17:58

Ja, het was een jaar waarin er veel is veranderd :) 2 dromen waarvan ik nooit had gedacht dat die werkelijk echt zouden gebeuren.

Ik sloot het jaar 2012 af met het laatste ritje op mijn merrie. Ik was de lol in wedstrijden kwijtgeraakt en eigenlijk ook het rijden/trainen hoefde van mij even niet meer. Ze is nu 18 en hebben altijd hard getraind, dus besloten voor 2013 echt te stoppen met het rijden. Tot nu toe heb ik nog niet gemerkt dat ze het stilstaan erg vond. Soms mis ik het rijden wel, wie weet dat we het van de zomer weer oppakken.

Afbeelding

In 2012 zijn we verhuist met de ruimte om paarden thuis te hebben en in 2013 zijn we begonnen om dat waar te gaan maken! Er werden 3 stallen neer gezet, de wei klaargemaakt, schuilstal gebouwd en een paddock aangelegd! *\o/*

Afbeelding

Afbeelding


Klaar om mijn merrie en shetlander vriendje naar huis te halen, daar stonden ze dan eindelijk :D

Afbeelding

De eerste tijd stond in het teken van wandelen, bos en zandverstuiving liggen op 5 min lopen.

Afbeelding

Afbeelding

Toen werd het eindelijk tijd voor lekker weer, het gras groeide weer en alles werd groen. Ze waren beste maatjes samen :))

Afbeelding

We hadden zelfs genoeg land om van een stuk ons eigen hooi te halen. Dat vond ik toch wel speciaal, nooit gedacht dat ooit te doen!

Afbeelding

Toen begon een andere droom van mij te kriebelen, fokken met mini's. We hadden immers de ruimte, dus voor de gein eigenlijk eens naar een paardenmarkt geweest en we kwamen thuis met een mooie merrie met leuke papieren <3

Afbeelding

Toch bleef ik stiekem rond kijken op internet en na een tijdje heb ik de kudde uitgebreid met nog wat mini's O:) 2 merries zijn waarschijnlijk drachtig en komend jaar hoop ik er 3 drachtig te hebben.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En het is genieten! :j Ook al is het iedere dag vroeg je bed uit om te voeren/buiten te zetten, gewoon hup in de piama even dat doen en dan weer je bed in om uit te slapen. Maar vaak blijf ik nog even een paar minuten gewoon staan kijken, dit is toch een mooi gezicht in de ochtendmist en zon <3

Afbeelding

Of als ik aan kom rijden dat er een paar naar je staan te kijken van, he hallo baasje! /3

Afbeelding

Geen verslag met super wedstrijd uitslagen en stoere trainingsfoto's van paarden mooi in de spieren, maar wel het verslag van iets dat bij mij zorgt voor iedere dag een glimlach op mijn gezicht! Dit was voor mij een geweldig jaar en hoop volgend jaar weer een verslagje te kunnen schrijven over een jaar waar ik van heb genoten! :j

Zjoukje
Berichten: 53
Geregistreerd: 01-11-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:04

Wat een ruimte heb je voor je paardjes daar! Heerlijk!
Erg leuke mini's heb je :D

iza_viv
Berichten: 773
Geregistreerd: 13-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:05

Wat een prachtig paard, en een geluk om je paarden zo dicht bij huis te hbben en wat is het mooi bij jullie :oo
Veel plezier in 2014 :)

DualPep

Berichten: 73
Geregistreerd: 14-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:05

Dat is de droom van elk paardenmeisje! paardjes aan huis! Wel veel werk, maar dat moet je er voor over hebben! Ziet er mooi uit!

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:07

Wat woon je daar heerlijk! Leuk hoor, al die mini's!

jumerenik
Berichten: 1101
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:08

<3 <3

Merry98
Berichten: 2789
Geregistreerd: 25-07-07
Woonplaats: Dromenland

Re: 2013, mijn 2 grote dromen zijn werkelijkheid geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:44

wat een mooie stallen! en mooie omgeving zo :D
en die minis super schattig!
Ben benieuwd wat voor veulens daar dan uit gaan komen :D

Luna2006

Berichten: 3161
Geregistreerd: 03-04-13

Re: 2013, mijn 2 grote dromen zijn werkelijkheid geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:59

Prachtige kudde heb je daar!
de apaloossa met het veel wit op de achterhand lijkt enorm veel op mijn hengstje!

Tyke

Berichten: 2268
Geregistreerd: 27-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:34

Wat een paradijs heb je voor je paarden. Genieten ervan is het belangrijkste

_Roosmarijn_

Berichten: 2046
Geregistreerd: 22-06-06
Woonplaats: Leusden

Re: 2013, mijn 2 grote dromen zijn werkelijkheid geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:39

Wat geweldig, echt leuk om te lezen hoe blij je ook met ze bent! Geniet lekker zoveel als je kan van ze!