2013 A smile and a tear, but I'll never go Junglebook

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bear95

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: Zandvoort

2013 A smile and a tear, but I'll never go Junglebook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 17:42

Na al die topic's ga ik er toch ook maar eentje maken van mijn speciale jaar van mijn paardjes! Dit jaar begon voor mij een beetje dubbel maar eindigden in een geweldig jaar! Heb wat slapenloze nachten moeten doorstaan, heel wat tranen moeten laten! Maar zoals mijn paps altijd zegt: 'Voor alles is er altijd een oplossing geweest, dit vindt ook wel weer zijn weg!' Maar MEN wat ben ik trots op mijn kanjers en op naar heel wat mooie jaren samen!!!!

Nou genoeg geklets laten we beginnen bij het begin, vorig jaar werd helaas geconstateerd bij mijn tinkerruin dat hij artrose had en dat hij een goede grasmaaier kon zijn, maar meer ook niet....
Maar omdat het echt mijn beste vriend is en hij me door al mijn moeilijke tijd heeft door gesleept, was dit een kleine moeite om hem nog te laten genieten van zijn leven, want jij bent een levensgenieter!! :j

Alleen kon ik het rijden toch niet missen en dacht ik als er nou iemand is die gezelschap zoekt voor zijn of haar paard hoe mooi is dat??! Zo dus toch maar een advertentie geplaatst en binnen een dag was alles geregeld Ik blij, zij blij! Dus 1 augustus was het zo ver jij ging naar je nieuwe huisje, maar bleef van mij!
En ik ontmoetten mijn nieuwe maatje ( was op zoek naar een lieve tinker met iets speciaals en t liefst rond de drie...) we kwamen thuis met een lieve tinker, hij had iets speciaals maar was net rond de 3 maanden..... maar ik was verliefd! Alleen nu nog een stal vinden voor een jong ding met maatjes en in de buurt en veel buiten.....dat was een hele opgavn maar uiteindelijk gevonden alleen zonder maatjes... nou wist ik wel een hele leuke shetlander maar nu mijn paps nog overhalen en natuurlijk beetje lief lachen en de uk mocht er ook nog wel bij! *\o/*

Januari:
Ik vond het tijd worden dat mijn vriendjes elkaar gingen ontmoetten, dus wij gingen op weg naar Brabant en t laden van mijn baby was niet geheel soepel, maar gelukkig geen ongelukjes en daar gingen we
Ik vol van zenuwen en de ontmoeting was niet zoals ik gehoopt had, want Balou was echt geen lieverdje.... ik een beetje teleurgesteld maar wel een paar mooie foto's kunnen maken

Afbeelding


Eind van de maand werd ik gebeld...helaas moest Balou weg bij zijn tophuisje en ik zat met mijn handen in het haar maar kon echt geen3 paarden in pension betalen.... dus ben ik mijn eigen stalletjes gaan huren en zo kon hij toch komen!!!!

Februari:

Mijn maatjes gingen voor het eerst de paddock in en ohw wat wat is ik zenuwachtig, hoopte dat Balou Bear en Mowgli heel hield!
*\o/* <3 <3 *\o/*
Afbeelding

En wat was ik blij om dit te zien!

Maart:
Niet veel bijzonders ze hebben heerlijk met elkaar gespeeld en kregen allemaal een knal roze halster, want ja echte mannen kunnen roze dragen!

Afbeelding
Afbeelding
April:

Mijn kleine man was geen kleine man meer en mocht zijn eerste verjaardag vieren, en een paar dagen na zijn verjaardag vond hij het wel tijd worden dat hij van prince naar king ging!!
Afbeelding


Mei:
Deze maand was denk het zwaarst van alle maanden dit jaar, heb heel wat tranen laten gaan en heel wat slapeloze nachten gehad en mijn vertrouwen was onwijs beschadigd... Ging niet meer met plezier naar dr paarden, was normaal hele dagen er maar nu alleen maar snel en was opgelucht als ik weer weg kon! Had toen besloten om ze te koop te zetten als ik niet voor het eind van de maand (3 dagen) een nieuwe stal had en daar ook al stond, onmogelijk dacht ik maar 2 dagen later stond ik op mijn eigen stukje ( is totaal geen luxe) maar ik kon weer genieten van mijn mannen en weer echt met mijn hobby bezig zijn!


Juni:
Ik had vorige maand ook nog mijn uk naar het land gebracht, maar door de situatie op de andere stal wilden ik hem zo snel mogelijk weer thuis hebben, dus hadden we hem weer opgehaald! Het mooie weer en het genieten kon beginnen!!!AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Juli:
Het mooie weer bleef aanhouden en ik als echte Nederlander was bang dat het snel alweer over zou zijn, dus had ik een shoot gepland met Margot (mossel op bokt) tevens oude eigenaar van de shet in het duin, (Nu gaan fotoshoots bij ons niet zonder slag of stoten) We reden weg van stal en halverwege gaf de auto aan dat we niet meer verder mochten rijden.... dus wij langs de weg gestopt en een vriendin gebeld en die was zo lief om olie te komen brengen! Dus we konden weer op weg maar 10 min later gaf hij het weer aan en durfde mijn vader niet meer verder te rijden. Dus wij de ANWB gebeld en de jongste gub uit de trailer gehaald, toen zei een vrouwtje daar uit de buurt 'Ohw, hij mag wel bij mij in de tuin staan.' (lees een tuin van een villa) en de andere 2 mochten er ook wel in. Daar sta je dan 2 uur met drie paarden in Overveen ANWB was er gelukkig snel maar had niet genoeg olie bij, maar al met al konden we drie uur later toch nog het strand op! Wat ben ik trots op mijn kanjers dat ze zich nog zo voorbeeldig hebben gedragen 
Afbeelding
Afbeelding

Augustus:
Bear was een jaar bij mij en wilde graag baby's kijken bij Saskia en zij wilden Bear na een jaar ook wel weer graag zien, dus zo wij hadden een datum geprikt en gingen op weg!
Afbeelding


September:
Ik had mijn engels examen niet gehaald dus moest dit jaar engels gaan leren en waar kun je dat het beste doen? Ja juist in Engeland, dus ik opzoek naar werk daar en kwam uit bij een stal! Alleen ik moest Junglebook achterlaten, maarja wie ging er nu iedere dag knuffe met mijn mannen en alle dagelijkse klusjes?? Mijn pappa bood aan om dit ook te doen, dus ik kon vertrekken!
Gelukkig heb ik ook nog een heel lief vriendinnetje die na het accident in mei altijd achter mij is blijven staan en zorgt ook voor mijn lieve vriendjes, dankzij haar hebben we ook de naam junglebook gekregen :Y) :+

Oktober:
Ik kwam eind oktober een paar dagen terug om met Bear naar de JHK te gaan ( was alleen om te kijken of meneer zich gedroeg) en boveb mijn verwachting hij gedroeg zich voorbeeldig! Hij was van alles onder de indruk maar kon ook nog gewoon heerlijk knuffe! En zoals je mijn hard iedere dag steelt zo stal je ook de harten van meer mensen en werd je bekroond met een tweede premie! Ik super trots want echt in conditie of bespriering was je niet!
Afbeelding
Afbeelding

November ben weer terug in Engeland dus helaas geen foto's maar december gaan we waarschijnlijk wel een fotograaf benaderen om ze op de foto te zetten!

Onze doelen lijstje van 2014
*1e keer grondwerk met junglebook
*Mowgli voor het eerst voor de wagen
* met junglebook zwemmen :)
* heel veel lol maken met Junglebook


Bear95

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: Zandvoort

Re: 2013 A smile and a tear, but I'll never go Junglebook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 19:42

Thank you lovee! Ben nog jouw nog steeds eeuwig dankbaar voor wat je allemaal voor me doet! :)

Bear95

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: Zandvoort

Re: 2013 A smile and a tear, but I'll never go Junglebook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 20:16

Lauraa90 dank je! Jaa ik geniet ook iedere dag van ze :D

Valerieexx Dank je! Jaa die is ook nog steeds mijn favoriet van die shoot <3 alleen mijn kamer hangt al vol van Balou :o ben op zoek naar iets speciaals volgend jaar met allemaal foto's van hun drieën, maar wat %)

Bear95

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: Zandvoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-13 10:26

Niemand Verder meer?! -O-

Bear95

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: Zandvoort

Re: 2013 A smile and a tear, but I'll never go Junglebook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 16:52

Aahh ieder bedankt voor de super leuke reacties! :)

En lieke zit in Engeland om mijn Engels te verbeteren en tegelijkertijd een werk tussenjaar te hebben ( ben hier aan het werk als groom en ruiter) en je mag zeker een keer langs komen :D ben fan van je foto's :j :o

Bear95

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: Zandvoort

Re: 2013 A smile and a tear, but I'll never go Junglebook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 19:44

Bedankt iedereen en margot ben ook heel blij met hem en met jou! Je hebt toch maar 3 uur zitten wachten (okee jet het was mooi weer :o ) maar wel op uitgelicht en over 3 jaar gaan we het over doen goed?!

En linda hihihi eerst jou knapperd nu mijn aapjes


Bear95

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: Zandvoort

Re: 2013 A smile and a tear, but I'll never go Junglebook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 20:47

Dan kunnen we rijfoto's en aangespannen foto's maken op t strand, heb je dat al in je portfolio? !

Bear95

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: Zandvoort

Re: 2013 A smile and a tear, but I'll never go Junglebook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-13 21:56

Bedankt iedereen weer <3 die zonsondergang was ook wel een van mijn favoriete

Hee nikki! Leuk jij ook op bokt! Nog heel erg bedankt dat je af en toe met mijn kanjers door het water wilden rennen en ze vast te houden :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jilinda en 53 bezoekers