[2013] We zijn er voor 100% voor gegaan!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

[2013] We zijn er voor 100% voor gegaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 15:02

HeeeHeee


Dit jaar had ik een fantastisch jaar met Trijntje. Wij hebben onze mindere momentjes gehad mar ook onze fantastische.

Aan het einde van 2011 was je beste maatje Queeny overleden en dat viel ons beide zwaar (vooral mij) Ik wou niet meer naar stal komen omdat ik die dag niet meer wilde herinneren. Dit was tenkoste van jou. Je ging er slecht en eenzaam uitzien. Maar op dat moment beseft ik dat niet zo. De enigste die wel eens bij je langs kwam was mijn zusje. In 2012 ging ik weer meer bij je langs maar veel deden we niet. Aan het einde van 2012 kwam ik een foto tegen van je hoe je eruit had gezien in die winter, het was echt verschrikkelijk, je zag er niet uit en je kon je ribben tellen. Ik had me voor genomen dat dat nooit maar dan ook never nooit meer met jou zal gaan gebeuren en ik er voor altijd er voor je zal zijn. Voor mijn gevoel is dat dit jaar erg goed gelukt en heb ik je weer helemaal zien opbloeien en je had er nog nooit zo goed uit gezien.


Bedankt lieve Trijntje dat ik dit jaar met jou heb kunnen beleven, je bent een top pony!! <3



Het jaar begon met voor een lange tijd sneeuw. Hierdoor hebben wij jammer genoeg tot eind februari stil gezeten.
Afbeelding




In maart begon dan eindelijk het zonnetje te schijnen waar wij op hadden gewacht. Alleen jij stond nog wel in je dikke winter teddyberen vacht.
Afbeelding




Voor 22 juni stond onze aller eerste fotomeeting op de agenda, jeetje wat had ik daar zin in!
Ik had zelf een halster voor je gemaakt. en glimspray gekocht, je elke dag geborsteld om je uit je wintervacht te krijgen. Een toen eenmaal de dagen was aangekomen kon ik niet wachten tot mijn vader ons bij stal kwam ophalen. Eenmaal daar aangekomen waren we begonnen met portretfoto's alleen jij wilde nou niet bepaald leuk kijken :+ Na vele moeite is het toch gelukt. Eenmaal weer thuis kon ik niet wachten tot het eindresultaat. Wat was ik benieuwd. Maar toen ik de foto's zag was ik zo enorm trots op jouw, dat je er zo mooi uit zag en dat we zulke mooie foto's hadden.
Afbeelding




Ook hadden wij ondertussen een nieuwe stalgenoot erbij gekregen. Wat was dat gezellig. En jullie waren samen zo leuk. Je was in no-time dikke maatjes met haar!
Afbeelding

Maar door wat onenigheidjes tussen mij en de eigenaar van dat paard was ze binnen een aantal weken weer vertrokken. Wat jammer was dat, want je had het zo naar je zin.




Voor 6 juli stond onze tweede fotomeeting alweer in de agenda. Ik wilde dit keer iets anders doen dan de vorige keer. Dus had veel op google gezocht naar ideeën en kwam uiteindelijk op het idee om haar te gaan verven met vingerverf. Dit was erg geslaagd. Het zag er zo leuk uit! En iedereen vond het super gaaf. Op een aantal niet-paardenkenners voorbijgangers na :')
Afbeelding

De zomervakantie brak aan en ik ging op zeilweek met school, 2 weken naar Frankrijk en nog een week naar Emmen. Wat had ik jou die tijd gemist. Maar gelukkig had Mama en Opa & Oma erg goed voor jou gezorgd!


Aan het einde van de zomervakantie kregen we nog bezoek van vrienden van mijn moeder.
Wat was dat gezellig. Jij werd die dag als kinderpony gebruikt en je vond het heerlijk!Afbeelding




In oktober had ik mijn verzorgpony Melodie eens losgegooid met Trijntje samen. Wat waren ze lief samen!Afbeelding




Begin november was ik gaan oefenen met mijn fotografiekunsten (die erg ver te zoeken waren :+ ) Maar daar was jij uiteraard het proefkonijn van.
Afbeelding




Later in november zijn mijn zusje en ik nog een keer erop uit geweest om een dagje foto's van jou te maken. Dit ging gelukkig stukken beter!
Afbeelding



Ik hoop dat ik en andere mensen nog zo lang mogelijk van jou kunnen genieten, jij bent een gouden pony, met zijn eigen ondeugendheden :+ :+ Maar ondanks dat ben jij zoals je bent en dat zou ik voor geen goud willen veranderen. Ik hoop dat wij samen in 2014 nog een veel beter jaar gaan beleven dan dit jaar. Wij staan samen sterk en kunnen alles aan!!

kiara_xxx

Berichten: 250
Geregistreerd: 11-08-13
Woonplaats: België

Re: [2013] We zijn er voor 100% voor gegaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 15:06

mooi verhaal!!! de liefde spat van je foto's af :D

roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

Re: [2013] We zijn er voor 100% voor gegaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 17:40

Dankje :)

Bentee

Berichten: 618
Geregistreerd: 26-06-08
Woonplaats: Veluwe

Re: [2013] We zijn er voor 100% voor gegaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:52

Leuke shetttt :):)
en een mooi verhaal!

roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

Re: [2013] We zijn er voor 100% voor gegaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 10:12

Dankje :)

Ab2008
Berichten: 261
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Zeeland

Re: [2013] We zijn er voor 100% voor gegaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:27

Super lieve en leuke fotoos!

roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

Re: [2013] We zijn er voor 100% voor gegaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 21:51

Dankjee :o

roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

Re: [2013] We zijn er voor 100% voor gegaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 11:57

Verder niemand?