Weer een jaar genoten van mijn grote vriend.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paperboy
Berichten: 2286
Geregistreerd: 09-03-09

Weer een jaar genoten van mijn grote vriend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 20:48

Hummer is mijn nu 6 jarige Nordsvensk brukshast, hij is nu 3 jaar bij mij en mijn trouwe vriend.
Het jaar 2013 begon minder goed. Door een beet van een paard eind 2012 in Hummer zijn rug, heeft hij een behoorlijke ernstige rugbandblessure opgelopen. Dus 2013 begon met weiderust en kliniekbezoeken. Omdat ik wel mocht stappen ben ik mij gaan verdiepen (dankzij iemand op stal) in het werken aan de hand. En dat is zo ontzettend goed bevallen dat ondanks Hummer in juni weer helemaal genezen is verklaard ik nog steeds rechtrichten aan de hand doe, en dit inmiddels ook onder het zadel heb opgepakt. 2013 was dus het jaar dat wij de Engelse dressuur hebben ingeruild voor de Academische rijkunst. En daar genieten wij samen enorm van :D.

Dit jaar dus geen spectaculaire dingen maar vooral gewerkt aan Hummer zijn herstel.

Allereerst zijn lieve koppie.
Afbeelding

Onze nieuwe hobby, werken aan de hand en ondanks alleen stappen kwam Hummertje weer mooi in conditie!
Afbeelding

Afbeelding

In juni werd Hummer weer genezen verklaard. Omdat ik mijn zadel niet helemaal vertrouwden, schafte we een barebackpad aan.
Afbeelding

In augustus werd er vlak bij mijn stal de jaarlijkse landgoedfair gehouden en Hummer en ik waren ook weer van de partij dit keer zonder beugels op de BBP, ik vond het wel wat spannend maar Hummer vond het allemaal best en was superbraaf.
Klaar om op pad te gaan.
Afbeelding

Ging net verzitten dus niet de meest charmante foto :o
Afbeelding

Zijn prethoofd als je hem uit de weide haalt.
Afbeelding

Nog even een foto van 3 jaar geleden. Hummer was toen net bij mij en 3 jaar oud.
Afbeelding

En zo staat hij er nu bij.
Afbeelding

En nog even een fotootje van mijn gepensioneerde paard Moos, inmiddels 3 jaar van zijn pensioen aan het genieten.
Afbeelding

We hopen voor 2014 allemaal gezond te blijven en weer veel plezier met elkaar te hebben!

Bedankt voor het kijken ;)


Paperboy
Berichten: 2286
Geregistreerd: 09-03-09

Re: Weer een jaar genoten van mijn grote vriend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 20:59

Bedankt :D

Paperboy
Berichten: 2286
Geregistreerd: 09-03-09

Re: Weer een jaar genoten van mijn grote vriend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 18:34

Dankjewel Julot_Engel


Paperboy
Berichten: 2286
Geregistreerd: 09-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 18:35

Hoi _KaWi_ ;) Hoe is het met Natif en jou????

Paperboy
Berichten: 2286
Geregistreerd: 09-03-09

Re: Weer een jaar genoten van mijn grote vriend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 18:49

:D Ik zie het Merry98, schitterende Haflinger!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers