Superfjord Mellow in de herfstsferen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calice

Berichten: 9825
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Superfjord Mellow in de herfstsferen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 19:16

Vandaag is Fenne [Fenneeee] gezellig op bezoek en dan kan een paardenmiddagje niet onderbreken.
Ik heb Mellow nu bijna 4 weken in mijn bezit en hij heeft 2 weekjes stil gestaan omdat hij ineens flink kreupel stond omdat hij helaas te kort bekapt was voor hij mijn kant op kwam. Mijn eigen smid heeft er nu speciaal beslag onder gezet en hij loopt weer als een trein :D .
Gisteren had ik even heel rustig gereden en vandaag heb ik hem weer iets meer geprobeerd op te pakken.
Rijtechnisch is er zeker nog het een en ander te verbeteren maar we moeten dan ook nog wel even aan elkaar wennen, gelukkig is Mellow wel heel fijn om mee te werken en ik ben dan ook echt dol op hem :D .
Vanwege de herfsttinten besloten we vandaag maar eens in het bruin te gaan ipv ons gebruikelijke blauw :D ,en meneer had de herfst ook duidelijk in zijn koppie. Hij was wat frisjes vandaag :+ .
Mellow is een 21 jarige fjord van ongeveer 1,50 hoog.


Genoeg getypt, tijd voor de foto's :D .


Hallo allemaal!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor het kijken! :))
Afbeelding

Fenneeee

Berichten: 2991
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Numansdorp

Re: Superfjord Mellow in de herfstsferen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:18

Jeeej ! Hij liep super netjes vanmiddag :) super mellow *\%/*

anneeex
Berichten: 527
Geregistreerd: 27-09-13

Re: Superfjord Mellow in de herfstsferen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:23

leuke fjord

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Re: Superfjord Mellow in de herfstsferen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:28

Leuk paardje heb je!
Maar.. Dit is echt al het zoveelste topic wat ik in korte tijd van je zie.. Waarom zo vaak een topic joh? :=

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:30

Die glimlach is echt onbetaalbaar na die moeilijke tijd die je hebt gehad !!! Setje staat ook super :j

Ik zie mezelf trouwens wel t water in getorpedeerd worden als ik daar zou rijden :')

Sok misschien omdat ze nu leuke dingen heeft om te laten zien ???? En dan van alleen haarzelf..
Sorry maar wat een rare opmerking ? Als je t niet wilt zien klik je het niet aan. Laat haar toch trots zijn op de knappe peerd..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110678
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:31

Sok schreef:
Leuk paardje heb je!
Maar.. Dit is echt al het zoveelste topic wat ik in korte tijd van je zie.. Waarom zo vaak een topic joh? :=


Moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje hetzelfde dacht :o Ik vind het echt wel leuke foto's, maar we worden er wel een beetje mee doodgegooid :+
Geniet van je paardjes!

PrizTwir
Berichten: 2397
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:33

Jesse heeft die mega smile van mamsie! *\o/* wat weer een genot om naar deze foto's te kijken! En hij ziet er goed uit.

Haha iPad maakte smoel ipv smile :')

eline10

Berichten: 2317
Geregistreerd: 26-12-10
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:34

Daar is Mellow weer! *\o/*
Ziet er weer netjes uit Ilse! :D

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:34

Wat loopt hij netjes voor zo kort zeg!
Inderdaad veel topics, maar de meeste zijn van je te schattige zoontje, en dan roept heel bokt dat meer topics wel mogen. Een keer een topic voor je zelf heb je ook wel verdiend hoor vind ik. :D

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:39

_Mondy_ schreef:
Die glimlach is echt onbetaalbaar na die moeilijke tijd die je hebt gehad !!! Setje staat ook super :j

Ik zie mezelf trouwens wel t water in getorpedeerd worden als ik daar zou rijden :')

Sok misschien omdat ze nu leuke dingen heeft om te laten zien ???? En dan van alleen haarzelf..
Sorry maar wat een rare opmerking ? Als je t niet wilt zien klik je het niet aan. Laat haar toch trots zijn op de knappe peerd..

Bedoel het absoluut niet banketstaaf hoor, het valt alleen nogal op, ben schijnbaar niet de enige :=

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Superfjord Mellow in de herfstsferen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:42

Ja maar valt het je ook op dat dat allemaal topics met Jesse zijn, en dat dan heel bokt roept hoe schattig ( en dat zijn ze!) ze zijn, en wanneer er een volgende komt. Dan maakt ze een keer voor zich zelf een topic en dan is het wel te veel. Ik wil niet rellen of discussiƫren maar dit is mijn kijk.

Hannemarie

Berichten: 3210
Geregistreerd: 19-04-09
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:42

super Ilse, ziet er goed uit!
fijn dat je een gezellige dag hebt gehad met Fenne! <3

Cayenne schreef:
Sok schreef:
Leuk paardje heb je!
Maar.. Dit is echt al het zoveelste topic wat ik in korte tijd van je zie.. Waarom zo vaak een topic joh? :=


Moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje hetzelfde dacht :o Ik vind het echt wel leuke foto's, maar we worden er wel een beetje mee doodgegooid :+
Geniet van je paardjes!

het is toch niet verplicht om te kijken/te reageren? Als je er geen behoefte aan hebt scroll je toch gewoon verder..
ik snap heel goed dat Ilse trots is op haar paardjes en dan is het aan haar om een topic te openen.
de grens is 1 topic per week, dus naar mijn mening word je er ook niet heel erg 'mee doodgegooid'..

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Re: Superfjord Mellow in de herfstsferen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:44

Ik snap ook heel goed dat de TS heel trots is op haar paarden, terecht! :D
Het valt me gewoon op dat ze in het algemeen veel topics opent de laatste tijd, meer niet!

marloes_s

Berichten: 776
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:01

Wat een leuk beeld!
Heb al vaker topics voorbij zien komen en als ik eerlijk ben vind ik Mellow nog mooier bij je passen dan Lucky. Jullie zijn een leuke combi.

Als ik een tip mag geven. Kijk even naar je borsttuig. De riem naar de singel toe lijkt nu nogal strak te zitten.

_Lot

Berichten: 1449
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:16

Jullie zijn een leuk stel samen :j
Jesse heeft zijn prachtige lach duidelijk van jou :)

_Balou
Berichten: 2976
Geregistreerd: 04-05-12
Woonplaats: Rheeze (Hardenberg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:19

Ziet er goed uit Ilse!
Bruin staat hem goed! :D

__Astrid
Berichten: 3206
Geregistreerd: 15-12-06
Woonplaats: Aalst (thuis) & Leuven (kot) - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:23

loesvan schreef:
Wat een leuk beeld!
Heb al vaker topics voorbij zien komen en als ik eerlijk ben vind ik Mellow nog mooier bij je passen dan Lucky. Jullie zijn een leuke combi.

Als ik een tip mag geven. Kijk even naar je borsttuig. De riem naar de singel toe lijkt nu nogal strak te zitten.

Had ik ook, even overal gaatje of 2 losser doen :j
Staat mellow ook best wel leuk! :P
Die deken, welke is dat? O:)

prugelpiet

Berichten: 12562
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Superfjord Mellow in de herfstsferen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:26

Ziet er leuk uit, en wat een lach ! :D

elselianta

Berichten: 1718
Geregistreerd: 09-04-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:26

Super leuk! Mellow loopt lekker! :))

MarjoleinS

Berichten: 1194
Geregistreerd: 26-09-10
Woonplaats: Roodeschool

Re: Superfjord Mellow in de herfstsferen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:39

Aaah, leuke foto's weer van jullie! Jullie zijn zo'n leuke combi :+:

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:45

Sok schreef:
_Mondy_ schreef:
Die glimlach is echt onbetaalbaar na die moeilijke tijd die je hebt gehad !!! Setje staat ook super :j

Ik zie mezelf trouwens wel t water in getorpedeerd worden als ik daar zou rijden :')

Sok misschien omdat ze nu leuke dingen heeft om te laten zien ???? En dan van alleen haarzelf..
Sorry maar wat een rare opmerking ? Als je t niet wilt zien klik je het niet aan. Laat haar toch trots zijn op de knappe peerd..

Bedoel het absoluut niet banketstaaf hoor, het valt alleen nogal op, ben schijnbaar niet de enige :=


Ok het stond er nl wel erg banketstaaf ;)

Racheel

Berichten: 2245
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Dordrecht

Re: Superfjord Mellow in de herfstsferen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:52

Leuke foto's weer! Bruin staat Mellow echt gaaf :))

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:31

Sok schreef:
Leuk paardje heb je!
Maar.. Dit is echt al het zoveelste topic wat ik in korte tijd van je zie.. Waarom zo vaak een topic joh? :=

herkenbaar, ik zie ook elke week deze zelfde paarden voorbij komen. Hoef niet eens iets aan te klikken om dit tegen te komen zelfs! Maar leuk dat je trots bent op je paardjes hoor. en op je zoontje natuurlijk.

Blacky

Berichten: 4147
Geregistreerd: 25-10-09

Re: Superfjord Mellow in de herfstsferen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 22:06

Waarom toch zo vaak een topic? Waarom? Omdat Ilse hartstikke leuke paardjes heeft en omdat het kan en mag. Dus niet zo miepen en laat haar lekker zoveel topics openen als dat ze zelf wil. :D

Ziet er goe uit Ilse jammer dat je zover weg woont anders kwam ik graag een keer langs!

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: Superfjord Mellow in de herfstsferen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 22:52

Waarom kunnen dat soort opmerkingen niet via pb? Ook al bedoel je het niet banketstaaf kan het nog steeds voor andere banketstaaf overkomen en krijg je dus een discussie (waar ik nu in mee ga dus hou ik nu ook op)

Erg leuke foto's Ilse! Je bruine set is erg mooi <3