Mijn 2013 met Diva

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Mijn 2013 met Diva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 18:08

Hallo allemaal,

Afbeelding

2013 was voor mij een super jaar. In dit jaar ben ik mijn droompaard tegen gekomen <3 <3

Diva een KWPN merrie van 5 jaar (Zurichx Elegant)

Hoe ik je 3 jaar geleden voor het eerst zag

Afbeelding

Links is toen, rechts is van de zomer

Vanaf begin dit jaar ben ik weer mijn oude verzorgpaard gaan verzorgen de moeder van nu mijn paard, na 2/3 maanden kwam de eigenaar van Diva met de vraag of ik interesse had om Diva over te nemen omdat ik daar ook af en toe op reed en dat eigenlijk veel leuker vond. Na veel rekenen en overleggen kwamen we eruit dat het mogelijk was. *\o/ sinds 12-04-2013 is ze officieel van mij. En nu ben ik helemaal gek met haar!! Het is niet het makkelijkste paard, maar ze wil wel graag voor je werken.

Maart: Na 3 keer echt gereden te hebben toen ze nog niet van mij was hebben we haar meegenomen naar een FNRS wedstrijdje, dit ging eigenlijk erg goed. We waren allebei een beetje gespannen dus ging nog niet helemaal lekker.

Afbeelding

April: Dit was de maand dat ik haar officieel mijn paard kon noemen. Vanaf de eerste dag was de klik er meteen en dat heb ik eigenlijk nooit eerder met een paard gehad. We hebben veel geoefend en genoten van elkaar.
Afbeelding

Eind april hebben we haar weer meegenomen naar een oefenspring en dressuur wedstrijd. Dit ging beter als dat ik van haar verwacht had. Het was de eerste keer dat ze een parcours sprong op een andere locatie wat was ik trots dat ze 2x foutloos sprong.

Thuis lekker verder oefenen
Afbeelding
Afbeelding

Mei: In deze maand merkte ik al echt verandering en hebben we lekker veel naar strand geweest en verder geoefend.

Afbeelding
Gezellig met zijn allen naar het strand.


Juni: ik had weer een oefenparcours gereden, dit keer 1 balk mijn eigen schuld en verder ging het super goed!!
Afbeelding
En we genieten lekker van het strand!!
Afbeelding

Juli: Hier hebben we gewoon lekker verder genoten op het strand!! en hebben we haar vrij laten springen!!

Afbeelding

Afbeelding

Augustus: Dit was een wat mindere maand. Ik was erg hard van haar afgevallen tijdens het springen en hebben we een tijdje rustig aan moeten doen.

Afbeelding

September:
Afbeelding

In oktober hebben we ondekt dat ze eigenlijk ook wel een geschikte kinder'pony' was. Mijn nichtje van 6 reed er zo mee weg.

Afbeelding

Afbeelding
mooi nieuw dekje gehad van vriendjelief :D

Ik geniet echt van haar en ik zie Diva steeds vooruit gaan <3 ik ben zo blij met haar.

Ik hoop dat ik volgend jaar een overzicht kan maken van een heel jaar en dat we nog veel jaren mogen genieten van elkaar. *\o/*


Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Re: Mijn 2013 met Diva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 09:16

Bedankt allemaal, zoveel leuke reacties :D

Stefanie, lijkt me erg leuk!!!


Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 18:10

Slina schreef:
Vind het zo zielig als meiden een roze halster + dekje kopen voor het paard.
Nee grapje, doe ik zelf ook. O:)

Leuk beestje :)



Die van mij loopt meer in het zwart of donkerblauw haha

Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 18:11

xxjetrix schreef:
Leuk paardje heb je!
Waar komt dat laatste dekje vandaan?:)


Dekje heb ik gehad dus weet het niet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Keandra en 16 bezoekers