Haflinger Nando 3 jaar, nu 3 maanden onder het zadel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
verwijderen
Berichten: 1736
Geregistreerd: 09-01-09

Haflinger Nando 3 jaar, nu 3 maanden onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 15:25

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik weer eens wat van mijn Lieve 3 jarige Nando laten zien, we zijn niet echt hard aan het trainen maar spelen nog wat gezien zijn leeftijd.
Hij vindt alles leuk en we zijn net verhuisd naar een stal met wat meer facaliteiten. Hij doet het super goed en staat lekker 24/7 buiten. Ik hoop dat jullie kunnen genieten van onze foto's samen.

De eerste x door de waterbak:
Afbeelding

Afbeelding

en in draf:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Knappe Nando en ik:
Afbeelding

Afbeelding


verwijderen
Berichten: 1736
Geregistreerd: 09-01-09

Re: Haflinger Nando 3 jaar, nu 3 maanden onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 15:42

wat een leuke reacties, ja idd hij is wat dik maar hij loopt ook nog maar 3x per week 20 minuutjes. Hij staat verder lekker buiten dus veel eten krijgt hij niet. Verder vraag ik nog niks van hem, dus laat hem zelf lopen op zijn eigen benen, in stap gaat hij meteen ontspannen en gaat zijn hoofdje vanzelf omlaag.

verwijderen
Berichten: 1736
Geregistreerd: 09-01-09

Re: Haflinger Nando 3 jaar, nu 3 maanden onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 15:48

@ babydoll, dat ga ik zeker proberen, bedankt voor de tips en ja het Scapa dekje heb ik net nieuw voor Nando gekocht :), hij staat idd erg goed bij hem.

verwijderen
Berichten: 1736
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 21:56

@JadeYsla: Nando is nu precies 3 jaar en 5 maanden, het is een stevige Haf zoals je kunt zien. Ik vraag danook nog niks aan hem en we rijden maar hooguit 3x per week 20 minuutjes, wat we vooral doen op dit moment is spelen, spelenderwijs komen wij dichter bij elkaar en idd hij heeft alle vertrouwen in mij. Maar het allerbelangrijkste is dat wij een super goede band hebben samen en ik heb vanaf het begin ook alle vertrouwen in Nando. En dat weet hij, ook spelen (voetjes en kusjes geven), poetsen en grondwerk vindt hij erg leuk. Het is een paardje met een gouden hartje waar absoluut geen kwaad in zit. Tis mijn toppertje, mijn alles en ik ben er dan ook heel voorzichtig mee en zal hem zeker niet overbelasten.
Laatst bijgewerkt door verwijderen op 18-09-10 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt


verwijderen
Berichten: 1736
Geregistreerd: 09-01-09

Re: Haflinger Nando 3 jaar, nu 3 maanden onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 22:06

@JadeYsla: ja als Nando 2 zou zijn zou ik er ook niet op gaan zitten nee.

verwijderen
Berichten: 1736
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 12:49

@Klasien: volgens mij is tie van HH of Horka

@Maykie: Nando loopt lekker op zijn bitje te knabbelen

@Mando: dank je. Ja Nando is heel braaf vind het ook echt leuk, wat stappen en draven op het menterrein. en geef je hem een losse teugel dan loopt ie zo de waterbak in want dat vindt ie geweldig hahaha

Wel krijgt Nando regelmatig een vakantie, dan doe ik hem alleen lekker poetsen en wat aankullen met grondwerk (spelen)
Laatst bijgewerkt door verwijderen op 19-09-10 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

verwijderen
Berichten: 1736
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 20:50

Dank je <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Selima en 18 bezoekers

cron