We hebben samen onwijs veel bereikt waar ik mega trots op ben. Onder andere Z2 startgerechtigd ( door corona geen wp in de Z2 meer gehaald helaas ) deden we veel springwedstrijdjes. ( durfde zelf niet hoger dan B officieel

Nog steeds is hij niet altijd de makkelijkste. Op buitenritten heb ik mijn handen vol, en ik moet altijd afspraken maken met hem haha. Iets afdwingen heeft totaal geen zin, dan is het 1 bok en je ligt er naast en Tenno is weg

We rijden nu dus enkel nog recreatief en beetje gymnastiseren in de bak om hem lekker fit te houden. Ook doen we wat aan vrijheids dressuur en grondwerken en voornamelijk lekker op de wei staan.
Afgelopen week wou ik wat grondwerken met hem, maar Tenno was in een andere bui, dus hebben we het maar omgezet naar even lekker gek doen en spelen. Dit soort momentjes zijn goud waard en ik moet dan ook zoo enorm om hem lachen. Het is echt een macho man.
Hier wat foto's van afgelopen week. Gewoon lekker simpel met de telefoon.
1.

2.

3.

4.

5. Wel kijken naar mij he

6.

7.

8. In your face... en dan ook nog zo'n gilletje erbij he

9.

10.

11.

12.

13. Zag je mij?

Zo gek op dit paard haha. En zo blij dat hij nog zo heerlijk fit is!! Hij is wel lekker vies op deze foto's

Afgelopen week is de fysio er nog bij geweest en die was ook nog heel tevreden. Tenno is nog mooi recht in de bespiering en had weinig punten van aandacht op wat kleine dingetjes na. Toch super fijn om te horen!