Een stoer sportpaard genaamd Henk

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Een stoer sportpaard genaamd Henk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 13:59

Wauw wat een knapperd.

Wat is Henkie zijn afstamming? Hij lijkt zo hard op een paardje van een vriendin. Die is tevens ook niet zo heel groot.

Leef en laat leven.


Darragh
Berichten: 19
Geregistreerd: 27-05-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 19:20

En de groeten van Drakie!

kiki1976

Berichten: 16821
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Een stoer sportpaard genaamd Henk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 08:53

Nou gelijk je eerste B cross bij John gereden?
Gaaf hoor!

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

Fly_high

Berichten: 3269
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-23 10:09

Was eventing derby in BB 80cm iets minder spannend dus ;) mijn eigen SGW B debuut paar jaar terug in Lisse gereden, hopelijk dit jaar weer van de partij :)


Darragh schreef:
En de groeten van Drakie!


Oh hoi, leuk :D


Nou ik heb toch wel een verhaal. Gisteren eindelijk eraan toe gekomen om werk onder het zadel op te pakken, Henkie was sinds de springwedstrijd zondag namelijk een korte vakantie aan het vieren. In het kader van sportief bezig zijn meteen de fiets ipv auto gepakt om naar de stal te gaan. Een keer raden wie nog aardig wat paardenspullen in de auto heeft laten liggen :+ inclusief het hoofdstel, waar ik uiteraard ook maar een van heb in het kader van minimalisme, mijn carbon footprint en ander millieu impact beperken arm zijn is nog nooit zo makkelijk geweest om als moral high horse te gebruiken :=

Gelukkig beschikt elke stal wel over een stalhalster hele geschikte arme mensen sidepull :j Het was heel ff wennen maar Henk pakt het goed op, zou zo best een B proefje durven te rijden :P alleen buiging bij korter draaien was wat minder en met wijken loopt die dan soms zo'n beetje dwars door de buitenteugel heen.


Afbeelding


Flmwerk dankzij telefoon op de bakrand, ik verwacht elk moment een Oscar nominatie in mijn brievenbus uiteraard
:o

Afbeelding


Wekt meteen heel wat nostalgie bij mij op, vroeger zo hele parcoursen gesprongen. Tegenwoordig heb ik toch liever een tikje meer verfijning denk ik ;)

...a w Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie

Fly_high

Berichten: 3269
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-23 11:41

Art_Ificious schreef:
Wauw wat een knapperd.

Wat is Henkie zijn afstamming? Hij lijkt zo hard op een paardje van een vriendin. Die is tevens ook niet zo heel groot.


Hij is gewoon dertien-in-een-dozijn KWPN springgefokt dus ja er lopen vanzelfsprekend heel wat vergelijkbare bruine paarden in Nederland rond ;) exacte afstamming is Dynamo (v. Andiamo) x Hornet Rose

...a w Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie


Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 14:46

Fly_high schreef:
Hij is gewoon dertien-in-een-dozijn KWPN springgefokt dus ja er lopen vanzelfsprekend heel wat vergelijkbare bruine paarden in Nederland rond ;) exacte afstamming is Dynamo (v. Andiamo) x Hornet Rose
niet alleen in Nederland :+ ik ben van het kleine België :+

Dacht misschien is het familie van elkaar. Maar die van m'n vriendin heeft als vader fantomas de muze

Leef en laat leven.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers