Knappe Aik aan het werk

Moderators: Sica, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:56

Mooi diertje. Wel wat aan de korte kant.
Goed te zien dat je thuis wel je stang losser durft te gebruiken. Dat lukt met de wedstrijd nog niet zo goed. Is dat spanning?

Hoe doet ie het op een enkel gebroken bitje?
Voor de combinatie vind ik je wel te groot/fors voor een mooi beeld. In combinatie dat ie ook wat kort is, zit je toch wel snel te ver naar achteren op zijn rug. Kortere lepel is ook geen optie.

Paard zou ook tikkeltje meer over de bovenlijn gereden mogen worden. Hij zit ook nog te weinig. Teveel op de voorhand, voor dat niveau zeker. Dus ik zou je ook zeker geen winstpunt geven, maar ja...
Lekker trainen en schakelen en de trens wat losser laten ! En wie weet komt je winstpunt sneller dan verwacht!!!

Edit: in je profiel vind ik hem mooier!!!

Niet meer online…

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 12:50

Ayasha schreef:
Eerlijk gezegd vind ik het geen fijn plaatje. Veel spanning, erg kort en "opgekropt" gereden. Waardoor er gewoon flink wat lichaamsgebruik mist. Ik begrijp ook niet goed wat die stang er in doet als de basis niet in orde is. Wat ga je finetunen als je nog volop aan de basis bezig bent?

Oké deels ben ik het eens. Maar dit paard is ook kort hè? Daar kan de ruiter weinig aan doen.

Niet meer online…

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie