Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silverdapple
Berichten: 810
Geregistreerd: 22-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:35

Kimmie in je vorige topic liet je de prachtige paarden zien die je belangeloos hebt overgenomen.

Nu dit topic waarin de liefde en het geluk van het scherm afspat—geen enkele foto waarop ze niet straalt. Als ze gedwongen was geweest haar paarden te verkopen aan onbekenden dan had dit wellicht nooit meer gekund en had ze wellicht altijd zorgen gehad.

Wat bijzonder dat je dit voor haar hebt gedaan.

Ik ben er een beetje sprakeloos van.

Brigitte_D
Berichten: 684
Geregistreerd: 29-01-11

Re: Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:43

Wauw! En gewoon 3 dagen rijden na een jaar niet, ik zou kapot gaan van de spier pijn whaha

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 23:40

Wat een prachtige foto's. Het geluk spat echt van haar gezicht af. Ik hoop dat ze op deze manier nog lang kan genieten van die prachtige paarden.

Bedankt om ons mee te laten genieten van dit bijzondere en emotionele moment.

SjonnieZ

Berichten: 2317
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 23:47

Respect voor deze dame..
van haar blik word je vrolijk... heel vrolijk

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 00:00

Je liegt _O- ze lijkt echt geen 71 :oo

Prachtige fotos en wat super dat je dit voor haar kan doen! <3

SoofO
Berichten: 368
Geregistreerd: 17-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 00:28

71? Kunnen we ook haar geheim ontdekken? Welke creme gebruikt ze :+

Coloured

Berichten: 2828
Geregistreerd: 09-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 00:36

In één woord GEWELDIG!

Zo heerlijk in het moment aan het genieten! <3

Narcissa
Berichten: 3047
Geregistreerd: 29-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 02:01

De grote glimlach zegt meer dan 1000 woorden! <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110678
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 05:57

Ik vind ze zo leuk dat ik ze nog een keer bekeken heb!
Foto 13 is er wel eentje om in te lijsten voor haar! <3

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 07:09

Prachtig! Wat een bijzondere dagen moeten dit zijn geweest. Enorm ontroerend.

Wat fijn dat ze weer heeft kunnen rijden na zo’n heftige val. Heel erg knap dat ze het durft en er dan ook zo van kan genieten.

De paarden zijn zo onder het zadel nog knapper. Deze foto’s zijn goud waard!

als je Nathan kwijt bent niet in paniek raken. Ik ben heel lief voor mijn paarden :7

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 07:20

Als je kijkt naar de ligging van het zadel dan word je inderdaad niet vrolijk, maar dat glunderende hoofd daarboven is toch wel fenomenaal, dan blijf je toch met een grote grijns achter hoor :D

Wat super geweldig goed van je dat je dit voor haar gedaan hebt, je mag zelf ook trots zijn en die grijns lekker op je gezicht laten staan +:)+

Maar inderdaad als er eventueel wat meer gereden gaat worden, geef even wat aandacht aan dat zadel....als het niet zo ver naar voren ligt scheelt het waarschijnlijk al een heleboel :j

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 07:53

Wat heerlijk! zie haar genieten! <3

DemiSisa

Berichten: 1025
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 07:56

Wat tof om te zien dat je op zo'n leeftijd nog zo opstapt en wegrijd! Heerlijk! :D

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 08:16

Wat super leuk om Wil hier tegen te komen! Wat vreselijk naar van haar gebroken rug, maar zo genieten om nu dan toch wel weer te paard te kunnen! En wat zie je er goed uit Wil! Topper!

Hoodie
Berichten: 313
Geregistreerd: 15-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 08:35

De meesten kijken met een heel geconcentreerd gezicht, maar die lach op elke foto, geweldig!
Echt puur genieten dus

storrum

Berichten: 2158
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: België

Re: Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 08:51

In één woord: Geweldig!!

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:01

Wauw. Dit maakt mijn dag al goed, zo vroeg op de ochtend.

Wil ziet er goed uit voor haar leeftijd en wat een plezier!! Heerlijk.

En die Nathan :wow: alle paardjes trouwens, maar hij helemaal... wat een knapperd en dan zo hun best doen onder het zadel.

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:29

Wat een heerlijke foto's, echt zo leuk om naar te kijken! Eigenlijk gewoon een topic om te bewaren en op een rotdag nog even naar te kijken om weer vrolijk van te worden :) Wat heeft die dame mazzel met een vriendin zoals jij en met zulke geweldige paarden. En met haar genen want holy cow, wat ziet ze er nog goed uit. Die geef je toch geen 71? :wow:

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:36

Wat een foto's om vrolijk van te worden! En de mevrouw in kwestie ziet er nog super uit haha! Fijn dat de paarden het zo goed doen, ze zien er ongelooflijk knap uit!

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:44

Wat ontzettend gaaf en fijn voor je vriendin, dat ze dit weer kan en zo mag stralen is zelfs als onbekende gaaf om te zien! <3

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 10:09

Is die vrouw serieus 71? :wow:
Nee joh, dat heb je al die tijd vast verkeerd begrepen :D

Prachtig om te zien dit ! <3

Dat op 70-jarige leeftijd alle gebroken botten nog zo goed weer aan elkaar groeien dat je dit alweer kan, is al een mirakel op zich !
Zou het dan toch waar zijn dat paarden een mens jong houden ? :P

Dat jullie er nog maar heel lang mogen van genieten !

kimmie261

Berichten: 19213
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-20 10:41

Oh wauw, wat een reacties, wat gooooeeeed!! :D :D *\o/*

silverdapple schreef:
Kimmie in je vorige topic liet je de prachtige paarden zien die je belangeloos hebt overgenomen.

Nu dit topic waarin de liefde en het geluk van het scherm afspat—geen enkele foto waarop ze niet straalt. Als ze gedwongen was geweest haar paarden te verkopen aan onbekenden dan had dit wellicht nooit meer gekund en had ze wellicht altijd zorgen gehad.

Wat bijzonder dat je dit voor haar hebt gedaan.

Ik ben er een beetje sprakeloos van.


Wauw, wat een mooie post... ik vind het vooral bijzonder dat ik deze paarden mag hebben, en ik ben zo blij dat we dit hebben kunnen doen :j , de paarden had ze nooit verkocht aan vreemden, omdat ze dan ook uit elkaar gehaald zouden worden en ze zijn zo aan elkaar gehecht dat dat geen optie was.. maar hier mogen ze voor altijd samen blijven tot ze door natuurlijke omstandigheden gescheiden worden..

Brigitte_D schreef:
Wauw! En gewoon 3 dagen rijden na een jaar niet, ik zou kapot gaan van de spier pijn whaha


Ze had niet eens spierpijn, 4 x gereden en nergens last van :wow: , als ik nu zou gaan rijden zou ik een maand als een vogelverschrikker rondlopen , hahah


Cayenne schreef:
Ik vind ze zo leuk dat ik ze nog een keer bekeken heb!
Foto 13 is er wel eentje om in te lijsten voor haar! <3


Ahh zo leuk!! <3 , en ja die foto wil ze ook gaan inlijsten.. deze is ook zo leuk:
Afbeelding


Selka schreef:
Prachtig! Wat een bijzondere dagen moeten dit zijn geweest. Enorm ontroerend.

Wat fijn dat ze weer heeft kunnen rijden na zo’n heftige val. Heel erg knap dat ze het durft en er dan ook zo van kan genieten.

De paarden zijn zo onder het zadel nog knapper. Deze foto’s zijn goud waard!

als je Nathan kwijt bent niet in paniek raken. Ik ben heel lief voor mijn paarden :7

Jaa die Nathan.. pff, ik heb geloof ik wel 100x gezegd dat hij wel heul erg gaaf was onder het zadel, hahaha, echt hoor, ik kan daar dan weer zo van genieten...en ik zal het onthouden als ik hem kwijt ben hahaha... :D


Amable schreef:
Wat super leuk om Wil hier tegen te komen! Wat vreselijk naar van haar gebroken rug, maar zo genieten om nu dan toch wel weer te paard te kunnen! En wat zie je er goed uit Wil! Topper!

<3 <3 <3


__Toverbal schreef:
De meesten kijken met een heel geconcentreerd gezicht, maar die lach op elke foto, geweldig!
Echt puur genieten dus


Ja, de lach, echt zo gelukkig was ze, het was ook best een ontlading hoor, zoveel spanning geweest, er is zoveel gebeurd de afgelopen maanden, en dan niet weten of dit nog kon met haar rug, want ja, deze is niet goed nog , en deze doet nog pijn, maar wat extra pijnstillers maakt dat er toch even genoten kon worden... Het was echt heel gaaf!


Pikkepor schreef:
Wauw. Dit maakt mijn dag al goed, zo vroeg op de ochtend.

Wil ziet er goed uit voor haar leeftijd en wat een plezier!! Heerlijk.

En die Nathan :wow: alle paardjes trouwens, maar hij helemaal... wat een knapperd en dan zo hun best doen onder het zadel.


Ja Nathan ja.. hahah, ik ook kwijlen hoor, pff, zo mooi <3 ..
JoT schreef:
Wat een heerlijke foto's, echt zo leuk om naar te kijken! Eigenlijk gewoon een topic om te bewaren en op een rotdag nog even naar te kijken om weer vrolijk van te worden :) Wat heeft die dame mazzel met een vriendin zoals jij en met zulke geweldige paarden. En met haar genen want holy cow, wat ziet ze er nog goed uit. Die geef je toch geen 71? :wow:


Wat een gave post! Dank je wel, je laat mij ook weer glimlachen <3


The_Cat schreef:
Wat een foto's om vrolijk van te worden! En de mevrouw in kwestie ziet er nog super uit haha! Fijn dat de paarden het zo goed doen, ze zien er ongelooflijk knap uit!


Ja he, ik vind ze ook zo knap, kan genieten hier hoor van alle paarden, ook mijn grande dame Friesje, zo knap nog steeds... :+: :+:


Pandora2 schreef:
Is die vrouw serieus 71? :wow:
Nee joh, dat heb je al die tijd vast verkeerd begrepen :D

Prachtig om te zien dit ! <3

Dat op 70-jarige leeftijd alle gebroken botten nog zo goed weer aan elkaar groeien dat je dit alweer kan, is al een mirakel op zich !
Zou het dan toch waar zijn dat paarden een mens jong houden ? :P

Dat jullie er nog maar heel lang mogen van genieten !


Haha ja ze is echt 71, pas geworden zelfs, en ze heeft nog veel problemen hoor met haar rug, maar goed, dit was ook zo'n enorme grote wens... nog 1x op haar lieve paarden zitten, maar het ging zo goed dat we gaan proberen om nog een 2de keer dit jaar ergens te gaan realiseren.

En het zadel probleem, is er niet zo want ze worden hier alleen maar gereden als er eens mensen langs komen die kunnen of willen rijden, en dat is zo zeldzaam dat de paarden vaak jaren geen zadel zien, dus zadel issue is er niet..prioriteit 0 op dit moment.. :)

En natuurlijk iedereen super bedankt voor jullie lieve en leuke reacties!!

Charlie_P

Berichten: 3045
Geregistreerd: 08-04-06

Re: Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 10:50

Geweldige foto's! Je kan het plezier gewoon voelen. Prachtige paarden en een prachtige dame!

Talithah
Berichten: 655
Geregistreerd: 13-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:04

Amable schreef:
Wat super leuk om Wil hier tegen te komen! Wat vreselijk naar van haar gebroken rug, maar zo genieten om nu dan toch wel weer te paard te kunnen! En wat zie je er goed uit Wil! Topper!


Hai meis, wat lief je reactie, leuk je te horen. Knuf!!

mirim

Berichten: 4409
Geregistreerd: 07-10-10
Woonplaats: de Achterhoek

Re: Op je ouwe dag, genieten van het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:22

Geweldig !!!!
Wat ontzettend fijn om op die leeftijd nog zo te kunnen herstellen van een val en nog te kunnen rijden.
Wat moet dat genieten zijn <3