Voor en na foto's na 4 maanden trainen

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 12:13

Knap dat je ook foto's van de mindere momenten durft te plaatsen!
Ik vind het er beter uit zien, hij kijkt inderdaad minder nors dan op de before foto's. Ik vind het altijd moeilijk om basis van foto's iets te zeggen. Alleen als ik de derde after foto als voorbeeld mag nemen, dan staan je teugels voor mijn gevoel zo ontzettend strak, het bit wordt helemaal naar achteren getrokken en zijn mondhoeken staan strak, onder spanning. Blijven oefenen! :)

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 16:45

Laibadji schreef:
Britt_xxx schreef:
Knap dat je ook foto's van de mindere momenten durft te plaatsen!
Ik vind het er beter uit zien, hij kijkt inderdaad minder nors dan op de before foto's. Ik vind het altijd moeilijk om basis van foto's iets te zeggen. Alleen als ik de derde after foto als voorbeeld mag nemen, dan staan je teugels voor mijn gevoel zo ontzettend strak, het bit wordt helemaal naar achteren getrokken en zijn mondhoeken staan strak, onder spanning. Blijven oefenen! :)

Ben nog even gaan spieken en je hebt inderdaad gelijk. Nog iets om in het oog te houden. Het is inderdaad nog een puntje om nog meer ontspanning in mijn hand te krijgen.

Als je mijn vorig topic leest zal je lezen dat ik van heel angstige ruiter naar dit nu geƫvolueerd ben. Ik zat 4 maanden geleden nog letterlijk van angst te janken en te bibberen op mijn paard.
We hebben eerst hier moeten aanwerken vooraleer we technisch konden opbouwen. Nu is de angst nog aanwezig maar veel minder op de voorgrond. Het vasthouden in mijn hand is daar nog een uitloper van vrees ik.

Ik hoop dat als het vertrouwen nog meer mag groeien, de zachtheid in mijn hand kan komen.

Bedankt om mij er op te wijzen!

Ik heb je vorige topic even vlug doorgekeken, en ik heb veel respect voor je dat je toch hebt doorgezet ondanks de angst! En wat super fijn dat je dan al zo vooruit bent gegaan. Ik ben zelf helaas ook een beetje angstig geworden sinds een manegepaard drie weken geleden met mij aan de kletter is gegaan... Dus ik kan het hebben van angst wel een beetje begrijpen.
Ik vind het erg leuk om te lezen dat je gelijk met de tips aan de slag bent gegaan en zonder sporen hebt gereden. (Enne, af en toe best fijn toch, een flegmatiek paard? :+ Ik zeg altijd liever lui dan moe soms...) Ik ben heel benieuwd naar je verdere vorderingen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie