Nistral springen Texelweekend 22-04-22

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
corientjuhh

Berichten: 9820
Geregistreerd: 19-11-07
Woonplaats: In een hunebed

Nistral springen Texelweekend 22-04-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 21:25

Dit jaar werd eindelijk weer het Texelweekend georganiseerd, nadat het een paar keer afgelast moest worden
Gelukkig zijn de regels van het springen aangepast, waardoor ik ook mee kon doen met 70 cm springen. 80 cm kunnen wij wel, maar ook doordat we een lange poos niet hadden gesprongen en de routine missen (en ik mij eigenlijk bij 70cm wat vertrouwder voel), heb ik gekozen om 70cm te gaan springen

Vrijdags 1e parcours 1 weigering doordat ik wat uit balans was, en een weigering op de muur (maar dit was wel te verwachten, vaak met muren weigert ze de eerste keer (ondanks wel met vertrouwen aanrijden), daarna springt ze de hindernis eigenlijk altijd wel met gemak. Ook nog 2 balken en net buiten de tijd. Oeps, geen goede start, maar we waren rond dat was doel 1, ronde 2 hadden we helaas 1 pechbalkje. Maar met beiden parcoursen een eerste prijs :)
Zaterdag stonden weer 2 rondjes op de planning. Dit keer ging het wel wat beter. Alleen vergat ik in het begin van het eerste parcours te ademen waardoor ik halverwege volledig buitenadem en niet meer lekker kon rijden, hierdoor 2 balkjes en geen prijs. 2e ronde ging een stuk beter, alleen werd ik iets te enthousiast dat ik foutloos was en te gretig op de laatste hindernis aanreed waardoor ze vlak werd en de balk er af gooide, goede leer voor de volgende keer. Hier hadden we wel een 1e prijs.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Nope...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Onze prijzen

Zazoe_

Berichten: 267
Geregistreerd: 04-09-10
Woonplaats: West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 12:06

Leuk hoor! Mooi ook om te zien hoe je telkens de lach op je gezicht hebt! Zag er uit als een leuke dag :)