Luna voor het eerst op bokt, door MB-Shots

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blacky94

Berichten: 3478
Geregistreerd: 07-07-08

Luna voor het eerst op bokt, door MB-Shots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-17 18:44

Hallo! :D

Luna is mijn verzorgpaard en ik rij haar nu ruim 2 jaar. Luna is van 2003 en is een Pacific x Atlantus Z.

Een paar weken terug is Marjolijn (Marjoow) meegeweest naar een springles van ons bij de buren. De eigenaresse van Luna en ik wisselen een beetje af en die week kon zij niet. Maar schijnbaar hadden ze de week ervoor verzonnen dat we zonder zadel gingen springen deze les... 8)7
Ondanks dat ik haar al 2 jaar rij, had ik pas een paar weken ervoor voor het eerst zonder zadel 10 minuten uitgestapt. Dus laat staan dat ik nu de hele les zonder zadel zou gaan springen :roll:

Luna is een schat van een paard, maar niet altijd even makkelijk (geweest) en dingen die rondje 1-9 niet eng zijn kunnen dat in rondje 10 ineens wel zijn.. Ze heeft m'n instructeur al eens bijna in volle galop omver gelopen omdat ze ergens van schrok en tijdens het uitstappen zonder zadel de vorige keer begon ze aan het eind ook al gespannen te lopen en te briesen, want het dekje was op de grond gevallen >;) :')

Maar aangezien de andere 3 wel zonder zadel reden en we dus ook langer lager bleven op de sprong, uiteindelijk maar besloten toch het zadel af te doen en zonder zadel verder te gaan.. Ik was kort daarvoor al een keer gevallen dus trakteren deed ik die les toch al :)* Dus zo gezegd, zo gedaan! Ik ben gelukkig blijven zitten, alhoewel je bij sommige foto's waarschijnlijk wel van mijn gezicht af kan lezen dat het niet helemaal van harte ging :') Paardlief kan nogal fanatiek worden met springen.. :P

Mijn houding is dan ook niet overal even mooi, maar ik was bij sommige sprongen ook al lang blij dat ik ben blijven zitten :=
Aan het eind hebben we nog een rondje met zadel gesprongen en ik weet dat ik af en toe nog meer mee mag geven, daar ben ik in de les ook mee bezig :)

Nou, genoeg gepraat:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor het kijken :evaw:

justmexx

Berichten: 135
Geregistreerd: 19-08-13
Woonplaats: De Wijk

Re: Luna voor het eerst op bokt, door MB-Shots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 18:52

ik doe het je niet na hoor!! _/-\o_ _/-\o_

Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Luna voor het eerst op bokt, door MB-Shots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 19:17

Ik vind t ook knap. Ik zou er niet eens over nadenken :P

Jullie gaan lekker :D

xNinja

Berichten: 480
Geregistreerd: 25-11-09

Re: Luna voor het eerst op bokt, door MB-Shots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:20

Knap hoor!

En wat heb je een mooi dekje! :)

Terrydr

Berichten: 81
Geregistreerd: 09-01-17

Re: Luna voor het eerst op bokt, door MB-Shots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:48

Leuk paard!

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:59

Zo superknap hé en noem dat maar laag,...

Sommige blikken van je instructeur zijn echt te grappig trouwens :D

Blacky94

Berichten: 3478
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-17 13:57

Dankjewel allemaal! :)

En dankjewel xNinja! Moet zeggen dat ik er erg blij mee ben want naast dat ie leuk is, :P , wordt ze er ook met warm weer niet snel heel zweterig onder :)

itsmi schreef:
Zo superknap hé en noem dat maar laag,...

Sommige blikken van je instructeur zijn echt te grappig trouwens :D

Haha, de hoogte van de eerste 4 foto's viel wel mee toch? :P
Die laatste 2 zonder zadel waren geloof ik uit hetzelfde rondje. Die heb ik volgens mij ook maar 1x zo hoog gesprongen :o