Ruin
Geboren in 2006
Dit was de 2e keer dat hij een halster om had.
Aan de hand wandelen ging niet, hij steigerde zich te pletter xD
dus maar richting de piste geleid met enkele draadjes.

voor een filmpje, KLIK HIER
Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304
KBTP schreef:4 jaar en nu pas de 2e keer het halster om?Ik zou hem eerst eens handelbaar maken!
Joolien schreef:Dat ie 70 paarden heeft wilt niet zeggen dat t niet zou moeten. ok fijn dat ie zo weinig in de hand is en dan meteen met een zweep achterna wordt gezeten. Mja, wat doe je eraan. Hij springt mij ook veels te gespannen, opend niet achter en is me te druk.
anneliesdj schreef:Joolien schreef:Dat ie 70 paarden heeft wilt niet zeggen dat t niet zou moeten. ok fijn dat ie zo weinig in de hand is en dan meteen met een zweep achterna wordt gezeten. Mja, wat doe je eraan. Hij springt mij ook veels te gespannen, opend niet achter en is me te druk.
Dat vind ik ook idd, hij vind het duidelijk erg eng allemaal en dat komt zijn springmanieren niet ten goede.
Paarden hebben is keuze's maken, je kunt er wel zoveel hebben maar dan kun je ze onmogelijk allemaal in hand hebben, personeel inhuren, minder paarden houden zijn mogelijk oplossingen.
Ze kunnen wel naar een trainer gaan maar dan zit die ermee en die moet ook betaald worden, als ze op jongere leeftijd meer in de hand komen gaat het makkelijker en zijn ze al mak op de leeftijd dat ze ingereden moeten worden, heeft die trainer er minder werk aan en kost je dus ook minder.
't Is een leuk paard, dat wel, jammer dat hij nog zo jachterig springt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker