Een hoop gekkigheid en lol met #jumpfiechallenge

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anne_GTI

Berichten: 18198
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Een hoop gekkigheid en lol met #jumpfiechallenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:53

Oké leuke opdracht voor dit weekend.


Anne_GTI

Berichten: 18198
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Een hoop gekkigheid en lol met #jumpfiechallenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 02:38

Die boscrossfilmpjes heb ik vorig jaar live op Facebook regelmatig gedaan. Vriendin van me was heel ziek en zo kon ze toch virtueel mee op buitenrit.

Anne_GTI

Berichten: 18198
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 17:32

:') selfiestick van de action is geen aanrader...


Afbeelding

Anne_GTI

Berichten: 18198
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Een hoop gekkigheid en lol met #jumpfiechallenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 22:28

Die schaduwfoto ga ik ook een keer proberen. Moet de zon wel schijnen....

Anne_GTI

Berichten: 18198
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 14:15

De huidige ponyruiters zijn nog steeds wel enthousiast te krijgen voor balkjes en in-uitjes. Ze leren van elkaar en dagen elkaar uit. In zo'n lijntje kan je ze ook makkelijk eens wat hoger laten springen omdat het altijd past. Daar krijgen de pony's en de ruiters vertrouwen van. En ze zijn super enthousiast dat ze over een meter gesprongen zijn. Bijkomend voordeel: super losse pony's.

Ik moet het alleen niet te vaak doen want anders gaan de ouders mopperen dat er zoveel hout de bak in en uit moet. :j

Anne_GTI

Berichten: 18198
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 05:15

:') ik kwam elke keer gevaarlijk dichtbij de staander met de selfiestick. En nog heb ik er maar een klein stukje op staan. Mooi zonnig is het nog niet weer geweest. Die schaduw moet me wel lukken denk ik.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers